AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Jeg ble nettopp arbeidsledig, og lurer på om det er helt på jordet å date nå? Jeg har lagt lista lavt, tenker egentlig bare å finne meg en helgekompis, men det er jo egentlig bare fordi jeg ikke føler jeg er verdt mer uten jobb akkurat nå og ikke vil senke livskvaliteten til noen andre. Anonymkode: fbce6...316
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Jeg er kvinne, vært ufør i flere år og kvier meg også for å date.. Flau over meg selv og føler meg ikke bra nok siden jeg for det meste bare tiltrekker meg useriøse og tvilsomme typer. Men tenker som så at jeg hadde ikke hatt noe imot å date noen som var arbeidsledig en periode, eller ufør, så lenge det ikke er sånn at man bare ikke VIL jobbe. Så da må det jo finnes en snill mann et eller annet sted som ikke har noe imot å date meg heller! Synes jeg 😂 Ikke legg lista lavt, du er helt sikkert god nok for en snill mann der ute! ❤️ Anonymkode: 64470...991 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Jeg har det jeg vil kalle en relativt «god jobb». Jeg dater ikke. Hva har egentlig jobb vs ikke jobb med dating å gjøre? Mann Anonymkode: 37062...20b 2 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble nettopp arbeidsledig, og lurer på om det er helt på jordet å date nå? Jeg har lagt lista lavt, tenker egentlig bare å finne meg en helgekompis, men det er jo egentlig bare fordi jeg ikke føler jeg er verdt mer uten jobb akkurat nå og ikke vil senke livskvaliteten til noen andre. Anonymkode: fbce6...316 Helt ærlig! Menn bryr seg generelt lite om jobb/ hva slags jobb/ arbeidsledig. Verdien din har ingenting med jobb å gjøre. Bare date! Du finner din kjæreste. Anonymkode: ccb04...485 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne, vært ufør i flere år og kvier meg også for å date.. Flau over meg selv og føler meg ikke bra nok siden jeg for det meste bare tiltrekker meg useriøse og tvilsomme typer. Men tenker som så at jeg hadde ikke hatt noe imot å date noen som var arbeidsledig en periode, eller ufør, så lenge det ikke er sånn at man bare ikke VIL jobbe. Så da må det jo finnes en snill mann et eller annet sted som ikke har noe imot å date meg heller! Synes jeg 😂 Ikke legg lista lavt, du er helt sikkert god nok for en snill mann der ute! ❤️ Anonymkode: 64470...991 Leit å høre at du har blitt ufør, men godt å høre at kvinner med slike åpne holdninger eksisterer. Ble selv 50% ufør for noen mnd siden og synes det har vært kjipt. Knapt en kjeft som klikker på profilen min, og likes kan jeg se langt etter. Gir meg ikke akkurat håp om å finne kjærligheten, verken der eller IRL. Og tror ikke jeg hadde turt å kontakte noen for date nå, når jeg ikke har jobb engang og sliter med helsa. Som mann føler jeg meg ikke mye verdt i den verdenen, og leser man her inne er det jo bare å finne et godt stykke tau skulle man tro. Vel, vel. Livet har vært ganske bra i det siste og jeg leser om selvutvikling, kjærlighet og slikt, og føler meg klar for et forhold. Det er noe jeg virkelig savner. Det må jo finnes håp for deg og meg også, at selv vi finner en som liker oss for den vi er. Anonymkode: 5b7a3...57d 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har det jeg vil kalle en relativt «god jobb». Jeg dater ikke. Hva har egentlig jobb vs ikke jobb med dating å gjøre? Mann Anonymkode: 37062...20b Synes jeg leser så mange innlegg om hvem folk ikke dater, og der er arbeidsløse mennesker ofte nevnt. Så tenker jeg også på det at dating kan koste litt. Det trenger ikke koste, men det gjør gjerne det. Anonymkode: fbce6...316 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes jeg leser så mange innlegg om hvem folk ikke dater, og der er arbeidsløse mennesker ofte nevnt. Så tenker jeg også på det at dating kan koste litt. Det trenger ikke koste, men det gjør gjerne det. Anonymkode: fbce6...316 Som dame kan du være arbeidsledig. Virker noe verre for menn. Anonymkode: ccb04...485
Example Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 Som mann er det nok lurt å fokusere på arbeid først, ja. Kvinner har det mindre å si for, selv om jeg tror et stadig økende antall menn prøver å unngå kvinner uten jobb. Det er dyrt nok som det er om dagen. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #10 Skrevet 1. august 2023 Nå må visse brukere her slutte å si at "alle menn bryr seg ikke om hva kvinner tjener" for jo det gjør dere og du som skriver dette har helt klart ikke datet en mann. Når jeg var mellom jobber så opplevde jeg at menn ikke ville date meg. Og om jeg sa at jeg ikke hadde fast jobb så var det Big deal. At menn ikke bryr seg om at folk de er glad i har god økonomi, er feil, i så fall er det menn som enten ikke har utdanning eller tjener så lite at de har dårlig råd selv og ser etter noen som kan lette på deres egen bør, eller så har de så lav empati at de ikke bekymrer seg for andre, eller så er de millionærer og meget spandable. Det normale for menn og kvinner er å ønske seg en partner som de vet greier seg fint og er sunn, økonomisk og psykisk. For normale empatiske mennesker er det nemlig vondt å være glad i noen som de vet kanskje ikke greier seg alene. Kanskje ligger de våken nå og bekymrer seg. Kanskje spiser de ikke middag. Man blir jo dårlig selv av tanken. Jeg vet ikke om noe mer vondt jeg. Empatiske folk takler ikke så godt dette. Empatiske folk vil helst ha en partner som de ikke trenger å bekymre seg for, for vi har nok ellers å slite med. Voksenlivet ER tøft. Vi greier ikke fikse livene til andre voksne. Det man må være obs på da, som ufør, er å ikke finne noen som sliter seg ut emosjonelt på å være glad i en, feks en person som gir og gir og glemmer seg selv og sine behov, og så må man ikke date noen på motsatt side som driter i hva du gjør og om du har det bra. Man vil ha noen som er stabil i følelsene, kanskje noen midt på skalaen, som vet at det er bra for deg å greie deg selv, og som ikke bekymrer seg for deg i så stor grad at de blir ulykkelige. Anonymkode: f55c3...1cf 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 Example skrev (15 timer siden): Som mann er det nok lurt å fokusere på arbeid først, ja. Kvinner har det mindre å si for, selv om jeg tror et stadig økende antall menn prøver å unngå kvinner uten jobb. Det er dyrt nok som det er om dagen. Jeg forstår ikke det her. At det er så mange menn som synes det er ok at kvinner ikke har en jobb. Man må være rimelig avkobla følelsene sine om man ikke bryr seg om at noen man kjenner ikke føler på en mestringsfølelse når det gjelder å ta vare på seg selv og eget barn, feks. Det finnes mange mennesker som bare vil hjelpe og er gode mot andre. Men vi hjelper de ikke egentlig, vi bidrar til at de kan fortsette i samme tralten. Anonymkode: f55c3...1cf
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ble nettopp arbeidsledig, og lurer på om det er helt på jordet å date nå? Jeg har lagt lista lavt, tenker egentlig bare å finne meg en helgekompis, men det er jo egentlig bare fordi jeg ikke føler jeg er verdt mer uten jobb akkurat nå og ikke vil senke livskvaliteten til noen andre. Anonymkode: fbce6...316 Jeg synes du kan prøve å date jeg, men hadde nok selv følt at jeg burde bruke mest tid på å fikse problemene mine. Anonymkode: f55c3...1cf
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Skrevet 1. august 2023 For meg er det viktig at kvinnen greier seg økonomisk og ikke blir en økonomisk belastning for meg. Man kan ha separate økonomier og kunne dele på "de store tingene". Derfor viktig for meg at kvinnen er økonomisk selvstendig. Anonymkode: 24e63...9ba
hocane Skrevet 1. august 2023 #14 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg er det viktig at kvinnen greier seg økonomisk og ikke blir en økonomisk belastning for meg. Man kan ha separate økonomier og kunne dele på "de store tingene". Derfor viktig for meg at kvinnen er økonomisk selvstendig. Anonymkode: 24e63...9ba Kjærlighet har ingenting med penger å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #15 Skrevet 1. august 2023 hocane skrev (3 minutter siden): Kjærlighet har ingenting med penger å gjøre. Nope - men hvis du må forsørge den du er kjæreste med går det fort ut over din egen økonomi og da går det raskt nedover. Anonymkode: 24e63...9ba
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #16 Skrevet 1. august 2023 hocane skrev (1 minutt siden): Kjærlighet har ingenting med penger å gjøre. Men da tenker du ikke så langt. Når man er glad i noen, så kjenner man at det er vondt om de ikke har det bra. gjør ikke du det? La oss si du dater en dame som har 3 barn, og du vet at hun sliter hver måned. Og la oss si at du selv har nok til deg, og dine 3 barn. Du har akkurat nok. Du må ivareta dine barn, men du dater denne damen som sliter. Så hva føler du på da? Det er vondt det. Jeg er en ekstremt empatisk person. Jeg velger å date folk jeg liker, jeg bryr meg ikke om hva de tjener. Jeg tropper opp og vasker hos dem jeg. Jeg kjøper klær. Jeg kjøper mat. Men når jeg dater noen som ikke greier seg selv, så bruker jeg meg selv opp, og så er det ergerlig å tenke på at en voksen bruker opp ressurser som kunne gått til mitt barn. Anonymkode: f55c3...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #17 Skrevet 1. august 2023 So no, I don't want your number No, I don't want to give you mine and No, I don't want to meet you nowhere No, I don't want none of your time and No, I don't want no scrub A scrub is a guy that can't get no love from me Hangin' out the passenger side Of his best friend's ride Trying to holla at me I don't want no scrub A scrub is a guy that can't get no love from me Hangin' out the passenger side Of his best friend's ride Trying to holla at me Well a scrub checkin' me But his game is kinda weak And I know that he cannot approach me 'Cause I'm looking like class, and he's looking like trash Can't get wit' a deadbeat ass So no, I don't want your number No, I don't want to give you mine and No, I don't want to meet you nowhere No, I don't want none of your time No, I don't want no scrub A scrub is a guy that can't get no love from me Hangin' out the passenger side Of his best friend's ride Trying to holla at me I don't want no scrub A scrub is a guy that can't get no love from me Hangin' out the passenger side Of his best friend's ride Trying to holla at me If you don't have a car and you're walking Oh yes son, I'm talking to you If you live at home with your momma Oh yes son, (I'm) I'm talking to you (baby) If you have a shorty that you don't show love Oh yes son, I'm talking to you Wanna get me with no money Oh no, I don't want no No scrub, no scrub (no, no) No scrub (no, no, no), no scrub (no, no) No, I don't want no scrub A scrub is a guy that can't get no love from me Hangin' out the passenger side Of his best friend's ride (oh) Trying to holla at me I don't want no scrub (no) A scrub is a guy that can't get no love from me Hangin' out the passenger side Of his best friend's ride Trying to holla at me Anonymkode: e1dcd...cc1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #18 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ble nettopp arbeidsledig, og lurer på om det er helt på jordet å date nå? Jeg har lagt lista lavt, tenker egentlig bare å finne meg en helgekompis, men det er jo egentlig bare fordi jeg ikke føler jeg er verdt mer uten jobb akkurat nå og ikke vil senke livskvaliteten til noen andre. Anonymkode: fbce6...316 Men TS, er du som menneske mer verdt med jobb? Nei, du er jo ikke det. At du ikke har jobb for øyeblikket vil neppe påvirke andres livskvalitet nevneverdig, tvert mot i mot må du luke vekk de som ymter i den retning. Det er jo det personlige, det menneskelige, det nære og fellesskapet med en annen som betyr noe. Om din situasjon legger begrensninger akkurat nå på visse friheter økonomi tillater så vil det bedre seg når du kommer i jobb igjen, man drar jo ikke 14 dager til Asia de første månedene man kjenner hverandre heller. Nei, date i vei. Og gi blaffen i fasade, man blir vel så godt kjent, om ikke bedre, av piknik i parken eller grille i fjæra ☺️ Alt kommer rett og slett bare an på hvilke verdier en selv har, og hvilke man ønsker partner skal ha. Anonymkode: 3aa5d...35a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #19 Skrevet 1. august 2023 Jeg var arbeidsledig da jeg traff min nåværende mann. Anonymkode: 8d6d3...489 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #20 Skrevet 1. august 2023 Min mann var arbeidsøker da jeg traff han. Anonymkode: 21953...623 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå