Gå til innhold

Spørsmål til dere healere :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har de siste årene merket at jeg har en slags healingkraft. Når jeg holder hendene på meg selv, hvor som helst, når som helst, så begynner noe å skje. Jeg får middels til kraftig økning i alle kroppens smertepunkt, det starter et sted, og forflytter seg rundt fra smertepunkt til smertepunkt, og kan komme og gå litt også i hvert smertepunkt. Det er helt tydelig en slags energi som «går inn i kroppen og arbeider», på et vis. Det er jo flott det! Men jeg undrer; dere som driver med dette og har healingevner, kan dere skru denne energien av og på? Hos meg starter det som sagt med én gang jeg holder ene eller begge håndflatene på et hudområde på meg selv. Hva om jeg skal holde noen i hånden, et barn eller en kjæreste? (Er foreløpig singel, men har lurt på dette). Vil da energien begynne å jobbe hos den jeg holder i hånden, hver gang? Det er jo ikke noe særlig hvis de merker økte smerter eller merker det på en annen måte? Det er liksom ikke alle man vil fortelle dette til😅 Del gjerne erfaringer😊

Anonymkode: 4dc45...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...