Gå til innhold

Tips til "selvgående" katteleke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en veldig aktiv kattunge på 6 mnd som helst vil leke hele tiden. Vi leker så mye vi kan, men har mye annet som skulle vært gjort også. Ser derfor etter en leke som går litt av seg selv og lurer på om dere har noen tips eller anbefalinger? 

Anonymkode: de151...d2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har en veldig aktiv kattunge på 6 mnd som helst vil leke hele tiden. Vi leker så mye vi kan, men har mye annet som skulle vært gjort også. Ser derfor etter en leke som går litt av seg selv og lurer på om dere har noen tips eller anbefalinger? 

Min frøken elsket (og gjør det fortsatt 8 år gammel) å jakte på/leke med alt av lokk og korket og filtkuler :) 

Anonymkode: e95ee...6fa

AnonymBruker
Skrevet

Karina-mus er veldig populære blant mine katter, da kan de leke/hygge seg på egenhånd en god stund

Anonymkode: 587e8...823

AnonymBruker
Skrevet

En kattunge til! Er ikke så stor forksjell på å ha en eller to katter, bortsett fra utgifter. De får masse selskap og lek fra hverandre.

Anonymkode: ab247...a24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En kattunge til! Er ikke så stor forksjell på å ha en eller to katter, bortsett fra utgifter. De får masse selskap og lek fra hverandre.

Man har da ingen garanti for at to katter vil gå sammen. 

Anonymkode: 59add...687

AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20230801_214539_zooplus.thumb.jpg.52bcbbc1a25c3187dceccd174b4adf91.jpg

Anonymkode: 8100a...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Man har da ingen garanti for at to katter vil gå sammen. 

Anonymkode: 59add...687

Kattunger er enklere å sette sammen. Verre når de blir eldre 

Anonymkode: 6ae53...5d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Denne synes jeg var en veldig god ide. Om dere har mulighet for en til så har jeg selv god erfaring med mer enn 1 katt om gangen i hvert fall :) 

AnonymBruker
Skrevet

Mine katter har et rundt brett med et spor i, der det ligger en ball. De gir ballen fart og synes det er kjempemorsomt. De har hatt den leken i to år og leker med den nesten hver dag.

Anonymkode: 41171...b84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Denne synes jeg var en veldig god ide. Om dere har mulighet for en til så har jeg selv god erfaring med mer enn 1 katt om gangen i hvert fall :) 

Skulle gjerne, men føler ikke vi har nok plass i leiligheten til en til. Tror jeg skulle slitt med å overtale samboeren min til det, men kan hende jeg nevner det for ham 😄

Takk for tips, folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...