AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har et spørsmål til dere som bruker latex jevnlig. Jeg har alltid hatt en latex fetisj og syntes det er ganske sexy å se på andre, men har egentlig ikke prøvd å bruke det så mye selv. Nå i det siste har jeg begynt å bli litt nysgjerrig på nettopp det også, men jeg har et spørsmål til dere som bruker dette jevnlig, har dere noen triks for å unngå at du begynner å svette som faen i det sekundet du får det på deg ? Fordi det er reaksjonen til både meg og samboer. Dette fører til at vi ikke kan ha det på i veldig lange perioder om gangen uten at det blir produsert helt syke mengder svette 😜 Hva gjør vi galt ? Anonymkode: 1b8f5...33c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Forklaringen er jo ganske enkel; noe som er potte tett på huden stopper luftsirkulasjonen. Kjøpte for noen år siden ei tynn jakke, som er vind og vanntett, bare den svetter jeg noe grusomt i når jeg går med den på. Andre typer puster bedre, så denne har blitt hengende i skapet! Anonymkode: 2544d...92a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Ts: Ja, det forstår jeg jo, men spørsmålet er vel heller, hvordan kan man unngå at dette skjer i mindre grad ? Fordi for meg virker det som at folk kan gå med dette i lange perioder om gangen uten å plages 🤷♂️ så hva er trikset ? Eller finnes det noe triks ? Fordi jeg begynner å svette momentant og heftig. Vi snakker sprint på møllen innen bare noen minutter 😜😂 eller er svaret så enkelt at noen svetter mer enn andre ? Anonymkode: 1b8f5...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå