AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Hei, jente 23 her. Noen her som har erfaring med scissorhold? Jeg ble nylig gjort oppmerksom på denne fetisjen fordi jeg har en kjæreste som vil at jeg skal klemme hodet hans mellom lårene. Jeg har ganske sterk lår fra ballett. Han vil at jeg skal ha på meg det rosa ballettskjørtet og klemme han hardt, mens han kjemper for å komme ut. Noen som har erfaringer med denne fetisj? Anonymkode: 4de40...08e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei, jente 23 her. Noen her som har erfaring med scissorhold? Jeg ble nylig gjort oppmerksom på denne fetisjen fordi jeg har en kjæreste som vil at jeg skal klemme hodet hans mellom lårene. Jeg har ganske sterk lår fra ballett. Han vil at jeg skal ha på meg det rosa ballettskjørtet og klemme han hardt, mens han kjemper for å komme ut. Noen som har erfaringer med denne fetisj? Anonymkode: 4de40...08e Det er ingen fetisj men en kink. Anonymkode: 5e89f...db9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Eller "War of the Roses". Det er en kinky lek, men man skal være forsiktig og ha et "safe word". Mange damer har sterke bein, og det kan fort ryke et ribbein eller hun kan (ikke intensjonelt) klemme fyren bevisstløs. Anonymkode: c87df...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå