AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Har en veldig aktiv kattunge på 6 mnd som helst vil leke hele tiden. Vi leker så mye vi kan, men har mye annet som skulle vært gjort også. Ser derfor etter en leke som går litt av seg selv og lurer på om dere har noen tips eller anbefalinger? Anonymkode: de151...d2f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 https://www.dyrenesbutikk.no/products/catit-senses-20-play-circuit Vi har slike man legger mat og katten må finne ut hvordan han får maten ut. IQtest til katt. Anonymkode: 59add...687
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en veldig aktiv kattunge på 6 mnd som helst vil leke hele tiden. Vi leker så mye vi kan, men har mye annet som skulle vært gjort også. Ser derfor etter en leke som går litt av seg selv og lurer på om dere har noen tips eller anbefalinger? Anonymkode: de151...d2f Min frøken elsket (og gjør det fortsatt 8 år gammel) å jakte på/leke med alt av lokk og korket og filtkuler Anonymkode: e95ee...6fa
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Karina-mus er veldig populære blant mine katter, da kan de leke/hygge seg på egenhånd en god stund Anonymkode: 587e8...823
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 En kattunge til! Er ikke så stor forksjell på å ha en eller to katter, bortsett fra utgifter. De får masse selskap og lek fra hverandre. Anonymkode: ab247...a24
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): En kattunge til! Er ikke så stor forksjell på å ha en eller to katter, bortsett fra utgifter. De får masse selskap og lek fra hverandre. Anonymkode: ab247...a24 Man har da ingen garanti for at to katter vil gå sammen. Anonymkode: 59add...687
mefe Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 https://www.zooplus.no/shop/katt/katteleker/aktivitetsleker/lekebane/393433
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Man har da ingen garanti for at to katter vil gå sammen. Anonymkode: 59add...687 Kattunger er enklere å sette sammen. Verre når de blir eldre Anonymkode: 6ae53...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): En kattunge til! Er ikke så stor forksjell på å ha en eller to katter, bortsett fra utgifter. De får masse selskap og lek fra hverandre. Anonymkode: ab247...a24 Denne synes jeg var en veldig god ide. Om dere har mulighet for en til så har jeg selv god erfaring med mer enn 1 katt om gangen i hvert fall Anonymkode: 587e8...823
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 Mine katter har et rundt brett med et spor i, der det ligger en ball. De gir ballen fart og synes det er kjempemorsomt. De har hatt den leken i to år og leker med den nesten hver dag. Anonymkode: 41171...b84
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En kattunge til! Er ikke så stor forksjell på å ha en eller to katter, bortsett fra utgifter. De får masse selskap og lek fra hverandre. Anonymkode: ab247...a24 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Denne synes jeg var en veldig god ide. Om dere har mulighet for en til så har jeg selv god erfaring med mer enn 1 katt om gangen i hvert fall Anonymkode: 587e8...823 Skulle gjerne, men føler ikke vi har nok plass i leiligheten til en til. Tror jeg skulle slitt med å overtale samboeren min til det, men kan hende jeg nevner det for ham 😄 Takk for tips, folkens! Anonymkode: de151...d2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå