Gå til innhold

Hjelp, utflod (advarsel: ekkelt bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å gjøre dette kort. Jeg går på Yasminelle, har gjort det i et år, aldri hoppet over mensen. Men det gjorde jeg for over to uker siden nå, og jeg begynte da å spotte og har gjort det daglig siden da. Nå de siste dagene har jeg fått noen rare "korn" eller flekker i utfloden som jeg ser når jeg tørker meg, jeg aner ikke hva dette er og har aldri opplevd det før, finner heller ingenting om slike flekker på nettet. Jeg begynner å bli veldig nervøs for at det er noe galt her. 

I tillegg har jeg siden før helga begynt å klør noe voldsomt i underlivet (er 28 og har aldri htt slike problemer før), men får ikke symptomene til å stemme med verken sopp eller bakteriell vaginose, siden jeg mangler ekkel lukt og cottage cheese-utflod. Prøvde multi-gyn, den hjalp ikke. I dag kjøpte jeg Canesten, det har enda ikke fungert (ska ta den pillen man fører inn før jeg legger meg).

Er det noen som har hatt slike flekker i utflod før, og som vet hvorfor jeg fortsatt spotter etter to uker? Og hva kan denne kløen være (jeg gikk på Apocillin i 15 dager i deler av juni og juli, så regner med kløen hvert fall kan være knyttet til antibiotikaen?)

thumbnail_IMG_6612.jpg

Anonymkode: 17e22...675

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å få soppinfeksjon etter antibiotika-kur. Trenger ikke ha «cottage cheese» som symptom, har aldri hatt noen andre symptomer enn bare kløe, selv. Stikkpillen gjør nok susen👍

AnonymBruker
Skrevet

Flere? Spesielt bekymret for disse flekkene i utfloden ://

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som gammelt blod, egentlig. Ville tatt canesten-kur, og så avventet litt til. 

Anonymkode: eb329...af4

Skrevet

Jeg vedder på at det er soppinfeksjon, siden du har stått på ab-kur. 
Det er veldig vanlig. Jeg fikk det selv en gang under antibiotikakur; det var ekstrem kløe, sleit med å sove om natten fordi jeg klødde så intenst. 

Det hjalp etter at jeg brukte Canesten, men måtte ta vaginaltabletten, salven hjalp ingenting aleine. 

Hvis det ikke blir bedre etter noen dager med både pille og salve, ta kontakt med lege 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen av dere som vet om det er normalt å spotte i to uker etter man hoppet over mensen? Virker ikke som det kommer til å gi seg med det første, har ikke hatt EN dag uten på to uker nå.. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...