AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Har du noen gang vært kjæreste med en som familien din ikke likte? Hvordan gikk det? Anonymkode: 38f8d...e27
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Foreldrene mine sa ingenting da om at de ikke likte han. De stolte på min vurderingsevne- og de fikk rett fordi kort tid etter gjorde jeg det slutt da jeg så hvor manipulerende og nedbrytende han var. Anonymkode: 33cbd...e03
L'amie Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Ingen av de sa noe før det ble slutt, selv om de merket at noe var rart med fyren. Heller ingen av vennene mine sa noe, som også hadde reagert på hvordan han behandlet meg. Da det først ble slutt var det en del som fortalte at de hadde stusset over hvordan han behandlet meg. Jeg var helt nedkjørt, og var ikke i stand til å slå opp selv, fordi jeg var desperat etter hans kjærlighet. Jeg skulle virkelig ønske at noen sa noe, sånn at jeg kanskje kunne forstå at det ikke var meg det var noe galt med, men at han faktisk behandlet meg dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå