Gå til innhold

Jeg ønsker en ekstra jobb hjemmefra, men føler ikke jeg kan noe brukbart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker litt ekstra inntekt for å øke sparekontoen. Har veldig lyst til å gjøre noe hjemmefra via pc, men føler ikke jeg kan noe som duger til det. 
Min daglige jobb er koordinator, men det er vel ikke noen firmaer som trenger en koordinator på deltid på kveldstid. Jeg kan noe regnskap da det inngår mye i min daglige jobb, men har ingen formell utdannelse innen det.

Salg, intervjuer, chat, OnlyFans etc. er utelukket.

Noen tips? Jeg er villig til å lære meg diverse ting på pc for å kunne tjene litt ekstra 😊

Av interesser på pc utenom regnskap osv. er det markedsføring, men vanskelig uten noen utdannelse der også.

Anonymkode: 14c9e...ccd

AnonymBruker
Skrevet

Oversetting?

Anonymkode: 0b7ca...68c

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ganske gode penger å tjene på å reklamere for produkter på sosiale medier, instagram/snapchat/tiktok/youtube. Men det krever at man har mange følgere, ellers får man ingen avtaler. De fleste begynner med å bare lage videoer av seg selv fra egen hverdag eller snakke om spennende temaer, og etter hvert blir de kontaktet for å reklamere for produkter. Tror man må være litt spesielt interessert i dette for at det skal passe da. 

Anonymkode: 43266...f2a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oversetting?

Akkurat det har jeg vært innom i tankene, men virker som det er vanskelig å komme gjennom nåløyet på de få sidene jeg har funnet. Eneste jeg kan oversette utenom svensk og dansk er engelsk 😅 og jeg er jo ikke akkurat alene om å kunne det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er faktisk ganske gode penger å tjene på å reklamere for produkter på sosiale medier, instagram/snapchat/tiktok/youtube. Men det krever at man har mange følgere, ellers får man ingen avtaler. De fleste begynner med å bare lage videoer av seg selv fra egen hverdag eller snakke om spennende temaer, og etter hvert blir de kontaktet for å reklamere for produkter. Tror man må være litt spesielt interessert i dette for at det skal passe da. 

Å nei, slik kunne jeg ikke tenkt meg uansett hvor mye jeg hadde tjent på det. Legger aldri ut videoer og bilder av meg selv i SoMe. Liker meg i min lille anonyme boble 😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller, aller fleste må jobbe hardt og lenge for å få en anstendig timelønn av dette.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oversetting?

Det er vel ganske mye man IKKE kan oversette av dokumenter ol. om man ikke er autorisert translatør.

Anonymkode: 46d64...00d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tekniske ferdigheter, kan du tilby digitale tjenester som webdesign, app-utvikling, SEO-optimalisering eller digital markedsføring for bedrifter.

Hvis du har ekspertise innen et bestemt område, kan du tilby nettbasert coaching eller konsulenttjenester gjennom videokonferanser eller e-post. Eller lag og selg nettbaserte kurs. Eller podkast.

Drop surfing. Dette er en variant av dropshipping der du kjøper varer på salg fra nettbutikker og selger dem videre til høyere pris på en annen plattform.

Administrer sosiale mediekontoer for bedrifter og hjelp dem med å øke synligheten og engasjementet.

Selg bilder og videoer på nettsteder som Shutterstock.

Registrer deg som en betatester for apper og tjenester og få betalt for å gi tilbakemelding og rapportere feil. 

Undervis i språk via videokonferanser til studenter over hele verden. (Du kan omså lære bort norsk til engelske, så må ikke nødvendigvis kunne flere språk).

Streame spill på Twitch eller YouTube og tjene penger gjennom annonser.

Selg dine egne kunstverk, håndlagde produkter eller design på plattformer som Etsy.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tekniske ferdigheter, kan du tilby digitale tjenester som webdesign, app-utvikling, SEO-optimalisering eller digital markedsføring for bedrifter.

Hvis du har ekspertise innen et bestemt område, kan du tilby nettbasert coaching eller konsulenttjenester gjennom videokonferanser eller e-post. Eller lag og selg nettbaserte kurs. Eller podkast.

Drop surfing. Dette er en variant av dropshipping der du kjøper varer på salg fra nettbutikker og selger dem videre til høyere pris på en annen plattform.

Administrer sosiale mediekontoer for bedrifter og hjelp dem med å øke synligheten og engasjementet.

Selg bilder og videoer på nettsteder som Shutterstock.

Registrer deg som en betatester for apper og tjenester og få betalt for å gi tilbakemelding og rapportere feil. 

Undervis i språk via videokonferanser til studenter over hele verden. (Du kan omså lære bort norsk til engelske, så må ikke nødvendigvis kunne flere språk).

Streame spill på Twitch eller YouTube og tjene penger gjennom annonser.

Selg dine egne kunstverk, håndlagde produkter eller design på plattformer som Etsy.

Takk for gode tips! Jeg er teknisk anlagt. Jobber bla. med hjemmesiden til bedriften min. Så jeg kan jo slike ting. 
Undervise i språk som engelsk kunne jeg også tenkt meg. 
Vet du noe om hvor jeg kan henvende meg? Skal så klart google også 😊

Mine kunstverk er strikketøy, men det hadde jeg aldri tjent noe på. Bruker så lang tid på å gjøre ferdig ting siden jeg ikke er tålmodig nok til å gjøre det ferdig med en gang 😅 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...