Gå til innhold

Hvor mange her tar botox, fillers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvis du spotter et duckface på Karl Johan  så kan jeg garantere at det er den andelen som har overfylt og blitt sveiseblind på egen filler. Meg hadde du garantert ikke lagt merke til, jeg har både botox og filler…..men du hadde kanskje lagt merke til at jeg ser uforskammet fresh ut, samt trodd jeg var 15 år yngre enn jeg egentlig er ;)  

Anonymkode: e09b4...70c

Vet du; det tror jeg nok samtlige jeg passerte på Karl Johan hadde sagt også... 😉

Anonymkode: 713c0...760

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er 43 og har tatt Botox i sinnarynka de siste årene.

Dere som påstår at det synes, det er jo fordi dere ser det på dem der det er åpenbart. Ikke en gang samboeren eller bestevenninnene mine vet at jeg har gjort det og ingen har lagt merke til det. Hadde ikke så mye rynke før jeg tok det første gang, men den ble mer og mer markert og rød en periode jeg var veldig stressa på jobb. Fikk vondt i hodet og brukte ulike ting for å kjøle ned panna. Sinnarynke er ofte litt mer enn bare vanlig aldring som flere her nevner. Resten av rynkene mine viser bare naturlig alder og har ikke noe behov for å gjøre noe med dem.

Jeg har mine grunner. Utseendet var også en viktig del av det for meg. Skjønner ikke at det er så mye verre enn alt det andre vi gjør for utseendet, som hårfarge, hårfjerning og sminke, så lenge det ikke er noe som tilsier at det er helseskadelig.

Anonymkode: 007eb...3c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er 43 og har tatt Botox i sinnarynka de siste årene.

Dere som påstår at det synes, det er jo fordi dere ser det på dem der det er åpenbart. Ikke en gang samboeren eller bestevenninnene mine vet at jeg har gjort det og ingen har lagt merke til det. Hadde ikke så mye rynke før jeg tok det første gang, men den ble mer og mer markert og rød en periode jeg var veldig stressa på jobb. Fikk vondt i hodet og brukte ulike ting for å kjøle ned panna. Sinnarynke er ofte litt mer enn bare vanlig aldring som flere her nevner. Resten av rynkene mine viser bare naturlig alder og har ikke noe behov for å gjøre noe med dem.

Jeg har mine grunner. Utseendet var også en viktig del av det for meg. Skjønner ikke at det er så mye verre enn alt det andre vi gjør for utseendet, som hårfarge, hårfjerning og sminke, så lenge det ikke er noe som tilsier at det er helseskadelig.

Neida, INGEN ser at du har gjort det :) Absolutt ingen. I hele verden.

Anonymkode: c98aa...a30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Neida, INGEN ser at du har gjort det :) Absolutt ingen. I hele verden.

Anonymkode: c98aa...a30

Ok, det kan du tro så mye du vil. Er nok mange flere som gjør det enn du tror.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ok, det kan du tro så mye du vil. Er nok mange flere som gjør det enn du tror.

Ikke sant. Folk tror at botox er synlig på alle 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne 32 her, har tatt botox i panne og kråketær siden jeg var 27. Har også 0,5 ml filler i leppen. Ingen har gjettet at jeg har det, og alle blir overrasket når jeg forteller det. Har ikke et frosset ansikt og har fortsatt mimikk i både panne og rundt øynene. 

Anonymkode: ba1dc...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor mange vil innrømme at de tar fillers og botox? 

Selv tar jeg litt fillers i leppekanten, for å få mer jevne lepper. Ikke forstørrelse. Og så tar jeg botox i sinnarynken. Ellers vurderer jeg å ta litt fillers i kinnene for å heve dem litt for en litt yngre look. Ingen jeg kjenner ser eller vet at jeg gjør disse tingene. Er 33 år gammel. 

Dette er ikke en tråd hvor jeg lurer på hva folk synes om det, eller om dem liker sånt. Det er en tråd for oss som tar fillers og botox. Skriv gjerne hvor gamle dere er. 

Anonymkode: f664d...b93

Du har jo ikke volumtap i en alder av 33 år, og trenger ikke ta fillers i kinnene så ung for da ser du bare oppblåst ut.

Anonymkode: af0fa...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har jo ikke volumtap i en alder av 33 år, og trenger ikke ta fillers i kinnene så ung for da ser du bare oppblåst ut.

Anonymkode: af0fa...b72

Jeg har definitivt volumtap i ansiktet i en alder av 32 år. Er mye mer innhulet i tinningene og kinnben nå sammenlignet med bare noen år siden. Men selv synes jeg det er pent med markerte trekk og kommer aldri til å ta fillers der i frykt for migrering. 

Anonymkode: ba1dc...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 40+, og har ikke tatt noe. Er relativt heldig når det gjelder linjer og fylde i ansiktet. Men kommer til å ta den dagen jeg føler for det. 

Har lav terskel for å fikse litt der det er en rask sak. Bleker tenner, fikser negler, farger bryn.

Alle gjør noe for eget utseende, så jeg ser ikke vitsen. med å kritisere andre på den måten mange i denne tråden holder på. 

Anonymkode: c8cae...c54

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (13 timer siden):

Jeg tok botox i sinnarynka rett før sommeren mot spenningshodepine. Sommeren er høysesong for hodepine for min del. Det har fungert så godt at jeg nesten ikke tror det selv 🥺 Anbefaler virkelig å teste ut!

Får prøve det 😎 Har en maks kompleks migreneform, så vi får se om det blir bedring eller bare saggy eye 🫠😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ærlig innrømme at jeg tar litt botox og fillers fordi jeg ikke er helt fornøyd med meg selv. Det bunner i årevis med alvorlig mobbing hvor jeg ble fortalt hver dag hvor stygg jeg var, det gjør noe med deg som voksen også. Selvtilliten er på bånn, og jeg takler derfor dårlig å se eldre ut med rynker og linjer, jeg føler meg forferdelig selvom det kanskje bare er i mitt eget hodet. Jeg kunne ønske jeg klarte å tenke at jeg bare skulle eldres naturlig, men der er jeg ikke dessverre, men jeg håper jeg kommer dit en dag at jeg kan akseptere meg selv. 

Anonymkode: f664d...b93

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

K25, synes det er skikkelig teit å fylle inn drit i ansiktet bare for at du selv og ingen andre synes du ser veldig ung ut.

Anonymkode: 16761...74f

Er dem som kaster bort penger på det. Deres tap. 

Anonymkode: 8f08c...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Enig. Bare å ta en titt på Sophie Elise, som snart ser 10år eldre ut enn hun er om hun gjør noe mer. Mange jeg kjenner har ikke sagt noe, men vi rundt ser at de har fylt på e.l. Det blir en ussymetri i ansiktet de fleste legger merke til etterhvert. 

Anonymkode: 7aa1a...ee9

Folk skal alltid dra frem de mest ekstreme tilfellene når de skal poengtere at Botox og fillers er stygt eller lett å se. Sannheten er at vi møter mange mennesker her og der som vi aldri ville gjettet hadde tatt Botox/fillers.

har selv ikke tatt noe, og ser ikke behovet enda. Men er åpen for botox om jeg får lyst en dag

Anonymkode: 05a2f...4a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har fillers i linjene ved munnen, og tar Botox ca annethvert år. Tar også skinbooster for å fukte huden (dette fyller ikke). Skal prøve en tynn filler under øynene (tåregrop) for å bli kvitt litt hulhet. Kommer til å ta ansiktsløft (kirurgisk) om 4-5 år.

Anonymkode: aa82e...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i midten av 30-årene, og har tatt botox i pannen. Om folk merker det eller ei bryr jeg meg katta om, så lenge jeg selv er fornøyd med resultatet. Det er faktisk det viktigste.

Familien min er beryktet for sine rynkete panner. "Ja, så sannelig har du arvet etternavn-pannen". Ja, jeg har dessverre en unormalt rynkete panne 🙈

Har også vurdert litt filler langs leppekanten, men jeg er redd for klumper, så enn så lenge får det bare være. 

Anonymkode: 586e3...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...