AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Hei! Jeg lurer på om noen har noen anbefalinger på løsvipper man kan kjøpe i fysisk butikk? Jeg er helt nybegynner så må være lette å sette på, må være noen som ikke er for kraftige og se naturligst mulig ut, samtidig som de sitter bra og holder en hel kveld 😵💫 jeg bruker lite sminke til vanlig men kunne tenkt meg å prøvd litt på festival ☺️ Anonymkode: 41745...dad
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Kjøp så små som mulig. Dummeste jeg ser er jenter med baldakiner/persienner på øyelokkene. Anonymkode: a4a7c...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp så små som mulig. Dummeste jeg ser er jenter med baldakiner/persienner på øyelokkene. Anonymkode: a4a7c...1d7 Jepp, helt enig, er bare at mine egne er blitt slitte etter mye bruk av vippetang siste tiden og rekker ikke pleie de godt nok på en uke 🙈 er derfor jeg lurte på om noen hadde noen tips til noen som så mest mulig naturlig ut ☺️ Anonymkode: 41745...dad
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøp så små som mulig. Dummeste jeg ser er jenter med baldakiner/persienner på øyelokkene. Anonymkode: a4a7c...1d7 Det finnes en mellomting også Anonymkode: cfadb...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå