AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Føler han er lite intim med meg. Det er alt han bryr seg om er sex. Inn og ut. Ikke kysser han meg på brystet eller halsen eller magen. Kun litt fingring der nede. Jeg kysser ham. Når det ikke er sex en kveld i senga, så trekker han seg unna. Ikke et kyss såvidt under sex, og vi dater. Eneste han har gjort er å bare bite meg litt på brystet og dette kun i 1 sekund, ikke noe mere. Etter sex så er han også brått kald. 😔noen ganger veksler han mellom å være kald og varm. Etter sex og han skulle hjem, kysset han meg på munnen lenge. Blir forvirret. Vet han ikke er uerfaren. Men han blir brått kald om jeg sier nei til sex f.eks en kveld, pga jeg er sliten eller full. Han sier vi kan ta det som det kommer med tanke på forhold og slikt. Anonymkode: 32e07...f47 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Du tenker det vil endre seg? Meh.. Anonymkode: accce...38c 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Han høres ikke så interessert ut. Kanskje der skoen trykker? Anonymkode: c6f76...70d 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Hvor gammel er du? Å akseptere menn med dårlig oppførsel, og håpe på bedring, gjorde jeg meg ferdig med da jeg var rundt 25 år. Da hadde jeg lært leksa med at slikt blir ikke bedre, men verre, så det var bare å droppe menn med dårlige tendenser med en gang. Dette er han på hans beste, for man viser sine beste sider i starten av en relasjon. Da kan du jo tenke deg hvordan et forhold med ham vil bli. Lurt å ikke investere tid og energi i noe som aldri kan bli bra. Å bli med en mann med dårlige tendenser forhindrer deg i å treffe en god mann som oppfører seg slik at du trives og blomstrer. Anonymkode: 166c3...145 1
remix2020 Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Føler han er lite intim med meg. Det er alt han bryr seg om er sex. Inn og ut. Ikke kysser han meg på brystet eller halsen eller magen. Kun litt fingring der nede. Jeg kysser ham. Når det ikke er sex en kveld i senga, så trekker han seg unna. Ikke et kyss såvidt under sex, og vi dater. Eneste han har gjort er å bare bite meg litt på brystet og dette kun i 1 sekund, ikke noe mere. Etter sex så er han også brått kald. 😔noen ganger veksler han mellom å være kald og varm. Etter sex og han skulle hjem, kysset han meg på munnen lenge. Blir forvirret. Vet han ikke er uerfaren. Men han blir brått kald om jeg sier nei til sex f.eks en kveld, pga jeg er sliten eller full. Han sier vi kan ta det som det kommer med tanke på forhold og slikt. Anonymkode: 32e07...f47 Jeg tror du må sette deg ned å fortelle han hvordan du har det. Du kan ikke fortsette slik du har det nå. Jeg er mann og hadde noe lignende med min eks. Vel, ikke helt likt. Vi hadde et godt sexliv, men jeg savnet hverdagskjærligheten. De små tingene, er kyss, en klem eller bare kjærlig berøring. De små bekreftelsene i løpet av dagen. De er like viktige som et godt sexliv. Dessverre var jeg ikke flink nok til å snakke med henne om dette og en dag var det for sent. Forholdet og ekteskapet var over. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 remix2020 skrev (8 minutter siden): Jeg tror du må sette deg ned å fortelle han hvordan du har det. Du kan ikke fortsette slik du har det nå. Jeg er mann og hadde noe lignende med min eks. Vel, ikke helt likt. Vi hadde et godt sexliv, men jeg savnet hverdagskjærligheten. De små tingene, er kyss, en klem eller bare kjærlig berøring. De små bekreftelsene i løpet av dagen. De er like viktige som et godt sexliv. Dessverre var jeg ikke flink nok til å snakke med henne om dette og en dag var det for sent. Forholdet og ekteskapet var over. Det nytter ikke å snakke om. Si hva du vil om kjærlighetsspråk, men enten er du rett type, eller så er du det ikke. Ts; den ene får dekket sine behov, den andre ikke. Hvem tror du må avslutte? Anonymkode: f3888...912
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 21.53): Han høres ikke så interessert ut. Kanskje der skoen trykker? Anonymkode: c6f76...70d Vet ikke kanskje, han virket ikke så interessert og flørtender heller før vi møttes... så usikker. Selvom han spurte om å møtes og slikt. Dette var før vi møttes. Men så gjorde han småting for meg også, f.eks kom med gave på 2.date, ganske dyr gave Anonymkode: 32e07...f47
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #8 Skrevet 3. august 2023 Noen er bare slik. Min x var slik, holdt ut slik i 6 år !! Prøvde å fortelle han hva jeg trengte, men ble aldri bedre… Han jeg er sammen med nå er helt motsatt, han er overalt når vi har sex. Masse kyss, slikking, fingring, berøring osv.. Anonymkode: 4a011...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå