Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fikk dere tatt blodprøve for å få sendt den inn? :) 

Anonymkode: 35d09...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos fastlegen. Jeg sa hva det gjaldt og hun satte opp time hos lab'en.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sydenkupp skrev (3 minutter siden):

Hos fastlegen. Jeg sa hva det gjaldt og hun satte opp time hos lab'en.

Okey topp! Da håper jeg det er gjennomførbart her også! 😊 Tok det lang tid fra du sendte den, til du fikk svarene? 

AnonymBruker
Skrevet

Fastlegen her også, null problem. Tok under ti dager begge gangene. 

Anonymkode: c9a7f...9db

• Hjerte 1
Skrevet

Ca ti dager her også. De ringte meg da svaret var klart og så  fikk jeg detaljene på mail etterpå. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min fastlege nektet. Tok på NIMO klinikken i Drammen.

Anonymkode: 2ef08...b6e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en bioingeniør-venninne til å ta blodprøven. Det tok nøyaktig en uke å få prøvesvar. Lykke til!

Anonymkode: 63f92...216

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Min fastlege nektet. Tok på NIMO klinikken i Drammen.

Anonymkode: 2ef08...b6e

Drammen her også. Hvilket legesenter tilhører du? City legesenter her. Håper de kan gjøre det, ellers får jeg kontakte NIMO klinikken jeg også :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ringte legekontoret å de sa jeg bare kunne komme innom å ta blodprøven. Trengte ikke gå gjennom fastlegen.

Anonymkode: 6fa6d...0cf

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan en av dere hjelpe meg litt? 
Jeg får kittet levert på døra på mandag, og vil helst få sendt det i retur umiddelbart. Men må jeg avtale henting av DHL god tid i forveien? Eller kan jeg ta blodprøven på mandag , og sende tirsdag? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan en av dere hjelpe meg litt? 
Jeg får kittet levert på døra på mandag, og vil helst få sendt det i retur umiddelbart. Men må jeg avtale henting av DHL god tid i forveien? Eller kan jeg ta blodprøven på mandag , og sende tirsdag? 

Nei opphenting var ikke noe problem her ihvertfall, de trodde begge gangene jeg ringte at jeg skulle hatt den hentet samme dag. De anbefaler å ta prøven samme dag som du sender den, men senest dagen etterpå. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tesss skrev (10 minutter siden):

Nei opphenting var ikke noe problem her ihvertfall, de trodde begge gangene jeg ringte at jeg skulle hatt den hentet samme dag. De anbefaler å ta prøven samme dag som du sender den, men senest dagen etterpå. :)

Supert, så da kan jeg egentlig ringe DHL rett etter prøven er tatt, også kommer de samme dag! Det er jo supert! 😃 jeg bor sentralt på Østlandet, så er sikkert like enkelt her! 

AnonymBruker
Skrevet

Får dere med «fullt sett», altså med beholder og nåler og hele pakka?🙈 sånn om jeg kan spørre ei sykepleier venninne om hun kan gjøre det f.eks?

Anonymkode: 8904e...5b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får dere med «fullt sett», altså med beholder og nåler og hele pakka?🙈 sånn om jeg kan spørre ei sykepleier venninne om hun kan gjøre det f.eks?

Det stemmer 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 10.55):

Ja faktisk. Ihvertfall hvis du bestiller fra ultralydklinikken:) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...