jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Hei. Har lenge (og delvis lovet) samboeren å gi henne spa-reise i bursdagsgave. Jeg er jo ikke interessert i spa, så trenger tips til hvor en kan dra. Inn- eller Utland? Jeg sjekket Riga, og er ikke så verst priser på verken hotell eller fly. Men trenger gjerne tips til hotell, spa-steder i Norge eller utlandet :-)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Britannia i Trondheim har egen spa-avdeling. Anonymkode: 0c7d9...98f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 The Well på Sofiemyr utenfor Oslo 😊 Anonymkode: 864e8...972
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Britannia i Trondheim har egen spa-avdeling. Anonymkode: 0c7d9...98f Har vært der på lunch en gang, og det var skuffende. Det er overhypet og overpriset... så tror vi styrer unna de 1
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): The Well på Sofiemyr utenfor Oslo 😊 Anonymkode: 864e8...972 Godt forslag, men lurer på om hun vil reise lenger enn til Oslo. Er ikke det et nakenspa?
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2023 Noen som har vært her: https://www.radissonhotels.com/en-us/hotels/radisson-blu-conference-riga-latvija-spa
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 jeg lurerpå skrev (2 timer siden): Godt forslag, men lurer på om hun vil reise lenger enn til Oslo. Er ikke det et nakenspa? Tirsdager er det påbudt med badetøy på hele anlegget 😊 Øvrige dager er det valgfritt i bassenger om man vil ha på badetøy eller ikke, i saunaer og dampbad må man være naken, men man kan ha et peshtemal rundt seg. Vært der mange ganger og tenker ikke over det lenger, har også dristet meg til å være naken, men pga eget kroppsbilde foretrekker jeg badetøy på 😅 Anonymkode: 864e8...972
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Skrevet 1. august 2023 Tallin? Helsinki med badstuer? Et dansk badehotell? Hankø fjordhotell? Sola strandhotell (så kan du surfe mens hun er på spa)? Ullensvang hotell og cider-cruise? Anonymkode: 94ba8...f6a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Skrevet 1. august 2023 I Riga er Grand Poet og Kempinski gode hoteller. Kempinski ligger i gamlebyen, og Grand Poet ikke så langt unna. Begge har fine spaanlegg. SAS-hotellet du lenker til er ok, men ikke like fint. Bor dere på et annet hotell er Espa spa bra, dit kan dere dra som daggjester. Er det fint vær anbefaler jeg en dagstur til Jurmala, fine strender og roligere stemning. Lett å komme seg dit med tog. Anonymkode: de5b2...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #10 Skrevet 2. august 2023 Yasuragi utenfor Stockholm. Anonymkode: d308b...42a 1
FrkMusafir Skrevet 2. august 2023 #11 Skrevet 2. august 2023 Var i Budapest for en del år siden, flere bra steder der. Sopot funket også. Veldig fornøyd med de varme kildene i Tbilisi 🤩 Koselig by, bra mat, bra vin og hyggelige folk. Rimelig i forhold til mye annet. Ulempen er litt lang reisevei, men du slipper nok å møte naboen. Skal tilbake til Tbilisi og da er planen Sam Raan Spa & Wellness Center🤩
jeg lurerpå Skrevet 2. august 2023 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I Riga er Grand Poet og Kempinski gode hoteller. Kempinski ligger i gamlebyen, og Grand Poet ikke så langt unna. Begge har fine spaanlegg. SAS-hotellet du lenker til er ok, men ikke like fint. Bor dere på et annet hotell er Espa spa bra, dit kan dere dra som daggjester. Er det fint vær anbefaler jeg en dagstur til Jurmala, fine strender og roligere stemning. Lett å komme seg dit med tog. Anonymkode: de5b2...3a2 Så selve ESPA Spa på SAS_hotellet er bra? Synes rom og hotell ser bra ut på bildene og anmeldelsene på Tripadvisor. Hva synes du ikke var like fint? Jeg har aldri vært på SPA før. Hva/hvordan fungerer det? Betaler man for å gå i basseng og boblebad, så kjøper man eventuelt massasje og stell i tillegg?
enkefru Skrevet 2. august 2023 #15 Skrevet 2. august 2023 (endret) Varberg i Sverige, på vestkysten… nedenfor strømstad (vet ikke hvor langt ned). Kjenner flere som har vært der og som skryter av det https://varbergskusthotell.se Endret 2. august 2023 av Fjugur
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Skrevet 3. august 2023 jeg lurerpå skrev (23 timer siden): Så selve ESPA Spa på SAS_hotellet er bra? Synes rom og hotell ser bra ut på bildene og anmeldelsene på Tripadvisor. Hva synes du ikke var like fint? Jeg har aldri vært på SPA før. Hva/hvordan fungerer det? Betaler man for å gå i basseng og boblebad, så kjøper man eventuelt massasje og stell i tillegg? Etter å ha testet de to andre hotellene, så falt SAS-hotellet på min ranking ja Bor man på hotellet kan spa være inkludert, vi bruker alltid å booke rom med tilgang til spa. Behandlinger betaler du ekstra for. Uavhengig av hvor man skal spa'e seg er det lurt å kontakte stedet å booke eventuelle behandlinger på forhånd dersom man ser noe man ønsker seg. Har opplevd at det har vært fullt i presstider. Riga er forøvrig en vakker by, så tipper dere vil kose dere uansett hvilket hotell dere velger. Anonymkode: de5b2...3a2
jeg lurerpå Skrevet 3. august 2023 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha testet de to andre hotellene, så falt SAS-hotellet på min ranking ja Bor man på hotellet kan spa være inkludert, vi bruker alltid å booke rom med tilgang til spa. Behandlinger betaler du ekstra for. Uavhengig av hvor man skal spa'e seg er det lurt å kontakte stedet å booke eventuelle behandlinger på forhånd dersom man ser noe man ønsker seg. Har opplevd at det har vært fullt i presstider. Riga er forøvrig en vakker by, så tipper dere vil kose dere uansett hvilket hotell dere velger. Anonymkode: de5b2...3a2 Veldig glad for dine tilbakemeldinger. Når jeg er inne på sidene til de to hotellene du nevner så ser ikke basseng/spaanlegg så stort ut. Har jo opplevd hoteller som reklamerer for spa, og så er det bare et lite basseng og et boblebad. Det har vi jo opplevd nok på norske hoteller. Så ønsker vel noe med en mer helhetspakke.......
jeg lurerpå Skrevet 3. august 2023 Forfatter #18 Skrevet 3. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter å ha testet de to andre hotellene, så falt SAS-hotellet på min ranking ja Bor man på hotellet kan spa være inkludert, vi bruker alltid å booke rom med tilgang til spa. Behandlinger betaler du ekstra for. Uavhengig av hvor man skal spa'e seg er det lurt å kontakte stedet å booke eventuelle behandlinger på forhånd dersom man ser noe man ønsker seg. Har opplevd at det har vært fullt i presstider. Riga er forøvrig en vakker by, så tipper dere vil kose dere uansett hvilket hotell dere velger. Anonymkode: de5b2...3a2 Hvis du ser på bildene av SPA-anlegget på Grand Poet Hotel, så ser det ut som bare et lite basseng og et boblebad. Men det er større/mer innholdsrikt? Kempinski ser kanskje bedre ut? Er det fortsatt bedre enn ESPA Spa på RAdisson SAS, eller er det selve rom/hotell du mener er dårligst på Radisson SAS? Endret 3. august 2023 av jeg lurerpå
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Skrevet 3. august 2023 Rom/hotell er dårligst på Raddison ja. De to andre hotellene er i særklasse. Men nå er jeg en hotellsnobb og liker det lille ekstra Bassenget på Grand Poet er større enn det ser ut som på bildene, og det er flere badstuer der. Å gå på spa i baltikum handler jo mye om det å veksle mellom badstue, bad og boblebad, så jeg har ikke behov for mer. ESPA har mange fler eksterne kunder enn de to andre spaene. Hotellene pleier å ha 1,5 - 2,5 timer daglig inkludert i romprisen, og det holder lenge, vil man spa'e seg mer på samme dag er det fint å prøve et annet annlegg. Anonymkode: de5b2...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå