Gjest Drakensson Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 For dere som sover på dagen og er våken på natten, her er en nattetråd for dere! Her kan du sjekke inn hver natt og dele hva du skal gjør eller hva du holder på med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 1. august 2023 #2 Del Skrevet 1. august 2023 Er på jobb. Etter at pasientene gikk til sengs har jeg brukt noen timer på å lese meg opp/oppdatere meg på nyheter, laget middag og spist, surfet litt på kg og tenker å slenge meg på sofaen og se på tv sammen med kollega. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Kom hjem for 1 time siden, skal lage noe mat og spille videospill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 1. august 2023 #4 Del Skrevet 1. august 2023 tøydokka skrev (57 minutter siden): Er på jobb. Etter at pasientene gikk til sengs har jeg brukt noen timer på å lese meg opp/oppdatere meg på nyheter, laget middag og spist, surfet litt på kg og tenker å slenge meg på sofaen og se på tv sammen med kollega. 😊 PLOT TWIST: tv-pausen blir avbrutt av det hevngjerrige spøkelset til en tidligere pasient xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 Jonas95 skrev (Akkurat nå): Kom hjem for 1 time siden, skal lage noe mat og spille videospill. Hvilket spill tenker du å spille? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 Drakensson skrev (1 minutt siden): Hvilket spill tenker du å spille? ^^ Fifa 23 og muligens prøve å bli ferdig med Lord of the rings Gollum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 Jonas95 skrev (Akkurat nå): Fifa 23 og muligens prøve å bli ferdig med Lord of the rings Gollum. Du er en legende som tolererer grafikken og animasjonene i Gollum xD respect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 Drakensson skrev (Akkurat nå): Du er en legende som tolererer grafikken og animasjonene i Gollum xD respect Er stor fan av Tolkien og hans arbeid så alt av spill som foregår i hans universet tolererer jeg så lenge det er på playstation da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august 2023 #9 Del Skrevet 1. august 2023 Drakensson skrev (5 timer siden): Du er en legende som tolererer grafikken og animasjonene i Gollum xD respect Jeg synes denne versjonen var bedre 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. august 2023 #10 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg ble våken i natt og spilte Final Fantasy 13 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drakensson Skrevet 1. august 2023 #11 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg legger meg nå. Du får et skikkelig ego boost av å høre på din egen musikken når du er høy på sovepille ass! Skrikende staccato strings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 Cid skrev (3 timer siden): Jeg ble våken i natt og spilte Final Fantasy 13 🙊 Ikke 68? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå