Gå til innhold

Jeg kjenner sterk tiltrekning men så plutselig er det ikke der lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg har ett problem. Jeg er singel og har vært det en stund nå. Jeg har brukt tinder i perioder og blitt kjent med noen menn. Det som går igjen og igjen er at med noen få av disse mennene har jeg følt veldig sterk kjemi når vi har chattet. Og med 2 av de har det vært ekstremt. Har vært sånn at jeg har tenkt på de konstant, har til og med blitt kåt🙈😂 haha pratet seksuelt og bare følt sånn skikkelig tiltrekning. Men så, når jeg har møtt de, så bare kjenner jeg ikke den tiltrekningen. Og så, når vi chatter igjen så er den der. Men når jeg møter de finnes den ikke. Kjenner at det begynner å plage meg. Veit ikke hva det kommer av. Var ikke sånn før når jeg datet (altså før jeg ble sammen med x-en). Skjønner ingenting 😕

Er det noen andre her som føler det sånn ? 

kvinne 33. 

Anonymkode: 86cff...8bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er mennene kjekke da? Ser de ut som på bildene? 

Anonymkode: d3d87...344

Skrevet

Du blir forelsket i fantasien du lager om dem, du er ikke forelsket i den virkelige personen. Og så blir du sikkert interessert i den oppmerksomheten du får når samtalene blir seksuelle og du får mange komplimenter. Det er enkelt å gi komplimenter og ha seksuelle samtaler med en fantasi på chat, det er vanskeligere irl.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (1 minutt siden):

Du blir forelsket i fantasien du lager om dem, du er ikke forelsket i den virkelige personen. Og så blir du sikkert interessert i den oppmerksomheten du får når samtalene blir seksuelle og du får mange komplimenter. Det er enkelt å gi komplimenter og ha seksuelle samtaler med en fantasi på chat, det er vanskeligere irl.

Uuuff ja. Kanskje det. Føler liksom ikke at jeg har lyst på dem når jeg møter de. Det er det som er så irriterende. Tror jeg kanskje kobler av mentalt og har fått ødelagt tilknytningsmønster med årene. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (3 minutter siden):

Dette! 👍

Anonymkode: 3bbaa...cd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Uuuff ja. Kanskje det. Føler liksom ikke at jeg har lyst på dem når jeg møter de. Det er det som er så irriterende. Tror jeg kanskje kobler av mentalt og har fått ødelagt tilknytningsmønster med årene. 

ts

Møt dem tidligere og ikke chat så lenge 

Anonymkode: 534be...bac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møt dem tidligere og ikke chat så lenge 

Anonymkode: 534be...bac

Du sier noe der. Godt tips. Kan jo hende at mye chatting lager en slags fantasi om den personen. Også når jeg møter de i virkeligheten så lever det ikke opp til det jeg har fantasert. Trenger ikke å være utseendet men helheten liksom. 
Tror jeg må prøve ut det. Takk for tips 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

ts

Nei det er ikke noe i veien med deg. Dette er normalt når det skrives litt før et fysisk møte. Du har ikke et helhetlig bilde uten å fysisk ha møtt, manglene fyller du inn med ønsker. Du har jo lyst til at han skal ha visse egenskaper. 

Det der har skjedd meg uten at det har vært romantikk eller seksuelle ting involvert. Skrev med en (Ikke fra datingside, men et vanlig forum, ikke kg) og hadde så god kjemi at vi ville møtes som venner. Kjemien var irl ikke der. Selv etter alt vi hadde skrevet så ble det helt unaturlig å ha lignende samtaler.

Anonymkode: 69ae6...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...