AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Har det vært enkelt å lære hunden opp til dette? Hvordan gikk du eventuelt frem? Også lurer jeg på hvordan det er når man passerer f.eks andre hunder - er det mange hunder som utagerer mot sykkelen fordi det er hund på den, eller går det fint å passere stort sett? Anonymkode: 813ec...2c4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Ikke akkurat det du spør om, men jeg kom på at jeg så en gang en som syklet i oppoverbakke mens han holdt hunden på armen😅 Anonymkode: bcced...e26 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Jeg bare puttet hun i kurven og syklet i vei. Gikk greitt, lite protester😄 har en sånn trixie-kurv og er ikke helt fornøyd med festet på den🤨 Anonymkode: 48119...862 2
Maskinfører Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Nei men har sett folk som har hatt det senest i går 😀 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bare puttet hun i kurven og syklet i vei. Gikk greitt, lite protester😄 har en sånn trixie-kurv og er ikke helt fornøyd med festet på den🤨 Anonymkode: 48119...862 Høres ut som en trygg og snill hund Hva er feil med festet på Trixie-kurven? Sitter den ikke trygt? Anonymkode: 813ec...2c4
Maskinfører Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bare puttet hun i kurven og syklet i vei. Gikk greitt, lite protester😄 har en sånn trixie-kurv og er ikke helt fornøyd med festet på den🤨 Anonymkode: 48119...862 Hva med og kontakte Reodor Felgen ? 😀
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut som en trygg og snill hund Hva er feil med festet på Trixie-kurven? Sitter den ikke trygt? Anonymkode: 813ec...2c4 Det er en sak som skal stå mot stangen på sykkelstyret og den bare faller ned slik at kurven blir hengende litt på halv åtte plutselig. Har prøvd å fikse det med strips, men det må nok noe annet til😄 Anonymkode: 48119...862 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er en sak som skal stå mot stangen på sykkelstyret og den bare faller ned slik at kurven blir hengende litt på halv åtte plutselig. Har prøvd å fikse det med strips, men det må nok noe annet til😄 Anonymkode: 48119...862 Kan hunden ligge i denne, eller må den sitte oppreist hele turen? Og er det noen fare for at hunden hopper ut eller er det sikret på noen måte? Anonymkode: 2fe8b...302
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 Jeg hadde min i kurven foran til hun ble stor, nå sitter hun i en større kurv med stofftrekk bak. Syklet rolige små runder utenfor huset de første gangene, nå sitter hun og nyter vinden i pelsen. På veldig varme sommerdager er det godt med litt vind i tykk pels for en som ikke liker å bade. Anonymkode: 7f50f...2f0 2
Bondenisse Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 Min forrige hund var ett år når jeg tok mopedlappen. Da var jeg ung og uredd og puttet henne i ryggsekk. Sto fint inn mot ryggen min mens ørene flagret i vinden. godt herdet som hun var satt hun fint i sykkelkurven på sine eldre dager. Ikke stor nok til at hun kunne ligge, men hun satt pent. Min nye derimot har ikke ro til dette. Hun hopper ut så fort det skjer noe spennende så hun tørr jeg ikke ha med på sykkeltur 😅 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #11 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde min i kurven foran til hun ble stor, nå sitter hun i en større kurv med stofftrekk bak. Syklet rolige små runder utenfor huset de første gangene, nå sitter hun og nyter vinden i pelsen. På veldig varme sommerdager er det godt med litt vind i tykk pels for en som ikke liker å bade. Anonymkode: 7f50f...2f0 Hva slags kurv bruker du bak, og hvor stor er hunden? Anonymkode: 33cb7...4eb
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #12 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan hunden ligge i denne, eller må den sitte oppreist hele turen? Og er det noen fare for at hunden hopper ut eller er det sikret på noen måte? Anonymkode: 2fe8b...302 Min hund kan både ligge og stå i kurven. Den har «lokk» av netting så hun kan ikke hoppe ut👍🏼 stort sett sitter hun og ser fremover og sniffer seg gjennom sykkelturen😄 Anonymkode: 48119...862 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #13 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags kurv bruker du bak, og hvor stor er hunden? Anonymkode: 33cb7...4eb En kurv kjøpt hos sykkelpikene men de selger ikke den typen lengre ellers skulle jeg linket den inn her. Den forrige hunden var 13 kg og klarte akkurat sitte oppi, den jeg har nå er 8 kg og har god plass men kan ikke ligge. Anonymkode: 7f50f...2f0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå