AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Del Skrevet 1. august 2023 Liker du best å bade i saltvann eller ferskvann? Og hvorfor? Anonymkode: 8195c...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 I Norge så foretrekker jeg ferskvann fordi jeg synes havet blir for kaldt, men i varmere strøk liker jeg begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Ferskvann. Saltvann syns jeg er pyton, så jeg bader sjeldent når vi er i sydligere strøk også, er kun for å kjøle meg ned. Anonymkode: 128a0...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Del Skrevet 1. august 2023 Saltvann. Ferskvann kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 3cd2d...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 I Sør-Europa - saltvann i Middelhavet. I Norge - ferskvann. Velger ferskvann hver gang, men når man er på ferie ved Middelhavet er det bare å nyte det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei_på_deg Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 Saltvann. Enkelte steder går ferskvann greit, men som oftest ikke tjern., 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 Saltvann, alltid… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 Ferskvann, sjøen full av dritt. Anonymkode: 894d7...041 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #9 Del Skrevet 1. august 2023 Salt Anonymkode: 29e11...63c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 Salt Anonymkode: 5652e...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Del Skrevet 1. august 2023 Er ikke så innmari glad i å bade. Saltvann stikker på huden når det tørker, og i ferskvann er det tidvis parasitter. Men så lenge det er muligheter for å dusje seg etterpå, bader jeg hvor som helst. 😊 Anonymkode: 790a4...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 Ferskvann om jeg må bade. Anonymkode: b3303...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 1. august 2023 #13 Del Skrevet 1. august 2023 Ja takk begge deler. Jeg kan være kresen på mye rart i livet men akkurat dette har jeg ikke den store preferansen for sånn i bunn og grunn. Jeg valser uti både her og der... Det er få ting som er så digg som å kjøle seg ned i en fjellkulp på veien, tjern, kulper, etc... Det er også få ting som er så digg som å ligge på brygga, høre bølgeskvulp, slenge seg i sjøen og la sola tørke og varme deg etterpå.. Så med meg er det litt hipp som happ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #14 Del Skrevet 1. august 2023 Blir for salt i musa. Anonymkode: 8b398...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #15 Del Skrevet 3. august 2023 Ferskvann. Gir en spesielt ro.. Må være også fordi det er det jeg er vant til fra barndommen. Men også fordi det er alltid for kaldt for å bade i sjøen i Norge. Anonymkode: 2ac87...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Del Skrevet 3. august 2023 Saltvann og sandstrand. Jeg liker å se hvordan lyset faller mot bunnen i saltvann, samt bølgene. På bunnen i tjern er det gjørme, man ser ikke bunnen og man må trå forsiktig fordi steinene er glatte. Anonymkode: 736c8...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 6. august 2023 #17 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg elsker å ligge på stranda å sole meg, men når jeg skal bade foretrekker jeg ferskvann🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 2.52): Liker du best å bade i saltvann eller ferskvann? Og hvorfor? Anonymkode: 8195c...012 Foretrekker saltvann. Er ikke veldig glad i svømmekløe, som man trygt kan anta alle ferskvann har. Men for all del, jeg bader i ferskvann om jeg vet at nærmeste avløp er et stykke unna, og at området ikke har mange hytter/hus som slipper avløpet «rett i dammen» ulovlig. Men jevnlig ser jeg folk som faktisk BOR i en hytte eller hyttefelt rett ved stranden og vet at deres egen (og naboens) do går rett i badeplassen ligge og velte seg på grunna. Kunne like god tatt seg et bad i doskåla. 🤢 Anonymkode: b0b3e...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå