Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke sånn kosedrikking ;) Hver morgen ser jeg fram til at barna er levert her og der, og jeg kan sette meg ned på kontoret med en kopp kaffe og en god start på arbeidsdagen. Men, jeg blir så fisete av kaffe. Og så er kaffe sånn helt greit på smak, men det er ikke på grunn av smaken jeg drikker det. Det er mest fordi det er fint å sitte med noe varmt i koppen mens jeg starter arbeidsdagen. Føler ikke at jeg våkner noe av kaffe heller. Har tenkt på te, men det er jo koffein i te også så det blir litt det samme med luft i magen. Hva annet kan en kosedrikke om morgenen? Som helst ikke inneholder noe sukker? Hva drikker dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mindre koffein i det meste av te, og det finnes mange typer uten koffein. Det kan være du ikke reagerer like mye på te som kaffe, selv med koffein.
Men jeg drakk mest koffeinfri kaffe når jeg kuttet koffein en periode. På ettermiddag/kveld drikker jeg mye te!

Anonymkode: 1234e...927

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke koffeinet i kaffe som setter i gang magen?

Jeg drikker lettbrus jeg. Forfriskende om morgen.

Anonymkode: df043...217

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er vel ikke koffeinet i kaffe som setter i gang magen?

Jo er det ikke det da? Det er bare kaffe jeg reagerer på, og te hvis jeg drikke flere kopper.

Skrevet

Prøv koffeinfri kaffe, da. Eløer koffeinfri te, det finnes mange typer. Jeg liker Roibos.

Skrevet

Prøv te og kaffe uten koffein. 

Hva med kakao?

Skrevet

Yogi te og urtete er uten sukker og koffein.

Skrevet
FrkMusafir skrev (3 minutter siden):

Hva med kakao?

Det blir litt mye sukker å drikke kakao hver dag.

Jeg tror kanskje jeg prøver meg på roibos. Prøvde det for evigheter siden, og mener å huske at smaken var god.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker peppermynte te. Kjøper den som heter intense mint i matbutikken. Ikke koffein og veldig godt 😊 finnes mange muligheter, foreslår at du drar innom en skikkelig tebutikk og får hjelp til å finne noe du liker. 

Anonymkode: f09eb...ffb

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler rooibos

Anonymkode: 827d6...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...