AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Hei, har dere noen tips om hvordan jeg kan tenne damer seksuelt. Har mange kompiser og har sett andre menn klare dette, men har ikke helt skjønt hva de gjør for noe. Jeg snakker kun om hverdagslige ting med damer på date og blir da som at jeg snakker med en kompis. Har dere noen tips om hvordan jeg kan få damer seksuelt tent? Da slipper jeg kanskje å havne i vennefellen også. Tar gjerne imot tips om dette! Anonymkode: 5d88e...12c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 ta henne med på fin restaurant? du lager mat hjemme for henne fokusere på alt mulig annet enn sex i begynnelsen gjøre ting for henne det er gentleman fakter og noe mange liker. Vise at du er til å stole på og er en trygg person å være i nærheten av. Ja jeg aner ikke jeg. Jeg tenner på sjarm og at jeg føler seksuell tiltrekning fra første blikk og at man får bevis på ett vis at de liker meg og. Da er det lettere det meste. Anonymkode: c6951...499 1 2
Akhenaton Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Vær veltrent, pent kledd, selvsikker og kjekk som faen. Vil også anbefale å være kjendis.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Det er ikke så mye du kan gjøre. De fleste kvinner sorterer deg som potensiell eller ikke potensiell sexpartner i løpet av sekunder 😊 Det meste av forskning viser at smil, latter og humor er det som raskest og lettest gjør deg interessant. Hva du jobber med, penger, «status» osv er incelpreik. Glem å fokuser på det. Det vil avtenne flere kvinner en hva det vil tiltrekke om du forsøker å fremheve sånne ting. Anonymkode: 5bf1b...442 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Tenner ikke damene på deg seksuelt er du ikke fysisk attraktiv. Anonymkode: f89a2...3cc 1 1
Andro Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Jeg tenner sakte, og aldri på fremmede. Når jeg finner et menneske tiltrekkende, så er det fordi vi har blitt kjent, og fordi vedkommende har en personlighet jeg liker og trives med. Start gjerne med den "kompisrunden" for å bli kjent, men vis oppriktig interesse for den du snakker med. Gi pene kommentarer på det du synes er bra. "Så fint å snakke med noen som har satt seg inn i dette!" eller "Så godt du kler den blåfargen". Fokuser mer på hva hun gjør enn på hvordan hun ser ut. Merker du en gjensidig positiv interesse, så kan du ta det et hakk videre. Legg armen over skuldrene hennes når dere går ute, og det er litt hustrig. Stryk henne over hånden når hun gestikulerer, kommenter at hun har pene lepper "Den munnen får jeg lyst til å kysse". Bygg steg for steg, skuespill aldri, og vær godt selskap - rett og slett. Få henne til å kjenne seg hørt og sett. Vis genuin interesse. 5 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Akhenaton skrev (2 timer siden): Vær veltrent, pent kledd, selvsikker og kjekk som faen. Vil også anbefale å være kjendis. + alfahann, ha mye penger, fin bil, stort hus, massivt med utdanning og en ekstremt god jobb. Gå toppturer flere ganger om dagen, du er idrettsmann, løper aktivt i skogen, driver med yoga, crossfit og styrketrening. Anonymkode: b6e64...643
Andro Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): + alfahann, ha mye penger, fin bil, stort hus, massivt med utdanning og en ekstremt god jobb. Gå toppturer flere ganger om dagen, du er idrettsmann, løper aktivt i skogen, driver med yoga, crossfit og styrketrening. Anonymkode: b6e64...643 En taper som ikke har tid til andre enn seg selv altså. Svært lite attraktivt. 4 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 1. Hvis du absolutt vil at det skal skje tidlig i relasjonen; se på italienerne. De er de beste på flørting. 2. Hvis du finner deg i at det tar litt lenger tid; bli kjent og spør hva hun liker. Folk er forskjellige og tenner på forskjellige ting. Og at en mann faktisk gidder å bry seg om preferanser er et gode i seg selv. Det er nok av dem som tror at alle damer er like og skal følge en oppskrift. Anonymkode: 6757b...467 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ta henne med på fin restaurant? du lager mat hjemme for henne fokusere på alt mulig annet enn sex i begynnelsen gjøre ting for henne det er gentleman fakter og noe mange liker. Vise at du er til å stole på og er en trygg person å være i nærheten av. Ja jeg aner ikke jeg. Jeg tenner på sjarm og at jeg føler seksuell tiltrekning fra første blikk og at man får bevis på ett vis at de liker meg og. Da er det lettere det meste. Anonymkode: c6951...499 Dette gjør meg ikke mer sEksuelt tiltrukket. Det er noe med selvtillit og Hvordsn du fremstår. Bærer kroppen din . Blikket . Og smaken er som baken, så du møter nok noen som liker akkurat deg Anonymkode: 4c339...29f 3
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): + alfahann, ha mye penger, fin bil, stort hus, massivt med utdanning og en ekstremt god jobb. Gå toppturer flere ganger om dagen, du er idrettsmann, løper aktivt i skogen, driver med yoga, crossfit og styrketrening. Anonymkode: b6e64...643 🤣🤣 Bra skrevet. Skulle tro du beskrev en typisk Instagram feed med dritt (det er ihvertfall slikt i min)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Skrevet 1. august 2023 Jeg tenner heller aldri på noen jeg ikke kjenner. Det som kan åpne opp for meg, så jeg kan tenne, er at han føles trygg, og at vi ler sammen. Men det er ikke en vanntett oppskrift, jeg tenner ikke på alle som får meg til å le altså. Det du kaller "vennefellen" (som forøvrig er et ord som er konstruert av menn som føler de bør belønnes med ligging for å være venner) kaller jeg for et ufravikelig fundament før jeg kan tenne. Anonymkode: 81525...4d2 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Skrevet 1. august 2023 Forresten, en annen ting som må være på plass: jeg må være sikker på at han liker meg som menneske, ikke bare som potensiell sengepartner. Han må ønske å henge med meg, fordi han trives i mitt nærvær. Overraskende mange menn liker egentlig ikke kvinner. Anonymkode: 81525...4d2 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, har dere noen tips om hvordan jeg kan tenne damer seksuelt. Har mange kompiser og har sett andre menn klare dette, men har ikke helt skjønt hva de gjør for noe. Jeg snakker kun om hverdagslige ting med damer på date og blir da som at jeg snakker med en kompis. Har dere noen tips om hvordan jeg kan få damer seksuelt tent? Da slipper jeg kanskje å havne i vennefellen også. Tar gjerne imot tips om dette! Anonymkode: 5d88e...12c Vel, jeg tenner ikke på folk uten videre. Bare jeg ser en mann liksom? Nei. Men jeg tenner veldig på tanken på eks kjæresten min, fordi vi hadde det så bra intimt sett. Sexen var ganske bra så jeg trenger bare tenke på han og så blir jeg tent. Men om jeg ser en fyr som er i super form så tenker jeg bare at oi, han hadde da en flott kropp. Men jeg blir ikke kåt, liksom. Så mitt råd er, finn en dame som du har bra seksuell kjemi med. Da vil hun tenne på deg. Anonymkode: e8966...8b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Skrevet 1. august 2023 Maatte_ha_konto skrev (3 minutter siden): 🤣🤣 Bra skrevet. Skulle tro du beskrev en typisk Instagram feed med dritt (det er ihvertfall slikt i min) Bare scroll gjennom på Tinder - Man skal jo matche hverandre og 98% av kvinnene der løper jo faenmeg toppturer daglig, crossfit, yoga og alskens treningsaktiviteter. Fatter ikke hvordan de har tid til å leve og i hvertfall ha tid til et forhold. Tidligere vennepar var så opptatt av trening på hver sin kant at de glemte hverandre - og ble skilt. Såklart, sunt med trening og holde seg i kurrant form, men enten så juger folk så det renner av de for å skryte på seg noe eller så burde de gå sammen for å opprette en datingapp som heter "Shaper" eller noe sånt. Så kan alle de hvor trening er det absolutt viktigste i livet møtes der. Anonymkode: b6e64...643 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #16 Skrevet 1. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Vel, jeg tenner ikke på folk uten videre. Bare jeg ser en mann liksom? Nei. Men jeg tenner veldig på tanken på eks kjæresten min, fordi vi hadde det så bra intimt sett. Sexen var ganske bra så jeg trenger bare tenke på han og så blir jeg tent. Men om jeg ser en fyr som er i super form så tenker jeg bare at oi, han hadde da en flott kropp. Men jeg blir ikke kåt, liksom. Så mitt råd er, finn en dame som du har bra seksuell kjemi med. Da vil hun tenne på deg. Anonymkode: e8966...8b4 TS her! Bra tips, men litt vanskelig å vite om man har seksuell kjemi før man har ligget sammen kanskje? Anonymkode: 5d88e...12c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #17 Skrevet 1. august 2023 Mange rare svar her. Jeg kan fort tenne på menn jeg møter for første gang, og det har først og fremst med blikket deres å gjøre! At de ser meg inn i øynene, og samtidig har sjarm i blikket. Jeg hadde en kollega som ikke var noe pen. Men han så på meg på en veldig spesiell måte, så det føltes veldig elektrisk mellom oss. Sist jeg var på date var det også med en fyr som hadde et sånn blikk. Jeg tente veldig fort på ham, så når han sa at jeg var søt eller at han ville kysse meg så var jeg veldig med på det. Hvis en fyr som ikke hadde den sjarmen eller blikket hadde sagt det, så hadde jeg frika ut. Med blikket signaliserer de også at jeg er "helt spesiell". Jeg føler at de er skikkelig tiltrukket av meg liksom, men tipper de bruker det samme blikket til mange damer. Jeg vet riktignok ikke om dette blikket er noe man kan lære seg. Men jeg har ligget med begge disse to mennene, selv om de ved første øyekast ikke var særlig tiltrekkende. Anonymkode: 7c47f...607
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. august 2023 #18 Skrevet 1. august 2023 Blikk og smil, sjarm og godhet, varme hender og omsorgsfull, humor og handlekraftig. Vis interesse og ta initiativ.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #19 Skrevet 2. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Da får du gjøre det du er god til i steder: Avtenne dem. Anonymkode: f1d8f...a6b Hehe, hvorfor skal jeg gjøre det? Anonymkode: 5d88e...12c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #20 Skrevet 2. august 2023 Mysticgirl skrev (14 timer siden): Blikk og smil, sjarm og godhet, varme hender og omsorgsfull, humor og handlekraftig. Vis interesse og ta initiativ. Takk for tips. Varme hender er vanskelig å gjøre mye med, men de andre tingene er lettere. Håper å finne en snill dame jeg også. Savnet har ærlig talt blitt større med årene. Over 40 runder rundt sola nå 😬 Ikke ts btw Anonymkode: b8625...92c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå