I Grosny Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Vålerenga sin svakeste svakhet er at de ikke har evnet å fange opp barna fra Oslo. Nå er de på vei. De har signert Elias Hagen. Gratulerer! Er det Bakke som klarer å la Vålerenga styrke sitt fotfeste i Oslo? jeg tror det i såfall er en genial plan som vil gi resultater. Endret 31. juli 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg ser ikke helt at det skulle være noen forskjell av betydning fra tidligere sesonger. Vålerenga er uansett ikke en klubb som favner hele Oslo slik f.eks Brann gjør i Bergen eller Rosenborg i Trondheim. Vålerengas identitet er knyttet til arbeiderklassen på Oslo Øst og i særdeleshet nærområdene til Vålerenga rundt Kampen, Jordal og deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2023 Klossmajor skrev (På 31.7.2023 den 19.23): Jeg ser ikke helt at det skulle være noen forskjell av betydning fra tidligere sesonger. Vålerenga er uansett ikke en klubb som favner hele Oslo slik f.eks Brann gjør i Bergen eller Rosenborg i Trondheim. Vålerengas identitet er knyttet til arbeiderklassen på Oslo Øst og i særdeleshet nærområdene til Vålerenga rundt Kampen, Jordal og deromkring. Ekspander Engas hovedområde, alt øst for Akerselva; Oslo Øst, Groruddalen og Oslo Sør er stort med mange hundre tusen innbyggere. Jeg tar det som et mulig signal at de henter en spiller som for få år siden spilte på Grorud. Et signal på at de tar Osloungdommen mer på alvor og tar til seg hvor de kommer i fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå