Gå til innhold

Ærlige meninger om serviset Marianne fra Firkløveren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet over et fullt servise på billigsalg, men klarer ikke å bestemme meg helt for hvaIMG_7121.thumb.jpeg.faa247973a45ac659cee75563c105261.jpeg jeg synes. 

Anonymkode: 7dff2...f8a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette er fint 🙂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke hatt det, uansett pris :)  Men har ikke noen problemer med å forstå at andre har en annen smak enn meg. 

Anonymkode: d60e7...c9e

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Fint!

• Liker 1
Skrevet

Fint 🤩

• Liker 1
Skrevet

Ikke fint etter min mening. Noe jeg for øvrig mener om de  fleste serviser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt det.

Anonymkode: d7a46...4c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig stygt, synes jeg, men jeg hadde spist maten om den lå på en slik tallerken likevel😬

Anonymkode: 08fbd...f19

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei fra meg. Jeg ønsker å ha et nøytralt servise, uten farge. Den blå randen der vil alltid avgjøre hvilken farge du skal ha på duker og servietter. Om sommeren, for eksempel, har jeg lys grønne gardiner og duker. Det hadde blitt fullstendig kræsj med de mørkeblå randene der. Samme til jul. Jeg har rød jul, og bruker da nøytrale hvite tallerkener med grått mønster. Kan dermed bruke samme tallerkner hele året 😊

Anonymkode: c7a76...91a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har kommet over et fullt servise på billigsalg, men klarer ikke å bestemme meg helt for hvaIMG_7121.thumb.jpeg.faa247973a45ac659cee75563c105261.jpeg jeg synes. 

Anonymkode: 7dff2...f8a

syns det var enkelt og fint

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes også det var pent

Anonymkode: 16237...0e7

• Liker 1
Skrevet

Ikke min favoritt, men ei i familien hadde det og var så stolt av det, så jeg smiler derfor når jeg ser det. Da dette kom fram, da var det alvor :D 

Jeg synes det er for blått, men er helt uenig i at det er stygt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Syns det var 80talls. Men det var jo hett på den tida. Kunne jo passa inn om du kjører ein litt retro stil ellers

• Liker 4
Skrevet

Synes faktisk det er kjempefint. Selv har jeg nøytralt servise, men leker stadig med tanken om et med farger. 

• Liker 1
Skrevet

Dette var jo fint da 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt for kongelig og gammelmodig for min smak, men pent nok.

Anonymkode: 7a829...5f5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt gammelmodig, men forsåvidt pent da. Men fikk liksom litt 90-tallsvibber, men ikke av den gode sorten.

Anonymkode: 05db2...7ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Nei fra meg. Jeg ønsker å ha et nøytralt servise, uten farge. Den blå randen der vil alltid avgjøre hvilken farge du skal ha på duker og servietter. Om sommeren, for eksempel, har jeg lys grønne gardiner og duker. Det hadde blitt fullstendig kræsj med de mørkeblå randene der. Samme til jul. Jeg har rød jul, og bruker da nøytrale hvite tallerkener med grått mønster. Kan dermed bruke samme tallerkner hele året 😊

Anonymkode: c7a76...91a

Lysegrønt og blått kræsjer fullstendig? Vil ikke anbefale deg å gå utendørs på våren….

Anonymkode: 02a7c...f6f

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...