Gå til innhold

Galletapping - dyremishandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette emnet, men skriver her for å spre ordet. Vil helst ikke at dette skal bli til en diskusjon eller "hvem er verst/har det verst" diskusjon. Vil som sagt bare spre ordet til de som kan eller ønsker å bidra med å hjelpe på den måten som er best for dem. Dette handler ikke om å være et perfekt menneske, men å sende positive tanker og gjøre positive handlinger når man kan. Vi bidrar alle på vår egen måte♥️ 

Ble så utrolig lei meg og ikke minst oppgitt over hva som skjer med de vakre bjørnene i Asia og da spesielt i Kina. I Asia blir mange bjørner utsatt for galletapping der de må leve hele livet i et trangt bur og galleblæren blir tappet.

Animals Asia er en av organisasjonene som jobber for å stoppe dette, anbefaler å donere eller bare spre ordet videre hvis man kan det.  Er det andre viktige saker som opptar noen av dere så anbefaler jeg å spre ordet til oss andre her på forumet også, slik at vi kan skape en positiv kjedereaksjon

Heldigvis blir denne typen kinesisk "medisin" mindre og mindre populært hos den yngre generasjonen. Grusomt hvor mange dyr som blir utrydningstruet, sykdommer sprer seg til mennesker og kloden blir skadet av denne typen industri, ikke bare i Kina, men andre steder også. 

Har ikke mye å gi selv, men i dag valgte jeg å gi slik at jeg håper et annet levende vesen kan få det livet det fortjener. 

Tenker mye på alle menneskene og dyrene der ute som lider for tiden💔 Man kan ikke gjøre alt, men alle kan gjøre noe. Jeg ønsker dere alle sammen gode opplevelser, god innsikt og sjelefred

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er grusomt.Hjertet mitt blør for de stakkars dyrene.😢😡😡😡😡😡😡😡Hvor valgte du å gi? Til hvilken organisasjon? 

Anonymkode: ebe0b...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Animal Asia👍🏻👍🏻👍🏻

Anonymkode: ebe0b...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...