AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 Hei! Jeg er grafisk designer og savner en tråd hvor man kan dele litt fra arbeidshverdagen, lønn, info om ulike byråer osv. Kan starte med å introdusere meg selv raskt. Jeg er 28 år og har tatt utdanning på Høyskolen Kristiania i Bergen, fagskole på 2 år. Har jobbet som grafisk designer i 2 år og har en lønn på 494 000 i året. Jeg vurderer å etterhvert begynne å søke nye jobber da jeg ikke trives så veldig godt i byen jeg bor i nå. Jobben derimot er veldig grei, veldig stabilt og trygt, men kjenner at jeg ønsker flere utfordringer og en arbeidplass hvor man kan utvikle seg i større grad enn der jeg er nå. Så lurer egentlig på om det er noen andre designere her som vil dele litt? Hva har dere i lønn? Hvor mange år har dere jobbet osv. Og tar gjerne imot tips til gode byråer der ute, enten man har jobbet/jobber der selv eller kjenner noen andre som trives. Anonymkode: ee065...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå