Gå til innhold

Toppløs på stranden i Spania

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Soler du deg toppløs på vanlige, offentlige badestrender i Spania?

Gjør du det her hjemme også, eller er du litt mer "fri" når du er på ferie og ikke så redd for å møte kjentfolk?

Anonymkode: 28fe7...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har lest det ikke er lov andre steder enn mudsitstrender i Spania. Noe som for meg er logisk siden det er et katolsk land.

Anonymkode: c2ef9...48e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har lest det ikke er lov andre steder enn mudsitstrender i Spania. Noe som for meg er logisk siden det er et katolsk land.

Nei, det er lov overalt. Faktisk er også nakenhet i praksis lov overalt, så lenge det ikke er til betydelig sjenanse for andre. Dvs. du kan ligge rolig kliss naken på solsenga di om du vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bullshit. 

Anonymkode: dbcf7...d0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er bullshit. 

Anonymkode: dbcf7...d0a

Leste nå. Noen steder har satt inn forbud. Sikkert jeg som har lest overskrift " forbud mot toppløs i spania" og ikke sett det gjelder enkelte strender.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Mye pupper på strendene i Spania.

Anonymkode: 02288...d01

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg soler meg aldri toppløs. Ikke bunnløs heller. Ingen er nødt til å sole seg toppløs. Det er bare tacky. 

Anonymkode: f4e2f...278

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg soler meg aldri toppløs. Ikke bunnløs heller. Ingen er nødt til å sole seg toppløs. Det er bare tacky. 

Anonymkode: f4e2f...278

Et klassisk eksempel på seksualisering av kvinnekroppen. Kvinnes bryst er formet som de er for å kunne gi melk til barn og de burde være like naturlig som et mannebryst.

Anonymkode: 9de1c...34e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et klassisk eksempel på seksualisering av kvinnekroppen. Kvinnes bryst er formet som de er for å kunne gi melk til barn og de burde være like naturlig som et mannebryst.

Anonymkode: 9de1c...34e

👏🏼

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Uansett hvor jeg er så er jeg tildekket (ikke muslim, men liker ikke å vise kropp).

Anonymkode: 733dd...a3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint være toppløs (og naken der det er tilrettelagt), men foretrekker å sole meg med topp. Alternativene mine er enten hvite pupper og solbrun ellers, eller solbrune pupper og lange hvite felt under. 😄
Hadde jeg hatt mindre heng hadde jeg gått mye toppløs eller med klær men uten bh. 

Anonymkode: bc264...598

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Interessant å se at mange norske jenter gjør det etter hvert som alkoholen begynner virke...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Toppløssoling er så 1980 og blodharry!

Vis gjerne frem puppene, men jeg har ingen interresse av å se de :) 

Anonymkode: 2d29e...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...