AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Gjør du det, og hva sier du? Anonymkode: 80fa2...53e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 "Du, siden det nå er oss to, kanskje vi skulle sjekket oss for kjønnssykdommer sånn at vi slipper å bruke kondom?" Anonymkode: 9894f...05d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "Du, siden det nå er oss to, kanskje vi skulle sjekket oss for kjønnssykdommer sånn at vi slipper å bruke kondom?" Anonymkode: 9894f...05d Ja, så enkelt og greit. Takk Men når man går og tester seg, ber man om å bli testet generelt for skjønnssykdommer? Anonymkode: 80fa2...53e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja, så enkelt og greit. Takk Men når man går og tester seg, ber man om å bli testet generelt for skjønnssykdommer? Anonymkode: 80fa2...53e Ja. Har brukt omtrent den setningen på alle mine opp i gjennom årene Du kan gå til en sånn typisk helsestasjon for ungdom om du er i rett alder, eller bestille en time hos fastlege. Jeg tror ikke det er standard å sjekke for absolutt alt som finnes, men det blir du bare enig med legen om. Bare si at du har fått deg kjæreste, og ønsker å sjekke deg. Sist jeg sjekka meg for klamydia fikk jeg et lite test-sett med inn på do hos legen, en liten q-tip-greie som skulle inn i vagina og rulles litt frem og tilbake. Veldig enkelt og greit. Sjekk av kjønnssykdommer skal være gratis, men jeg ble bedt om å betale en gang likevel, da sa jeg bare fra og de slettet regninga. Anonymkode: 9894f...05d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Jeg har testet meg og vet jeg er frisk. Jeg ligger ikke med deg før du har testet deg. Anonymkode: 085d1...e0f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 Jeg har tatt det i samme slengen som celleprøve et par ganger. Mannen hadde sjekket seg etter forrige partner før meg, så den var grei. Nå har det vært oss to i flere år, så da blir det forhåpentligvis ikke flere ganger. Anonymkode: 05e6a...132
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 Vil du ha med blodprøven for hiv, så må du gjerne be om det, ellers får du bare standard klamydia, gonoré, og mykoplasma -test. Anonymkode: 5b0f1...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå