Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere? Vi har ingen familie i nærheten så kan ikke invitere noen. Har mange venner, men der er det en del uvennskap innad så er komplisert å invitere siden dersom a kommer kan ikke b komme osv. Dessuten er det kanskje ikke noen interesse å komme i babybursdag. Er det stusselig å bare feire oss? Jeg tenker etterhvert som barnet blir eldre vil det jo få venner osv så blir mer naturlig å invitere da.

Anonymkode: 689be...69f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor å finne på noe koselig bare dere 😊

Anonymkode: f80be...f10

AnonymBruker
Skrevet

Første bursdag ble markert i barnehagen. Tror ikke de skjønte så mye av det, siden alle var 1-2 år gamle. Vi feiret ikke hjemme, så ikke poenget med det. Tror vi kommer til å markere 2-årsdagen.

Anonymkode: d4b88...fd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjør dere? Vi har ingen familie i nærheten så kan ikke invitere noen. Har mange venner, men der er det en del uvennskap innad så er komplisert å invitere siden dersom a kommer kan ikke b komme osv. Dessuten er det kanskje ikke noen interesse å komme i babybursdag. Er det stusselig å bare feire oss? Jeg tenker etterhvert som barnet blir eldre vil det jo få venner osv så blir mer naturlig å invitere da.

Har det på samme måte, men det er innad i familien. Har etter hvert gitt opp. Inviterer alle og så får de som ikke tåler hverandre velge selv. Dette skal ikke du trenge å tenke på. Men slik blir det nå allikevel. Det ender med at det venner som kommer og familien finner andre måter å håndtere det på.

Anonymkode: e6f13...976

AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor å være bare dere, hvorfor skulle det ikke det? 

Ettåringen plages ikke av mangel på gjester. 

Jeg ville synes det var rart å bli invitert til venners barn sin ettårsdag. 

Vi har feiret bursdag bare oss foreldre og barnet/barna mange ganger. Vi har kake, gaver, og stas.

Anonymkode: 52142...1bc

AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer til å bare være oss, ta en tur i skogen, spise litt kake og være sammen. Jeg ser ikke poenget med bursdag for små. Har venninner som har hatt fester med venner og/eller familie. Eneste det har resultert i er stress, grinete og redde barn. Tenker vi heller tar en «ett år som foreldre» middag eller en sammenkomst med venner for oss, hvis det er en liten feiring vi vil ha :) 

Anonymkode: 41db7...1cb

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere som har svart. Muligens jeg føler "alle" har store planer , men jeg vet jo babyen ikke forstår så mye uansett. Tenkte i grunn bare lage en bedre middag, ha litt ballonger og sånn og lage en babyvennlig kake. Greit å vite at det er ansett som rart å invitere venner i barnets bursdag😁 

Skrevet

Har aldri gjort noe stort ut av barna sin første bursdag. Først på 3årsdagen jeg inviterte ordentlig. 😊 Synes det er litt flaut å invitere til stor kalas til noen på 1, blitt mest for min egen del og vet at folk har det travelt og ikke er så intresserte 😬💓

AnonymBruker
Skrevet
Flamme skrev (6 minutter siden):

Har aldri gjort noe stort ut av barna sin første bursdag. Først på 3årsdagen jeg inviterte ordentlig. 😊 Synes det er litt flaut å invitere til stor kalas til noen på 1, blitt mest for min egen del og vet at folk har det travelt og ikke er så intresserte 😬💓

Jeg tror egentlig mine venner hadde glatt sagt ja, men problemet er at noen må utelates og jeg orker ikke ta stilling til sånt. Men greit å vite at normalen ikke er å invitere venner. Blir nok å drøye feiringen med andre litt til da😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...