Gå til innhold

Hvor lett er det for en mann å flytte til Afrika og da finne seg en afrikansk kvinne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en singel mann som ikke finner kjærligheten i Norge og i tillegg er jeg lei av elendig sommer og lang og kald vinter. Vil mye heller bo i Afrika og aldri mer se denne jævla snøen og kuldegrader. 
men hvis jeg skal gjøre alvor av det vil jeg skaffe meg en familie der nede. En kamerat har funnet lykken i Thailand men jeg tiltrekkes heller av Afrika, er Thailand og Afrika nogen lunde det samme? Foretrekker de hvite menn som i Thailand og er det gode muligheter for å få jobb der og evnt hvilket land i Afrika er best?

Anonymkode: 90da4...3ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker hvite menn overalt. Hvite folk har penger.

Anonymkode: 9628d...f2a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er en singel mann som ikke finner kjærligheten i Norge og i tillegg er jeg lei av elendig sommer og lang og kald vinter. Vil mye heller bo i Afrika og aldri mer se denne jævla snøen og kuldegrader. 
men hvis jeg skal gjøre alvor av det vil jeg skaffe meg en familie der nede. En kamerat har funnet lykken i Thailand men jeg tiltrekkes heller av Afrika, er Thailand og Afrika nogen lunde det samme? Foretrekker de hvite menn som i Thailand og er det gode muligheter for å få jobb der og evnt hvilket land i Afrika er best?

Hvilken bransje er du i da, TS? 

Anonymkode: ffd55...df5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mye lettere å passe inn i Thailand, finne likesinnede menn fra Norge og sånn. Jeg tror også at thailandske menn er hyggeligere mot poteter enn afrikanske menn, men jeg har ingen erfaring å skilte med.

Anonymkode: 820c0...9eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er nok av afrikanske kvinner som vil ha hvit mann, men de fleste av dem vil nok flytte hit. Det handler om at de her har mulighet til å få et bedre liv.

Pass deg for lykkejegere som kun ser på ekteskap som en billett til vesten. De skiller seg så fort de kan.

Men det finnes afrikanske kvinner som har ærlige hensikter og som mer enn gjerne vil gifte seg med en snill og omsorgsfull hvit mann.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror det er mye lettere å passe inn i Thailand, finne likesinnede menn fra Norge og sånn. Jeg tror også at thailandske menn er hyggeligere mot poteter enn afrikanske menn, men jeg har ingen erfaring å skilte med.

Hehe, altid undret meg over at "poteter" er det beste dere med minoritetsbakgrunn greide å finne på som skjellsord på oss etniske nordmenn :-).  Sier jo sitt.

Anonymkode: defe8...8cc

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (4 minutter siden):

Det er nok av afrikanske kvinner som vil ha hvit mann, men de fleste av dem vil nok flytte hit. Det handler om at de her har mulighet til å få et bedre liv.

Pass deg for lykkejegere som kun ser på ekteskap som en billett til vesten. De skiller seg så fort de kan.

Men det finnes afrikanske kvinner som har ærlige hensikter og som mer enn gjerne vil gifte seg med en snill og omsorgsfull hvit mann.

Vil påstå at alle kvinner vil gifte seg med en snill og omsorgsfull mann. Uavhengig av kontinentet de bor på... 

Anonymkode: 552b7...bc2

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hehe, altid undret meg over at "poteter" er det beste dere med minoritetsbakgrunn greide å finne på som skjellsord på oss etniske nordmenn :-).  Sier jo sitt.

Hvorfor ikke fiskebolle istedetfor? 🤪

Men skjønner ikke greia med å flytte til Afrika. Hvorfor ikke bo her og istedet reise ofte til varmere strøk? Hver sin lyst! 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er norsk selv jeg, det var ironisk ment :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Foretrekker hvite menn overalt. Hvite folk har penger.

Anonymkode: 9628d...f2a

Ja, men jeg gir ikke ho masse penger før vi har vært sammen veldig lenge

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bransje er du i da, TS? 

Kontor, vil ikke gå mer utover hva 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal vurdere Thailand også selv om jeg har mer lyst på Afrika. Er ikke så avhengig av å ha nordmenn rundt meg

AnonymBruker
Skrevet

Karibien😊

Anonymkode: d8cd8...4da

AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (48 minutter siden):

Jeg skal ikke gifte meg så fort, skal se at det er ekte kjærlighet fra demmes side, overøser ho heller ikke med penger tidlig i forholdet. Å ta ei afrikaner til Norge skjer aldri, jeg skal vekk fra denne kulden og hvor det aldri er sommer. Ta ho med på ferie hit kan jeg dog 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal vurdere Thailand også selv om jeg har mer lyst på Afrika. Er ikke så avhengig av å ha nordmenn rundt meg

I Asia ville jeg vurdert Filippinene før Thailand. De snakker engelsk og er mer vant til vestlig kultur enn de er i Thailand.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tiltrekkes du mer av utenlandske/ eksotiske kvinner enn av norske? Blir norske damer kjedelig? Bare nysgjerrig på grunnen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (1 minutt siden):

I Asia ville jeg vurdert Filippinene før Thailand. De snakker engelsk og er mer vant til vestlig kultur enn de er i Thailand.

Takk for tips, skal sjekke ut filippinene også 

Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg så fort, skal se at det er ekte kjærlighet fra demmes side, overøser ho heller ikke med penger tidlig i forholdet. Å ta ei afrikaner til Norge skjer aldri, jeg skal vekk fra denne kulden og hvor det aldri er sommer. Ta ho med på ferie hit kan jeg dog 

Skal du flytte til Afrika eller Asia må du være sikker på at du har økonomi til å bo der. Mange vestlige menn får store problemer når det er tomt for penger eller de blir syke uten forsikring 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tiltrekkes du mer av utenlandske/ eksotiske kvinner enn av norske? Blir norske damer kjedelig? Bare nysgjerrig på grunnen. 

Tiltrekkes vel hakket mer av hvite kvinner men har lett hele livet etter hvite, de er bare så umulige å få tak i. Tiltrekkes absolutt av alle kvinner, men kanskje flere kvinner i prosent jeg synes er veldig pene/vakre lyse som mørke. Men den peneste kvinnen jeg noen gang har sett er fra Afrika 

AnonymBruker
Skrevet
remix2020 skrev (2 minutter siden):

Skal du flytte til Afrika eller Asia må du være sikker på at du har økonomi til å bo der. Mange vestlige menn får store problemer når det er tomt for penger eller de blir syke uten forsikring 

Ja, er det jeg også tenker på, derfor er jobb muligheter i det landet jeg flytter til viktig. Vet ikke om jeg som en nordmann kan flytte og i tillegg ha norsk forsikring der nede ifall noe skal skje? Jeg mister vel ikke statsborgerskapet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...