AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Er jeg rar når jeg syns det er lite artig å se på hjemmevideo fra barndommen til kjærestens sønn, der de er "lykkelig" familie. Trenger liksom ikke å se han med sin X så lykkelig, nå som vi er ny forelsket. Har ikke sagt noe men var ubehagelig Anonymkode: f95a5...f89
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Du er ikke rar. Selvfølgelig er det litt ubehagelig å se på at kjæresten din er i et lykkelig forhold og har det fint sammen med en annen kvinne. Prøv å minne deg selv på at dette er fortiden. Har du selv ekser? Tenk at dette er på samme nivå som minner om dine ekser- det er fortid. Anonymkode: 09f96...fca 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Litt merkelig form for underholdning. Vi separate album fra våre tidligere liv, blar aldri i hans og ikke han i mine, tenker det er private minner og ikke til felles underholding i nye forhold. Anonymkode: b7cf5...dea
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Nei, du er ikke rar. Hvorfor sa du ikke at det var ubehagelig å måtte se på? og forresten: *nyforelsket Anonymkode: 72aa3...e91
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Er jeg rar når jeg syns det er lite artig å se på hjemmevideo fra barndommen til kjærestens sønn, der de er "lykkelig" familie. Trenger liksom ikke å se han med sin X så lykkelig, nå som vi er ny forelsket. Har ikke sagt noe men var ubehagelig Anonymkode: f95a5...f89 Vil si du er helt normal jeg Anonymkode: 36878...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå