Gå til innhold

Noen som har erfaringer med synsams utvidet synsundersøkelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har lenge brukt specsavers når det gjald synsundersøkelse og briller. Hvorav synsundersøkelser gikk nokså greit, men endte alltid opp med briller som fikk øynene til å "svi" litt etter brukt. Skjønner godt at dette er noe jeg bør ha klaget på, men så er jeg ikke den konfronterende type så har bare endt opp med å bare bruke linser som er mindre enn optimalt for meg.

Ikke så lenge siden så måtte jeg ta synstest hos synsam for å ta lappen og der fikk jeg beskjed at jeg hadde sterkere linser enn trengs men at de ikke fikk sjekke sånn akkurat hvilken styrke jeg trengte. Nå i det siste har jeg begynt å få vondt i begge øynene her og der og føler det er nødvendig med litt ekstra sjekk på de.

Ser synsam har en utvider synsundersøkelse hvor de sjekker helsa på øyna dine, men lurer på om andre har erfaringer med dette. Har lest en del dårlige reviews på synssam men det har stort sett vært angående deres brilleabonemment. Nå er den utvidet undersøkelsen også på rabatt som er veldig greit da jeg har litt dårlig råd for tiden, men vil gjerne vite om det er verdt det eller om det er andre steder dere vil anbefale.😊

Anonymkode: 15240...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...