AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har nå drevet å tatt eggløsningstest siden onsdag 26.07 og da fikk jeg resultatet på bildet som er lagt ved. Jeg har etter det tatt eggløsningstest hver dag frem til idag 1.08. Idag er det kun 1 strek på testen, ingen antydning til strek nummer to som de forrige dagene. Testene har siden onsdag 26.07 vært nok så like frem til i går, da startet test streken bli mye svakere enn den først var (den var allerede svak som kan sees på bildet, men man kunne se den). Men idag kan ikke man se den svake streken i det hele tatt. Er det da en sjanse for at jeg har hatt eggløsning allerede? Siden den nå er helt negativ med bare 1 strek? Eller kan det være noe feil med testen tatt idag? Anonymkode: 9242c...178
Sofakona Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Om alle tester har vært slik er de negativt. For at testen skal være positivt må test streken være like sterk eller sterkere en kontroll strek 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Hvis det der er el-testene fra normal ville jeg prøvd et annet merke, jeg opplevde de som kjempe dårlige… Anonymkode: 0a357...8b9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det der er el-testene fra normal ville jeg prøvd et annet merke, jeg opplevde de som kjempe dårlige… Anonymkode: 0a357...8b9 Har du tips til noen som er «gode» som kan handles i flerepakning? Anonymkode: 9242c...178
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Anbefaler clearblue sine. Da slipper du å tyde streker. Koster litt mer, men verdt det. Anonymkode: 98ef4...f7d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anbefaler clearblue sine. Da slipper du å tyde streker. Koster litt mer, men verdt det. Anonymkode: 98ef4...f7d Hvor ofte tester du da? Anonymkode: 9242c...178
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 Du har nok ikke hatt eggløsning utifra de testene der.. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontroll streken.. Jeg er veldig fornøyd med RFSU sine eggløsningsstrips. Resultatene på de stemmer overens med clearblue digital EL test. Jeg bruker stripsene frem til streken er nesten like mørk som kontrollstreken. Deretter bruker jeg både de og digital. Anonymkode: bdd6d...82c
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #9 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du har nok ikke hatt eggløsning utifra de testene der.. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontroll streken.. Jeg er veldig fornøyd med RFSU sine eggløsningsstrips. Resultatene på de stemmer overens med clearblue digital EL test. Jeg bruker stripsene frem til streken er nesten like mørk som kontrollstreken. Deretter bruker jeg både de og digital. Anonymkode: bdd6d...82c Så det er ingen sjanse jeg har hatt før jeg startet ta testene? Eller er det veldig lite sannsynlig? Med tanke på at eggløsningstestene har mistet testatreken, i starten hadde disse litt farge men fortsatt svake Anonymkode: 9242c...178
Laura80 Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 Hvilken dag i syklusen startet du å ta eltester ?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 Laura80 skrev (5 minutter siden): Hvilken dag i syklusen startet du å ta eltester ? Startet ta den 1 dag før eggløsning skulle vært (ifølge Flo appen) dette var vel syklus dag 19 i følge appen også. Har enda ikke testet positivt på eggløsning siden da Anonymkode: 9242c...178
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #12 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så det er ingen sjanse jeg har hatt før jeg startet ta testene? Eller er det veldig lite sannsynlig? Med tanke på at eggløsningstestene har mistet testatreken, i starten hadde disse litt farge men fortsatt svake Anonymkode: 9242c...178 Eneste måten å vite sikkert er å se om mensen dukker opp om en ukes tid avhengig av hvor lang syklus du har. Men slik jeg ser testene ville jeg tenkt hvis det var meg at jeg ikke hadde hatt eggløsning. Eggløsningstester blir helt negative kort tid etter EL. Mine blir helt blanke 2 døgn etter positivt utslag. Og det er jo da eggløsning skjer.. Det skjer jo 1-2 dager etter Positiv test. Anonymkode: bdd6d...82c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eneste måten å vite sikkert er å se om mensen dukker opp om en ukes tid avhengig av hvor lang syklus du har. Men slik jeg ser testene ville jeg tenkt hvis det var meg at jeg ikke hadde hatt eggløsning. Eggløsningstester blir helt negative kort tid etter EL. Mine blir helt blanke 2 døgn etter positivt utslag. Og det er jo da eggløsning skjer.. Det skjer jo 1-2 dager etter Positiv test. Anonymkode: bdd6d...82c Det er dette jeg er helt blank på hva jeg skal tenke på mine. For i starten ga disse en svak linje, men de siste dagene har det ikke vært en eneste strek - bare kontrollstreken vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. Anonymkode: 9242c...178
Sofakona Skrevet 3. august 2023 #14 Skrevet 3. august 2023 Her komme jeg igjen ( de som skjønner;) Men har du stabil syklus? 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Skrevet 3. august 2023 Jeg kjøper tester på babyplan, syns de fungerer bra. Ellers ville jeg startet testing på dag 10, ikke dagen før forventet eggløsning. Alle kropper er forskjellige, noen har kort lutealfase, noen har lange. Anonymkode: f699d...d67
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er dette jeg er helt blank på hva jeg skal tenke på mine. For i starten ga disse en svak linje, men de siste dagene har det ikke vært en eneste strek - bare kontrollstreken vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. Anonymkode: 9242c...178 Jeg ville tenkt at så lenge du ikke har hatt like sterk strek som kontroll streken så har nok ikke eggløsning vært.. Så da er det bare å vente på mensen og eventuelt ta en graviditetstest hvis den ikke dukker opp.. Er den da negativ og forblir negativ har nok kroppen hoppet over en syklus kansje? Eller bare forskjøvet seg litt Det er helt vanlig at EL tester har svake streker før en eventuelt Eggløsning, men husk at en EL test sier ikke at du har eggløsning. Den viser stigning i hormon, og at kroppen forsøker å slippe egg.. Positiv EL test betyr ikke alltid at EL skjer.. Anonymkode: bdd6d...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå