Gå til innhold

Kvinner på 40+ som ble skilt/ brudd med samboer, hvor lang tid tok det før du fikk ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør kvinner på 40+ da jeg er i samme alder og livssituasjon. Leser så mye her om at veldig mange har ny partner bare få måneder etter bruddet. Hvordan var dette for deg? Hvor lang tid tok det?  

Anonymkode: 3f400...203

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller er det sånn at flere menn blir skilt i 40-åra enn kvinner? 🤔 Del gjerne erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen? Er bare veldig interessert i å høre erfaringene deres. 

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen affærer og et par lange elskerforhold oppigjennom. Skilt like etter førti, og nå er det tolv år siden.
Ser ikke for meg at jeg finner noen som jeg genuint faller for igjen, og jeg har ingen tiltro til at noen er den de gir seg ut for å være. Alle endrer personlighet på et tidspunkt, og jeg stoler ikke nok på noen til å ønske et forhold.

Anonymkode: b7c57...871

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært alene i 5 år og ser ikke etter noen aktivt . Har det fint med barna mine, venner og jobb. 

Anonymkode: 3bc1f...ca1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ny samboer etter nesten 2 år. Vi traff hverandre når jeg hadde vært separert 1 mnd.

Anonymkode: bb8f3...b82

Skrevet

Må dere på død og liv ha kjæreste? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spør kvinner på 40+ da jeg er i samme alder og livssituasjon. Leser så mye her om at veldig mange har ny partner bare få måneder etter bruddet. Hvordan var dette for deg? Hvor lang tid tok det?  

Siden jeg har barn så var jeg fast bestemt på å ikke innføre noen ny mann i deres liv, barn har det da vanskelig nok med at foreldrene er skilt, om de ikke også skal måtte forholde seg til nye partnere i tillegg.

Jeg ble skilt da jeg var 40, og ble sammen igjen med samme mann da jeg var 45.

Anonymkode: ce321...87a

AnonymBruker
Skrevet

Tja, traff kjæresten når jeg var midt i flytteprosessen, men det skal sies at jeg var ferdig med x i mange år før det. Hadde heller ingen felles barn. 

Anonymkode: 22bb5...e47

Skrevet
cisco1 skrev (10 timer siden):

Må dere på død og liv ha kjæreste? 

🤔 Er det så rart at noen ønsker seg kjæreste? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenFri skrev (56 minutter siden):

🤔 Er det så rart at noen ønsker seg kjæreste? 

Vi må ha kjæreste fordi vi må dele seksualiteten vår med et annet menneske, det å gi og få kjærlighet, «kjærrlighet» ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne på 40+ og nettopp separert. Har INGEN planer om å forsøke å skaffe meg ny kjæreste på lang lang lang tid 😆

Anonymkode: feb5f...191

Skrevet

Ble alene for litt over 7 år siden. Fyller 50 i år, fortsatt "enestående", ikke på aktiv leting.

AnonymBruker
Skrevet
susilu skrev (På 2.8.2023 den 0.37):

Ble alene for litt over 7 år siden. Fyller 50 i år, fortsatt "enestående", ikke på aktiv leting.

Føler du noen ganger på at det er litt ensomt? Jeg, TS savner ofte det å sove sammen i en seng, ligge inntil og kjenne hverandres varme hud, gi hverandre en kos og et kyss. Både nærheten i hverdagen og det å ha en bestevenn. Hvis det ikke var for disse behovene hadde jeg sikkert klart meg helt fint som singel dame. Man er forskjellige og har forskjellige behov.

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ny kjærest 1 1/2 år etter bruddet.  Var IKKE på utkikk, skulle være alene resten av livet (😅)   pga jeg tenkte det var best for ungene.  Men så var drømmemannen plutselig i livet mitt. hadde visst hvem han var i mange år, og vi hadde alltid hatt et godt øye til hverandre. Men vi var begge gift så vi hadde aldri snakket ordentlig sammen.  Men nå var vi helt ferdig med våre ekser, så nå er vi kjærester :)  aldri vært lykkeligere! Han er alt jeg har drømt om! Så man kan helt fint finne sin soulmate etter bruddet med barnefar.

Anonymkode: 37892...d58

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen gikk fra meg for 11 år siden. Jeg er nå 42 og har vært singel siden han dro. 

Anonymkode: 81063...737

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Eksen gikk fra meg for 11 år siden. Jeg er nå 42 og har vært singel siden han dro. 

Anonymkode: 81063...737

Har du datet? Ønsker du deg ny kjæreste? 

AnonymBruker
Skrevet
On 8/1/2023 at 11:50 PM, AnonymBruker said:

Vi må ha kjæreste fordi vi må dele seksualiteten vår med et annet menneske, det å gi og få kjærlighet, «kjærrlighet» ❤️

Drt kan du bare gjøre hvis du finner en mann 45+ som fortsatt vil ha sex. Tror de er i mindretall dessverre. 

Anonymkode: 11788...017

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Drt kan du bare gjøre hvis du finner en mann 45+ som fortsatt vil ha sex. Tror de er i mindretall dessverre. 

Anonymkode: 11788...017

Men det må være en mann som vil ha sex i fast kjæresteforhold. Og ja, de finnes. Vet om flere, men de puler dama/ kona si. Finnes nok noen få single menn i den alderen også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 18.51):

1 mnd tok det og da var jeg i et nytt forhold

Anonymkode: 1b538...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...