AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Pleier å dra på tur alene hvert år til et sted i europa, nå var jeg i en storby. Alltid lekt med tanken å gå på en swingersklubb alene, jeg er typisk "grå mus". Men veldig nysgjerrig på ting, har mye fantasier. Fant ut at det var ikke veldig langt til en et sted fra hoteller der jeg bodde, der kom du inne gratis som kvinne. Siste kvelden før hjemreise måtte jeg bare hoppe i det, sinnsykt nervøs. Men lett å komme inn, ble møtt av en kvinnelig vert der inne som viste meg rundt. Var endel mennesker der allerede, typisk barområder. Så var det div rom som BDSM etc....rom med bare en stor madrass...alt så veldig tilrettelagt ut. God standard, fin dusj/bad/bobblebad med mere.. Endte opp med å prøve noe jeg har fantasert om, å bli tatt av mange etterhverandre anonymt. Jeg lå på ryggen, skrått...der underlivet/beina stakk ut et hull fra en vegg som å ligge i en gyn.stol egentlig uten at noen ser deg. Støtte på bena, ser underlivet til mannen... Noe av det sykeste jeg har prøvd i livet 🙈, euforisk. Fikk oppleve 5 menn etterhverandre, nr.1 var ganske rask 😊. Men nr.3 ga meg skikkelig vaginal orgasme som ble drevet videre av 4 og 5...helt sykt. Etterpå dro jeg rett til hotellet, bestillte meg mat på rommet og var helt i rus...fikk ikke sove før 2-3 på natta 😂 Jeg skal garantert prøve det igjen, men når vet jeg ikke. Anonymkode: 71cfc...d8e 16 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Pleier å dra på tur alene hvert år til et sted i europa, nå var jeg i en storby. Alltid lekt med tanken å gå på en swingersklubb alene, jeg er typisk "grå mus". Men veldig nysgjerrig på ting, har mye fantasier. Fant ut at det var ikke veldig langt til en et sted fra hoteller der jeg bodde, der kom du inne gratis som kvinne. Siste kvelden før hjemreise måtte jeg bare hoppe i det, sinnsykt nervøs. Men lett å komme inn, ble møtt av en kvinnelig vert der inne som viste meg rundt. Var endel mennesker der allerede, typisk barområder. Så var det div rom som BDSM etc....rom med bare en stor madrass...alt så veldig tilrettelagt ut. God standard, fin dusj/bad/bobblebad med mere.. Endte opp med å prøve noe jeg har fantasert om, å bli tatt av mange etterhverandre anonymt. Jeg lå på ryggen, skrått...der underlivet/beina stakk ut et hull fra en vegg som å ligge i en gyn.stol egentlig uten at noen ser deg. Støtte på bena, ser underlivet til mannen... Noe av det sykeste jeg har prøvd i livet 🙈, euforisk. Fikk oppleve 5 menn etterhverandre, nr.1 var ganske rask 😊. Men nr.3 ga meg skikkelig vaginal orgasme som ble drevet videre av 4 og 5...helt sykt. Etterpå dro jeg rett til hotellet, bestillte meg mat på rommet og var helt i rus...fikk ikke sove før 2-3 på natta 😂 Jeg skal garantert prøve det igjen, men når vet jeg ikke. Anonymkode: 71cfc...d8e Høres spektakulært ut! Skal prøve dette jeg også, men da med partner 💓 Anonymkode: f7820...8e2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres spektakulært ut! Skal prøve dette jeg også, men da med partner 💓 Anonymkode: f7820...8e2 Jeg er single etter noen år som samboer...kun hatt sex med 3 andre Anonymkode: 71cfc...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Hadde jeg vært single og visst om slik mulighet hadde jeg nok selv gjort det. Eneste aberet jeg hadde hatt var om alle benyttet beskyttelse mtp på at det ukjente. Anonymkode: 0421c...a25 2
Påkrevd Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde jeg vært single og visst om slik mulighet hadde jeg nok selv gjort det. Eneste aberet jeg hadde hatt var om alle benyttet beskyttelse mtp på at det ukjente. Anonymkode: 0421c...a25 På swingersklubber er folk 1000 ganger bedre på å bruke beskyttelse enn hvilken som helst situasjon ellers hvor man møter sexpartnere. Kondomer ligger i plenty mengder alle steder der det er lagt opp til sex, og de blir brukt. Det er nærmest snudd på hodet sånn sett, på en klubb. Uten kondom er unntaket, og da skal det være avklart på forhånd. Prøver noen å «lure» den inn uten, er det bare å si fra til personalet. Vedkommende kastes da på huet og ræva ut. Dette vet folk, og oppfører seg deretter. 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Personlig synes jeg det er drøyt....😬 Hadde ikke jeg gjort,men dømmer ikke. Anonymkode: 5e6f0...934 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Swingersklubb.. aiai.. alltid gøy å bli harvet på av lubne 50år gamle gubber full av kroppshår og svette. Anonymkode: a45f7...d15 3 1
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 En slik vegg med åpning har de på Afrodisia/ Club4 i Trondheim 1
Rosa Dartle Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 Denne historien virket litt usannsynlig. For øvrig, etter å ha møtt noen swingers vil jeg bare si at de kommer i alle former og fasonger, og at jeg absolutt har opplevd å tenne på dem. Vet ikke hva dere opplever som uattraktivt. Jeg tror jeg er medium kresen. Liker ikke mage og hår f.eks., men er heller ikke ute etter «tiere». Har møtt på attraktive mennesker i min egen «liga», og tror jeg er over gjennomsnittet normal norsk dame. Ingen supermodell, men normalt pen med normal kropp. Menn snur seg på gata, men jeg ser at jeg ikke er perfekt. Og at de vi har møtt har vært som oss. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pleier å dra på tur alene hvert år til et sted i europa, nå var jeg i en storby. Alltid lekt med tanken å gå på en swingersklubb alene, jeg er typisk "grå mus". Men veldig nysgjerrig på ting, har mye fantasier. Fant ut at det var ikke veldig langt til en et sted fra hoteller der jeg bodde, der kom du inne gratis som kvinne. Siste kvelden før hjemreise måtte jeg bare hoppe i det, sinnsykt nervøs. Men lett å komme inn, ble møtt av en kvinnelig vert der inne som viste meg rundt. Var endel mennesker der allerede, typisk barområder. Så var det div rom som BDSM etc....rom med bare en stor madrass...alt så veldig tilrettelagt ut. God standard, fin dusj/bad/bobblebad med mere.. Endte opp med å prøve noe jeg har fantasert om, å bli tatt av mange etterhverandre anonymt. Jeg lå på ryggen, skrått...der underlivet/beina stakk ut et hull fra en vegg som å ligge i en gyn.stol egentlig uten at noen ser deg. Støtte på bena, ser underlivet til mannen... Noe av det sykeste jeg har prøvd i livet 🙈, euforisk. Fikk oppleve 5 menn etterhverandre, nr.1 var ganske rask 😊. Men nr.3 ga meg skikkelig vaginal orgasme som ble drevet videre av 4 og 5...helt sykt. Etterpå dro jeg rett til hotellet, bestillte meg mat på rommet og var helt i rus...fikk ikke sove før 2-3 på natta 😂 Jeg skal garantert prøve det igjen, men når vet jeg ikke. Anonymkode: 71cfc...d8e Så bra at du får utforsket din seksualitet👍 Anonymkode: 9d5ba...440
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 Jeg drømmer om å dra på dette med min mann! Anonymkode: e2914...92e 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 Forstår at ikke alle tror på det, men er ikke så viktig for meg. Ville bare skrive det et sted, siden jeg aldri kunne fortalt dette til noen i virkeligheten. Jeg uansett sulten på mer utforsking etter langt samboerskap med rutinesex, trives godt som single og fri nå. TS. Anonymkode: 71cfc...d8e 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #13 Skrevet 2. august 2023 Ikke så usannsynlig denne historien vel. I 2019 hadde jeg en lignende opplevelse på Club fantasy i Tønsberg, en type sex/swingersklubb. Var singel, og hadde fantasert i mange år om flere menn. Fant en mann der som jeg hadde god kjemi med, vi la oss i den enorme senga i 2.etasje og hadde sex. Kom etter kort tid flere menn til, og han første jeg møtte fikk oppdraget å formidle til dem hvilke jeg ville ha og ikke. Tror det var 5-6 menn som knullet meg etter tur mens jeg lå der. Ble sykt kåt, men litt øm etterhvert. Varierte hvor lang tid hver mann trengte, men ville jo la dem bli ferdig. Var en i 20-årene tror jeg, kjekk, og så var de andre i 40- og 50-årene, normalt utseende. Gikk på badet og dusjet etterpå. Og så var han første mannen jeg møtte klar igjen, og vi fant et mer privat rom der. Kom en annen mann innom, og han fikk knulle meg mens mann nr 1 så på. Gikk ganske fort, og han kom tilbake for runde nr 2 en halvtime etter. Dusjet igjen, og dro hjem i 01-tiden. Høres helt vilt ut, men var en fantasi jeg hadde hatt og var gøy å endelig få realisert den. Anonymkode: b9a1a...3b9 6 3
Christina82 Skrevet 2. august 2023 #14 Skrevet 2. august 2023 Ryddet for brudd for seksualitetsrommet retningslinjer. Minner om dette: Retningslinjer for seksualitetsrommet På Seksualitet oppfordrer vi våre brukere til å vise hensyn. Forumrommet omhandler seksualitet i mange former, og det vil alltid kunne dukke opp tråder og tema som virker fremmed for andre. Allikevel oppfordrer vi om at disse også skal få lufte sine tanker her hos oss, uten at dette møtes med spy-smileyer og lignende tilsvar. Seksualitet er et sårbart og følsomt tema, som kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet og frykt for å bli utstøtt av andre, samtidig som man kanskje har et behov for å lufte tankene sine. Vi ønsker at dette skal være mulig her på forumet, uten at det møtes med mye fordommer. Vi oppfordrer til å vise en forståelse for at man har ulike preferanser, og at selv om noe kanskje virker fremmed og rart på deg, så kan det være noe du kan lære. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så kan man lære mye av å legge fordommene til side og heller være et medmenneske. Alle vil ha nytte av at vi alle bidrar for å holde seksualitetsforumet mest mulig fritt for spydigheter og andre usakligheter. Christina82, mod 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #15 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Pleier å dra på tur alene hvert år til et sted i europa, nå var jeg i en storby. Alltid lekt med tanken å gå på en swingersklubb alene, jeg er typisk "grå mus". Men veldig nysgjerrig på ting, har mye fantasier. Fant ut at det var ikke veldig langt til en et sted fra hoteller der jeg bodde, der kom du inne gratis som kvinne. Siste kvelden før hjemreise måtte jeg bare hoppe i det, sinnsykt nervøs. Men lett å komme inn, ble møtt av en kvinnelig vert der inne som viste meg rundt. Var endel mennesker der allerede, typisk barområder. Så var det div rom som BDSM etc....rom med bare en stor madrass...alt så veldig tilrettelagt ut. God standard, fin dusj/bad/bobblebad med mere.. Endte opp med å prøve noe jeg har fantasert om, å bli tatt av mange etterhverandre anonymt. Jeg lå på ryggen, skrått...der underlivet/beina stakk ut et hull fra en vegg som å ligge i en gyn.stol egentlig uten at noen ser deg. Støtte på bena, ser underlivet til mannen... Noe av det sykeste jeg har prøvd i livet 🙈, euforisk. Fikk oppleve 5 menn etterhverandre, nr.1 var ganske rask 😊. Men nr.3 ga meg skikkelig vaginal orgasme som ble drevet videre av 4 og 5...helt sykt. Etterpå dro jeg rett til hotellet, bestillte meg mat på rommet og var helt i rus...fikk ikke sove før 2-3 på natta 😂 Jeg skal garantert prøve det igjen, men når vet jeg ikke. Anonymkode: 71cfc...d8e Var en eller flere av disse 5 menn velutstyret ? Gikk de bare rett inn uten å gjøre deg klar? Anonymkode: 876e1...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #16 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Var en eller flere av disse 5 menn velutstyret ? Gikk de bare rett inn uten å gjøre deg klar? Anonymkode: 876e1...2dc Er ikke ts, men har en lignende opplevelse. Og ja, i mitt tilfelle gikk de rett på samleie uten å gjøre meg klar. Dvs., i mitt tilfelle hadde jeg først sex med en mann, så var jo for så vidt klar for flere etter det. Helt sinnssyk opplevelse egentlig. Er i forhold nå, så ikke aktuelt lenger, men var veldig spennende og opphissende setting. Anonymkode: b9a1a...3b9 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #17 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke ts, men har en lignende opplevelse. Og ja, i mitt tilfelle gikk de rett på samleie uten å gjøre meg klar. Dvs., i mitt tilfelle hadde jeg først sex med en mann, så var jo for så vidt klar for flere etter det. Helt sinnssyk opplevelse egentlig. Er i forhold nå, så ikke aktuelt lenger, men var veldig spennende og opphissende setting. Anonymkode: b9a1a...3b9 Hvor gammel var du? Er det sånn at man inte ser hvem man har sex med? Anonymkode: 876e1...2dc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #18 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvor gammel var du? Er det sånn at man inte ser hvem man har sex med? Anonymkode: 876e1...2dc Jeg var 37. Jeg så hvem jeg hadde sex med ja. Men det som ts skriver om er vel sånn hvor det er en vegg mellom og man ikke kan se hverandres ansikt. Anonymkode: b9a1a...3b9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #19 Skrevet 2. august 2023 1 hour ago, Topper og daler said: Mann som er sjalu på at kvinner tenner på dette? Det finnes alltid avvik i befolkningen. Så de kvinner som tenner på 50år gamle lubne menn er hjertelig velkommen til det. Finnes nok av kvalitetsdamer som tenner på kvalitetsmenn. Anonymkode: a45f7...d15
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #20 Skrevet 2. august 2023 Din kropp, dine lyster. Hva alle andre måtte mene om saken er totalt uvesentlig. I perioden etter seperasjon/skilsmisse så hadde jeg selv et veldig utsvevende liv, var ofte på fetish/swingers og bdsm klubber rundt om i europa. Angrer ikke et sekund på noen av erfaringene jeg fikk. Anonymkode: cf00e...287 1
Anbefalte innlegg