Gå til innhold

Vålerenga tar steg oppover!

I Grosny

Anbefalte innlegg

Vålerenga sin svakeste svakhet er at de ikke har evnet å fange opp barna fra Oslo. Nå er de på vei. De har signert Elias Hagen. Gratulerer! Er det Bakke som klarer å la Vålerenga styrke sitt fotfeste i Oslo? jeg tror det i såfall er en genial plan som vil gi resultater.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke helt at det skulle være noen forskjell av betydning fra tidligere sesonger. Vålerenga er uansett ikke en klubb som favner hele Oslo slik f.eks Brann gjør i Bergen eller Rosenborg i Trondheim. Vålerengas identitet er knyttet til arbeiderklassen på Oslo Øst og i særdeleshet nærområdene til Vålerenga rundt Kampen, Jordal og deromkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (4 timer siden):

Jeg ser ikke helt at det skulle være noen forskjell av betydning fra tidligere sesonger. Vålerenga er uansett ikke en klubb som favner hele Oslo slik f.eks Brann gjør i Bergen eller Rosenborg i Trondheim. Vålerengas identitet er knyttet til arbeiderklassen på Oslo Øst og i særdeleshet nærområdene til Vålerenga rundt Kampen, Jordal og deromkring.

Engas hovedområde, alt øst for Akerselva; Oslo Øst, Groruddalen og Oslo Sør er stort med mange hundre tusen innbyggere. 

Jeg tar det som et mulig signal at de henter en spiller som for få år siden spilte på Grorud. Et signal på at de tar Osloungdommen mer på alvor og tar til seg hvor de kommer i fra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...