AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 Hvor mange vil innrømme at de tar fillers og botox? Selv tar jeg litt fillers i leppekanten, for å få mer jevne lepper. Ikke forstørrelse. Og så tar jeg botox i sinnarynken. Ellers vurderer jeg å ta litt fillers i kinnene for å heve dem litt for en litt yngre look. Ingen jeg kjenner ser eller vet at jeg gjør disse tingene. Er 33 år gammel. Dette er ikke en tråd hvor jeg lurer på hva folk synes om det, eller om dem liker sånt. Det er en tråd for oss som tar fillers og botox. Skriv gjerne hvor gamle dere er. Anonymkode: f664d...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 K25, synes det er skikkelig teit å fylle inn drit i ansiktet bare for at du selv og ingen andre synes du ser veldig ung ut. Anonymkode: 16761...74f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg tar ikke (og jeg har penger nok hvis jeg hadde ønsket). Håper selvfølgelig på at jeg aldres naturlig på en fin måte. Hilsen K38 Anonymkode: f005a...e4f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 Kvinne i 30-årene. Tar botox, litt filllers og ansiktsbehandlinger flere ganger i året. Pluss jevnlig besøk hos frisør. Anonymkode: c5894...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): K25, synes det er skikkelig teit å fylle inn drit i ansiktet bare for at du selv og ingen andre synes du ser veldig ung ut. Anonymkode: 16761...74f Jeg tar ingenting, og har ikke planer om å ta det. Men det er lett å forstå at mange ikke vil gi slipp på ungdommen sin og et pent utseende. Det er når du selv ser endringene, rynkene og henget at du virkelig vet om du klarer å holde deg unna alle disse kunstige endringene. Ikke døm dem, men la deg heller ikke påvirke (kanskje vanskelig balansegang). Anonymkode: f005a...e4f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): K25, synes det er skikkelig teit å fylle inn drit i ansiktet bare for at du selv og ingen andre synes du ser veldig ung ut. Anonymkode: 16761...74f Sånn tenkte jeg selv til jeg bikka 30.. Anonymkode: f664d...b93 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Del Skrevet 31. juli 2023 Tok botox for noen år siden. Fylte restylane i leppene (1 ml), i hake og i marionettelinjene for 1,5 år siden så det er nok ikke mye igjen nå. Har gått ned 30 kilo, så spesielt marionettelinjene er et resultat av det. Har mistet volum i ansiktet. Er 33 år. Ønsker meg i sinnarynken igjen, men for tiden så bruker jeg ikke penger på det. Er derimot helt åpen om det, finnes ikke skamfull og mener at om man likevel skal ta det så burde man i det minste være åpen om det. Hvis ikke er man bare med på å underbygge urealistiske forventninger om alder. Det er jeg ikke for, selv om jeg personlig ønsker å benytte meg om det. Ingen jeg kjenner og står nær skal "lures" til å tro at det er naturlig, derimot. Mulig det kan oppleves dobbeltmoralsk, men det får så være 😊 Anonymkode: 53850...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiram Skrevet 31. juli 2023 #8 Del Skrevet 31. juli 2023 He he smiler når jeg leser noen av svarene her. Møtte meg selv i døren det året jeg fylte 40 Frem til jeg var ca 36 var det noe jeg aldri skulle gjøre, naturlig aldring var definitivt vakkert. Og så en dag, når «sinnarynken» ikke bare var tydelig synlig når jeg rynker pannen men også når jeg slappet helt av -da endret noe seg. Den følelsen av å se konstant sliten ut gjorde noe med meg… Så i 40års gave til meg selv tok jeg Botox i «sinnarynken». Men trengte bare 1/2dose, og 1-2ganger i året for at det ser fint ut. Når pannen slappet av gikk rynken tilbake. Og nå har jeg fortsatt rynke når jeg beveger brynene (det må jo stå i stil med resten, som feks kråketærene), men når jeg slapper av så ser jeg faktisk avslappet ut og ikke konstant «sint». Og jeg elsker det! Gidder ikke være anonym engang, for dette skjems jeg ikke over. Fillers derimot er jeg noe mer skeptisk til, men bare fordi at de gangene det kapsler seg inn blir det permanent skade/arr -og leppene mine ser i utgangspunktet helt ok ut, så inntil videre kommer ikke jeg til å ta sjansen. Det jeg derimot syntes er litt trist er når jeg ser jenter og gutter på bare noenogtyve som gjør disse tingene når de egentlig har verdens glatteste, nydeligste hud. Men det virker som om skjønnhetsidealet nå er ganske brutalt -spekulasjon, er man for vant til filter på bilder?(kun en digresjon) 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Del Skrevet 31. juli 2023 Bruker Botox til medisinsk behandling og fillers for å fylle ut under øynene og gi symmetri til lepper. Synes fillers fort ser kunstig ut, man blir så raskt blind på eget utseende. Hadde heller valgt operasjoner om jeg hadde turt 😅 Anonymkode: d2381...b00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Del Skrevet 31. juli 2023 Snart 40. Tatt i sinnarynken 2 ganger dette året. Hvorfor? Jeg har bekymret meg svært mye i livet og sinnarynken var dyp uten at jeg beveget på ansiktet,så jeg hadde god grunn. Den kom så smått til syne allerde som 25 åring. Er totalt i mot botox på unge jenter med stram hud !!! Skal fortsette ta i den 2-4 ganger per år. Ser bokstavelig talt yngre ut nå enn da jeg var 5-6år yngre. Anonymkode: 4caab...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Del Skrevet 31. juli 2023 Tar Botox to ganger i året (på våren før all mysinga mot sola starter og en gang før jul 😄) , da fortrinnsvis sinnarynken og lett brynsløft. Startet da jeg var 40, er nå 46. Tatt filler i leppene et par ganger, kun 1 ml med noen års mellomrom. Fornøyd med resultatet, selv om det nok bare er jeg som ser forskjellen. Det ser naturlig ut, jeg har mimikk og ingen har noen gang spurt meg om jeg tar botox selv om jeg får komplimenter på null rynker og jevn hud. Skal sies at jeg aldri har solt meg nevneverdig mye, da jeg har en veldig lys hudtone og bruker solfaktor i ansiktet året rundt. Er over gjennomsnittet opptatt av hudpleie, og har siden 20-årene tatt godt vare på huden. Er ikke i et miljø der det er «naturlig» å ta botox/filler, så har derfor ikke fortalt noen om det bortsett fra til mannen 😅 Han liker det, og setter pris på at jeg tar vare huden min….. Har enkelte venninner som har sterke meninger angående botox, samtidig som de klager på rynker og ikke er fornøyde i eget skinn. Hvis de en gang spør skal de få svar, selv om jeg ikke ser fram til å ta den diskusjonen 😉 Anonymkode: e09b4...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tar Botox to ganger i året (på våren før all mysinga mot sola starter og en gang før jul 😄) , da fortrinnsvis sinnarynken og lett brynsløft. Startet da jeg var 40, er nå 46. Tatt filler i leppene et par ganger, kun 1 ml med noen års mellomrom. Fornøyd med resultatet, selv om det nok bare er jeg som ser forskjellen. Det ser naturlig ut, jeg har mimikk og ingen har noen gang spurt meg om jeg tar botox selv om jeg får komplimenter på null rynker og jevn hud. Skal sies at jeg aldri har solt meg nevneverdig mye, da jeg har en veldig lys hudtone og bruker solfaktor i ansiktet året rundt. Er over gjennomsnittet opptatt av hudpleie, og har siden 20-årene tatt godt vare på huden. Er ikke i et miljø der det er «naturlig» å ta botox/filler, så har derfor ikke fortalt noen om det bortsett fra til mannen 😅 Han liker det, og setter pris på at jeg tar vare huden min….. Har enkelte venninner som har sterke meninger angående botox, samtidig som de klager på rynker og ikke er fornøyde i eget skinn. Hvis de en gang spør skal de få svar, selv om jeg ikke ser fram til å ta den diskusjonen 😉 Anonymkode: e09b4...70c Jeg som skrev før deg, er enig i det du sier. Kan ikke se på meg at jeg har tatt noe. Er heldig og trenger ikke ta panne,men sinnarynken plaget meg skikkelig. Har ikke mimikk mellom øynene da,men det ser jo ingen😅 Jeg er allikevel åpen om dette til venner og familie. Skal ta botox og bilde på snap😅 Synes det blir for kleint skjule det,men så hadde jeg en dyp sinnarynke og ekstremt mye mimikk når jeg pratet mellom øynene så hadde god grunn. Kommer ikke til å ta rundt øyne osv, når smile rynkene kommer er det bare søtt. Vurderer panne om rynkene begynner vise mer der,men den tid den sorg. Vi som har tatt botox derimot kan jaffal se hvem som har tatt det. Hvis pannen ikke beveger seg og man er 35+ er det pga botox. Enkelt og greit😅 Anonymkode: 4caab...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg som skrev før deg, er enig i det du sier. Kan ikke se på meg at jeg har tatt noe. Er heldig og trenger ikke ta panne,men sinnarynken plaget meg skikkelig. Har ikke mimikk mellom øynene da,men det ser jo ingen😅 Jeg er allikevel åpen om dette til venner og familie. Skal ta botox og bilde på snap😅 Synes det blir for kleint skjule det,men så hadde jeg en dyp sinnarynke og ekstremt mye mimikk når jeg pratet mellom øynene så hadde god grunn. Kommer ikke til å ta rundt øyne osv, når smile rynkene kommer er det bare søtt. Vurderer panne om rynkene begynner vise mer der,men den tid den sorg. Vi som har tatt botox derimot kan jaffal se hvem som har tatt det. Hvis pannen ikke beveger seg og man er 35+ er det pga botox. Enkelt og greit😅 Anonymkode: 4caab...e9a Ja, jeg er enig med deg- vi ser hverandre 😁 Har tatt panne en gang men det ble såpass mimikkfattig og stivt at det gjør jeg aldri igjen, da får pannerynkene bare komme… Må også nevne at etter at jeg startet med Botox i sinnarynken ble spenningshodepinen jeg ofte slet med helt borte, myser sikkert mindre. Skal sies at jeg ikke skjuler det, men nevner det ikke med mindre noen spør meg direkte…og hittil har ingen gjort det selv om noen kanskje tenker sitt 😆 Anonymkode: e09b4...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #14 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg er enig med deg- vi ser hverandre 😁 Har tatt panne en gang men det ble såpass mimikkfattig og stivt at det gjør jeg aldri igjen, da får pannerynkene bare komme… Må også nevne at etter at jeg startet med Botox i sinnarynken ble spenningshodepinen jeg ofte slet med helt borte, myser sikkert mindre. Skal sies at jeg ikke skjuler det, men nevner det ikke med mindre noen spør meg direkte…og hittil har ingen gjort det selv om noen kanskje tenker sitt 😆 Anonymkode: e09b4...70c Meg igjen. Det ser nok naturlig og flott ut på deg☺✌ Jeg er ekstremt lyssky og så har gitt rom for en sinnarynke siden jeg var 10 år gammel nok. Full mysing fra så lenge jeg kan huske...😑 Hvert et bilde fra barndommen ute,så ikke rart den kom tidlig! Er herlig kunne slippe det nå.💞 Anonymkode: 4caab...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #15 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar ingenting, og har ikke planer om å ta det. Men det er lett å forstå at mange ikke vil gi slipp på ungdommen sin og et pent utseende. Det er når du selv ser endringene, rynkene og henget at du virkelig vet om du klarer å holde deg unna alle disse kunstige endringene. Ikke døm dem, men la deg heller ikke påvirke (kanskje vanskelig balansegang). Anonymkode: f005a...e4f Jeg er 49, og har ikke tatt noe. Kommer ikke til å gjøre det heller. Man bevarer hverken ungdommen eller et pent utseende ved å fylle på. Man ser derimot ofte eldre ut, og det er slett ikke pent. At andre ikke kommenterer det, betyr ikke at de ikke ser det... Var nettopp på ferie, og var innom Oslo. Gikk nedover Karl Johan, og det var påfallende mange fylte lepper og kinn som vandret rundt der😳 Tror man blir litt blinde på det, og tror at det ser naturlig ut.. Anonymkode: 713c0...760 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #16 Del Skrevet 31. juli 2023 Tyder på at alle som tar botox og fillers har en god unnskyldning på lager… har bare tatt bittelitt, bare av medisinske grunner, bare får å få symmetri… må humre litt av det … 🙄 Anonymkode: daf35...63d 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #17 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tyder på at alle som tar botox og fillers har en god unnskyldning på lager… har bare tatt bittelitt, bare av medisinske grunner, bare får å få symmetri… må humre litt av det … 🙄 Anonymkode: daf35...63d "Alle", faktisk. Har ikke kommet med en eneste unnskyldning 😉 Anonymkode: 53850...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 31. juli 2023 #18 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, jeg er enig med deg- vi ser hverandre 😁 Anonymkode: e09b4...70c Vi andre ser det selvsagt også, hvordan kan dere tro noe annet? Men samme det vel, føles som hele verden driver med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #19 Del Skrevet 31. juli 2023 Kvinne 31, tar ingenting sånt fordi jeg synes det ser dritstygt ut. Jeg vil gjerne se pen ut. Anonymkode: c98aa...a30 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #20 Del Skrevet 31. juli 2023 Aldri fikset på noe som helst. Farger ikke engang hår, bryn eller vipper og bruker ikke sminke. Eneste jeg gjør med utseendet er å fjerne hår jeg ikke vil ha og holde meg ren. Kjenner kun ei som bruker botox, ingen som har gjort noe kirurgi. Tror dette er vanligere blant yngre kvinner, ironisk nok. Kvinne 40+ Anonymkode: 8843b...55f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå