Gå til innhold

Hvor mange her tar botox, fillers?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tyder på at alle som tar botox og fillers har en god unnskyldning på lager… har bare tatt bittelitt, bare av medisinske grunner, bare får å få symmetri… må humre litt av det … 🙄

Anonymkode: daf35...63d

Unnskyldninger? Mener du årsak? Jeg forstår ikke hvorfor andre blir provosert av hva andre gjør med kroppen sin 

Anonymkode: d2381...b00

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar ikke (og jeg har penger nok hvis jeg hadde ønsket). Håper selvfølgelig på at jeg aldres naturlig på en fin måte. Hilsen K38

Anonymkode: f005a...e4f

Jeg kunne og brukt mye penger på botox og fillers. Men vil eldes naturlig. Det er så mye flottere med folk med et levende ansikt med rynker og liv. Kjenner flere som tar restylane eller botox. Det er ikke alltid jeg greier tolke ansiktsuttrykkene deres fordi linjene og muskulaturen er lammet. Når folk sitter med det samme ansiktsuttrykket pga behandlinger blir jeg ubekvem faktisk. 

Anonymkode: 7aa1a...ee9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er 49, og har ikke tatt noe. Kommer ikke til å gjøre det heller. Man bevarer hverken ungdommen eller et pent utseende ved å fylle på. Man ser derimot ofte eldre ut, og det er slett ikke pent. At andre ikke kommenterer det, betyr ikke at de ikke ser det... Var nettopp på ferie, og var innom Oslo. Gikk nedover Karl Johan, og det var påfallende mange fylte lepper og kinn som vandret rundt der😳 Tror man blir litt blinde på det, og tror at det ser naturlig ut.. 

Anonymkode: 713c0...760

Hvis du spotter et duckface på Karl Johan  så kan jeg garantere at det er den andelen som har overfylt og blitt sveiseblind på egen filler. Meg hadde du garantert ikke lagt merke til, jeg har både botox og filler…..men du hadde kanskje lagt merke til at jeg ser uforskammet fresh ut, samt trodd jeg var 15 år yngre enn jeg egentlig er ;)  

Anonymkode: e09b4...70c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kunne og brukt mye penger på botox og fillers. Men vil eldes naturlig. Det er så mye flottere med folk med et levende ansikt med rynker og liv. Kjenner flere som tar restylane eller botox. Det er ikke alltid jeg greier tolke ansiktsuttrykkene deres fordi linjene og muskulaturen er lammet. Når folk sitter med det samme ansiktsuttrykket pga behandlinger blir jeg ubekvem faktisk. 

Har du en god behandler og et litt bevisst forhold til hva du gjør, kan du beholde både mimikk og ansiktsutrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ikke i et miljø der det er «naturlig» å ta botox/filler, så har derfor ikke fortalt noen om det bortsett fra til mannen 😅 Han liker det, og setter pris på at jeg tar vare huden min

Værsåsnill å ikke sidestill botox og fillers med det å ta vare på huden!!🙄🤨

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskning viser jo at botox og diverse forstyrrer kommunikasjon og samhandling mellom foreldre og spedbarn, så jeg synes faktisk det er en fryktelig skremmende utvikling, at det skal være vanlig plutselig. For denne kommunikasjonen med spedbarn er VIKTIG. Kan jo bare forestille seg hvor skadelig det er for en baby når vi som voksne blir ubekveme.

Anonymkode: c98aa...a30

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tar botox i pannen. Er 50, var ca 40 når jeg tok det første gang.

Anonymkode: 9d946...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er 49, og har ikke tatt noe. Kommer ikke til å gjøre det heller. Man bevarer hverken ungdommen eller et pent utseende ved å fylle på. Man ser derimot ofte eldre ut, og det er slett ikke pent. At andre ikke kommenterer det, betyr ikke at de ikke ser det... Var nettopp på ferie, og var innom Oslo. Gikk nedover Karl Johan, og det var påfallende mange fylte lepper og kinn som vandret rundt der😳 Tror man blir litt blinde på det, og tror at det ser naturlig ut.. 

Anonymkode: 713c0...760

Enig. Bare å ta en titt på Sophie Elise, som snart ser 10år eldre ut enn hun er om hun gjør noe mer. Mange jeg kjenner har ikke sagt noe, men vi rundt ser at de har fylt på e.l. Det blir en ussymetri i ansiktet de fleste legger merke til etterhvert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40, og har aldri brukt verken botox eller fillers. Hva andre gjør, angår ikke meg. Jeg har problemer med foreldre som betaler for ungdommens inngrep, og blir skrekkslagen når unge filer ned friske tenner for å sette på skalfasetter, men voksne mennesker som justerer utseendet sitt, betalt av egen lommebok, har jeg null problemer med. Kanskje jeg kommer til å gjøre noe senere, kanskje ikke. Sånn jeg ser det, er det først et problem når man ikke vil være i den alderen man har, eller at utseendet blir personligheten din, som jeg ikke tror gjelder for kvinner som tar litt botox eller fillers, men som også investerer i andre egenskaper enn utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, ingen tror det synes på dem😄

Jobber sammen flere. Ingen vil kommenterer det.

Anonymkode: b1b21...48d

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Bare å ta en titt på Sophie Elise, som snart ser 10år eldre ut enn hun er om hun gjør noe mer. Mange jeg kjenner har ikke sagt noe, men vi rundt ser at de har fylt på e.l. Det blir en ussymetri i ansiktet de fleste legger merke til etterhvert. 

Hun har sett ut som en litt sliten 45-åring med mye penger siden hun var rundt 25.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50+ og ingen botox eller fillers. Tror ikke noen venninner gjør det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bor i Bærum og både Botox og filler er helt vanlig her, spesielt på yngre jenter paradoksalt nok. Selv har jeg bikket 40 og har ikke gjort noe som helst med ansiktet, men etter noen samtaler med andre mødre i området så bekymrer jeg meg litt for at jeg er den eneste som ikke har gjort noe. Og det er jo rett og slett litt trist, at vi som samfunn er så himla opphengt i ungdom og ikke i erfaring og visdom, som kommer som en naturlig følge av alder. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du spotter et duckface på Karl Johan  så kan jeg garantere at det er den andelen som har overfylt og blitt sveiseblind på egen filler. Meg hadde du garantert ikke lagt merke til, jeg har både botox og filler…..men du hadde kanskje lagt merke til at jeg ser uforskammet fresh ut, samt trodd jeg var 15 år yngre enn jeg egentlig er ;)  

:ler:  🤣

Det er sjelden jeg har ledd så mye. 🤣

Anonymkode: c58f4...224

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kvinne 31, tar ingenting sånt fordi jeg synes det ser dritstygt ut. Jeg vil gjerne se pen ut.

Enig. Vil ikke betale for å se ut som en idiot. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette er det dummeste jeg har lest i hele sommer. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som skrev før deg, er enig i det du sier. Kan ikke se på meg at jeg har tatt noe. Er heldig og trenger ikke ta panne,men sinnarynken plaget meg skikkelig. Har ikke mimikk mellom øynene da,men det ser jo ingen😅 Jeg er allikevel åpen om dette til venner og familie. Skal ta botox og bilde på snap😅 Synes det blir for kleint skjule det,men så hadde jeg en dyp sinnarynke og ekstremt mye mimikk når jeg pratet mellom øynene så hadde god grunn. Kommer ikke til å ta rundt øyne osv, når smile rynkene kommer er det bare søtt. Vurderer panne om rynkene begynner vise mer der,men den tid den sorg. Vi som har tatt botox derimot kan jaffal se hvem som har tatt det. Hvis pannen ikke beveger seg og man er 35+ er det pga botox. Enkelt og greit😅

Anonymkode: 4caab...e9a

Pannen beveger seg da fra fødsel 🤷‍♀️

Men ja. Jeg er nå 42 og har ikke noe særlig synlige linjer/rynker i panna sånn sett bed bevegelse. Da må jeg heve hardt og bevisst for å få det frem. Er ikke rynkefri generelt - har jo kråkelinjer osv. 

Men ja: nei, har ikke tatt enda - men er åpen for det generelt etterhvert på evt dype linjer om det plager meg.

Men jeg er såpass pissengstelig for å prøve medisinsk Botox nå for migrene, så det spørs vel 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 50 og har ikke tatt noe. Hovedgrunnen er at jeg ikke tør, grunn nummer to er at jeg ikke ser poenget. Ingen ser på meg uansett. 

Anonymkode: 53e34...b3a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 38 og har ikke tatt noe, men har veldig lyst på Botox i sinnarynka. I perioder er det alt jeg klarer å se når jeg ser på meg selv.. Men er så redd for nåler og dårlig resultat at jeg ikke tør. 

Anonymkode: 90a26...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (6 minutter siden):

Pannen beveger seg da fra fødsel 🤷‍♀️

Men ja. Jeg er nå 42 og har ikke noe særlig synlige linjer/rynker i panna sånn sett bed bevegelse. Da må jeg heve hardt og bevisst for å få det frem. Er ikke rynkefri generelt - har jo kråkelinjer osv. 

Men ja: nei, har ikke tatt enda - men er åpen for det generelt etterhvert på evt dype linjer om det plager meg.

Men jeg er såpass pissengstelig for å prøve medisinsk Botox nå for migrene, så det spørs vel 😅

Jeg tok botox i sinnarynka rett før sommeren mot spenningshodepine. Sommeren er høysesong for hodepine for min del. Det har fungert så godt at jeg nesten ikke tror det selv 🥺 Anbefaler virkelig å teste ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...