Gå til innhold

Går du med sko inne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du over at du kan dra med deg hundebæsj inn?

Anonymkode: 24569...f7a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går absolutt ikke med sko inne, og jeg går heller ikke barbeint inne hos andre.

Anonymkode: 74515...3e8

Skrevet

Går ikke med sko inne, men jeg trøkker heller ikke i hundebæsj. 

• Liker 3
Skrevet

Ja innimellom. Vi har også hund, men jeg har ikke tenkt på at jeg eventuelt drar inn hundebæsj .

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg går absolutt ikke med sko inne, og jeg går heller ikke barbeint inne hos andre.

Anonymkode: 74515...3e8

Samme her👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan gå inn med sko. Skal jeg ut igjen med en gang, har jeg sko på. Har hagesko her hjemme, de får jeg ut og inn med hele tiden. Går barbeint ute og inne når jeg er hjemme også.

Anonymkode: 4f16a...cdc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser det er en del ungdom som sitter med skoene i og på busseter og det provoserer meg kraftig fordi man kan risikere å smitte andre med ting som man har tråkket i og som f. eks barn kan få på hendene når de sitter i det setet etterpå.

Anonymkode: f3c4b...8f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innesko. Og går litt inn med sko om sommeren, og så slikker jeg ikke gulvet så det går bra. 

Anonymkode: 146ee...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet. Så skittent det er omkring med folk som spytter på gatene, fugler med fugleinfluensa, parasitter og alt, med kommuner som aldri rengjør gatene verken kostemaskin eller «vaskemaskin», noe de gjør hver morgen i de første land på sommerhalvåret. Mens i Norge er det kun før 17. mai. 

Anonymkode: c9cb6...e50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egne joggesko som jeg kun bruker inne, kunne kanskje hatt sandaler men føler joggesko er hakket mer komfortabelt 

Anonymkode: 83ec8...bfa

AnonymBruker
Skrevet

Merker ganske fort om man har tråkka i hundebæsj... Og siden jeg hovedsaklig går på fortau osv så skal det mye til for å ikke se at det ligger bæsj på fortauet.

Jeg tar som regel av meg skoene med en gang jeg kommer inn i gangen, men det skjer jo at jeg er på vei ut og kommer på at jeg har glemt noe på kjøkkenet. Gidder ikke ta av meg skoene for å hente det. Jeg har uansett hund og katter, de vasker ikke potene sine når de kommer inn akkurat. ingen av oss spiser på gulvet, og siden det er veldig gulvkaldt her går jeg og samboeren min alltid med innesko (som vi tar av før vi har beina opp i sofaen f.eks.), så vi tråkker ikke rundt på gulvet med bare føtter. Men jeg er ikke en neat freak, jeg har overlevd så langt.

Anonymkode: 4cd78...183

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (På 31.7.2023 den 17.42):

Går ikke med sko inne, men jeg trøkker heller ikke i hundebæsj. 

Man kan tråkke i rester man ikke ser, samt fugledrit og snåttespytteklyser.

AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 18.18):

Ser det er en del ungdom som sitter med skoene i og på busseter og det provoserer meg kraftig fordi man kan risikere å smitte andre med ting som man har tråkket i og som f. eks barn kan få på hendene når de sitter i det setet etterpå.

Anonymkode: f3c4b...8f1

Enig med deg! Veldig gøy å sitte seg ned og få flekker/rester av fulgebæsj og spyttklyser med snått bakpå buksene også….

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Aldri i livet. Så skittent det er omkring med folk som spytter på gatene, fugler med fugleinfluensa, parasitter og alt, med kommuner som aldri rengjør gatene verken kostemaskin eller «vaskemaskin», noe de gjør hver morgen i de første land på sommerhalvåret. Mens i Norge er det kun før 17. mai. 

Anonymkode: c9cb6...e50

Enig! Det er ekkelt! 

Anonymkode: a7f9b...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Går innimellom med sko dedikert til innebruk i huset, kan riktignok tråkke rett utenfor døren eller hagedøren med dem også. 

Anonymkode: 71cd9...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...