AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Hva gjør dere? Vi har ingen familie i nærheten så kan ikke invitere noen. Har mange venner, men der er det en del uvennskap innad så er komplisert å invitere siden dersom a kommer kan ikke b komme osv. Dessuten er det kanskje ikke noen interesse å komme i babybursdag. Er det stusselig å bare feire oss? Jeg tenker etterhvert som barnet blir eldre vil det jo få venner osv så blir mer naturlig å invitere da. Anonymkode: 689be...69f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Helt innafor å finne på noe koselig bare dere 😊 Anonymkode: f80be...f10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Første bursdag ble markert i barnehagen. Tror ikke de skjønte så mye av det, siden alle var 1-2 år gamle. Vi feiret ikke hjemme, så ikke poenget med det. Tror vi kommer til å markere 2-årsdagen. Anonymkode: d4b88...fd3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør dere? Vi har ingen familie i nærheten så kan ikke invitere noen. Har mange venner, men der er det en del uvennskap innad så er komplisert å invitere siden dersom a kommer kan ikke b komme osv. Dessuten er det kanskje ikke noen interesse å komme i babybursdag. Er det stusselig å bare feire oss? Jeg tenker etterhvert som barnet blir eldre vil det jo få venner osv så blir mer naturlig å invitere da. Anonymkode: 689be...69f Har det på samme måte, men det er innad i familien. Har etter hvert gitt opp. Inviterer alle og så får de som ikke tåler hverandre velge selv. Dette skal ikke du trenge å tenke på. Men slik blir det nå allikevel. Det ender med at det venner som kommer og familien finner andre måter å håndtere det på. Anonymkode: e6f13...976
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Helt innafor å være bare dere, hvorfor skulle det ikke det? Ettåringen plages ikke av mangel på gjester. Jeg ville synes det var rart å bli invitert til venners barn sin ettårsdag. Vi har feiret bursdag bare oss foreldre og barnet/barna mange ganger. Vi har kake, gaver, og stas. Anonymkode: 52142...1bc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Vi kommer til å bare være oss, ta en tur i skogen, spise litt kake og være sammen. Jeg ser ikke poenget med bursdag for små. Har venninner som har hatt fester med venner og/eller familie. Eneste det har resultert i er stress, grinete og redde barn. Tenker vi heller tar en «ett år som foreldre» middag eller en sammenkomst med venner for oss, hvis det er en liten feiring vi vil ha Anonymkode: 41db7...1cb
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 Takk for svar dere som har svart. Muligens jeg føler "alle" har store planer , men jeg vet jo babyen ikke forstår så mye uansett. Tenkte i grunn bare lage en bedre middag, ha litt ballonger og sånn og lage en babyvennlig kake. Greit å vite at det er ansett som rart å invitere venner i barnets bursdag😁 Anonymkode: 689be...69f
Flamme Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 Har aldri gjort noe stort ut av barna sin første bursdag. Først på 3årsdagen jeg inviterte ordentlig. 😊 Synes det er litt flaut å invitere til stor kalas til noen på 1, blitt mest for min egen del og vet at folk har det travelt og ikke er så intresserte 😬💓
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 Flamme skrev (6 minutter siden): Har aldri gjort noe stort ut av barna sin første bursdag. Først på 3årsdagen jeg inviterte ordentlig. 😊 Synes det er litt flaut å invitere til stor kalas til noen på 1, blitt mest for min egen del og vet at folk har det travelt og ikke er så intresserte 😬💓 Jeg tror egentlig mine venner hadde glatt sagt ja, men problemet er at noen må utelates og jeg orker ikke ta stilling til sånt. Men greit å vite at normalen ikke er å invitere venner. Blir nok å drøye feiringen med andre litt til da😊 Anonymkode: 689be...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå