Gå til innhold

Dråper av verk, hos tispe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget her om dagen da hunden min (en tispe) lå på ryggen, at det var et par dråper med gulhvit "verk" på tuppen av tissen hennes. Hadde lagt merke til dagen i forveien at hun drev og vasket seg og slikket seg der en del, men tenkte ikke mer over det før jeg så den verken. Har sjekket flere ganger de neste dagene, og sett at hun slikker seg mer enn før og at det har vært en verkedråpe der nå og da. Det er også temmelig rødt på tuppen av tissen hennes. Er hun rød fordi hun slikker seg så mye, eller rød pga en betennelse, det vet jeg ikke.

Jeg vil nevne at tispen er kastrert, så hun har ingen livmor det kan gå livmorbetennelse i, noe som er vanlig blant intakte tisper. Hunden min har derfor heller ikke løpetid.

Det virker ikke som hunden plages av det og den virker ikke syk. Spiser og drikker og logrer rundt som normalt. Eneste er altså at hun slikker seg litt ofte.

Noen som vet hva dette kan være eller som har opplevd noe lignende med sin hund? Hvordan kan det komme verk ut når hun ikke har livmor? Kommer det fra urinblæren tro? 

Jeg skal ringe veterinær når de åpner, men vil høre med andre 

Anonymkode: 2b470...b21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som UVI. 

Skrevet

Hadde uansett tatt en sjekk hos veterinær.

Sjekk ut om hun kan ha uiv eller vaginitt.

God bedring🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...