Gå til innhold

Coop Mastercard - hvordan overføre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har Coop sitt Mastercard. Nå trenger jeg å få satt over fra mastercardet til min konto. Det står at man kan gjøre det i nettbanken, men finner ingen sånn funksjon. Noen som har dette og vet? 

Anonymkode: 2715b...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det burde du ikke gjøre. Rentene begynner å løpe med en gang, og er så høye at du rakst mister kontrollen. La det være, og finn andre løsnginger. Ikke ta dumme valg du kommer til å angre på.

Anonymkode: 2d97e...f89

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det burde du ikke gjøre. Rentene begynner å løpe med en gang, og er så høye at du rakst mister kontrollen. La det være, og finn andre løsnginger. Ikke ta dumme valg du kommer til å angre på.

Anonymkode: 2d97e...f89

Jeg forstår at det er utfordrende å svare på det en spør om i stedet for å komme med sånne selvsagte råd. Du vet ikke noe om meg annet enn det jeg har skrevet. 
I tillegg kan du med fordel sette deg inn i fordelene til akkurat det kortet før du svarer. TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg har Coop sitt Mastercard. Nå trenger jeg å få satt over fra mastercardet til min konto. Det står at man kan gjøre det i nettbanken, men finner ingen sånn funksjon. Noen som har dette og vet? 

Har forsøkt å overføre penger fra medlemskort  i Obs. til  konto, men har ikkje lykkest. Har Trumfkort  innlagd på Visakortet som ofte verf  nyttet ved  betaling v/ kiwi, bensinstasjoner. etc. 

Får idag 1 % rabatt på varer kjøpg  på Obs hver gang ein drar opp dette medlemskortet, og er som "musa pisser i haver".  De som tjener på medlemkortet er aksjonere. Alle slike medlemskort burde vert brent, og rabatten innbakt i varene så alle kunder kan nyte godt av den. 

Anonymkode: 28dc8...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du kan gjøre det hvis du logger deg på nettbanken. Det er kanskje ikke din vanlige nettbank, men nettbanken hvor Coop-kortet er registrert. Jeg har ikke et slikt kort, men ser at på denne lenken kan du logge deg inn i coops nettbank. Regner meg at du har kan overføre penger til endre kontoer ved å registrere en betaling til ønsket konto.

https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aksase skrev (26 minutter siden):

Jeg regner med at du kan gjøre det hvis du logger deg på nettbanken. Det er kanskje ikke din vanlige nettbank, men nettbanken hvor Coop-kortet er registrert. Jeg har ikke et slikt kort, men ser at på denne lenken kan du logge deg inn i coops nettbank. Regner meg at du har kan overføre penger til endre kontoer ved å registrere en betaling til ønsket konto.

https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/

Ja det står at det går fint an. Men jeg har prøvd både appen og nettbank via PC, og finner ikke muligheten «overføre» 🤔 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har forsøkt å overføre penger fra medlemskort  i Obs. til  konto, men har ikkje lykkest. Har Trumfkort  innlagd på Visakortet som ofte verf  nyttet ved  betaling v/ kiwi, bensinstasjoner. etc. 

Får idag 1 % rabatt på varer kjøpg  på Obs hver gang ein drar opp dette medlemskortet, og er som "musa pisser i haver".  De som tjener på medlemkortet er aksjonere. Alle slike medlemskort burde vert brent, og rabatten innbakt i varene så alle kunder kan nyte godt av den. 

Anonymkode: 28dc8...ef8

Ja det får jeg til når jeg logger inn på Min side på Coop på pc. Altså overføre medlemsbonusen. Og i appen til Spar kan jeg bruke bonusen eller overføre til konto. Men dette er altså Coop Mastercard 🤔 TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trykker på overfør...

Logger inn i nettbanken via telefon, trykker på "flere valg", velger "overføring".

Anonymkode: 53e39...96e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det står at det går fint an. Men jeg har prøvd både appen og nettbank via PC, og finner ikke muligheten «overføre» 🤔 

TS

Overføre fungerer bare om du har en konto ois amme bank. Prøv betale og legg inn kontonr 

Endret av smilo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilo skrev (11 timer siden):

Overføre fungerer bare om du har en konto ois amme bank. Prøv betale og legg inn kontonr 

Coop er ikke en ordinær bank, så ingen har konto i samme bank som coop mastercard. 

I min coop nettbank er det enkelt å finne dette valget: image.thumb.png.9164bdd99c3ef21692a66adc65a843de.png 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ti T Usen skrev (På 1.8.2023 den 10.01):

Coop er ikke en ordinær bank, så ingen har konto i samme bank som coop mastercard. 

I min coop nettbank er det enkelt å finne dette valget: image.thumb.png.9164bdd99c3ef21692a66adc65a843de.png 

Takk. Den poppa opp dagen etter. Problemet var at jeg kun har hatt kort og ikke logget meg inn i Coop nettbank tidligere. Tok litt tid å få all good antakelig 😊 TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 18.08):

Jeg forstår at det er utfordrende å svare på det en spør om i stedet for å komme med sånne selvsagte råd. Du vet ikke noe om meg annet enn det jeg har skrevet. 
I tillegg kan du med fordel sette deg inn i fordelene til akkurat det kortet før du svarer. TS

Ved overføring fra kortet til konto får du jo ikke én eneste fordel.

Anonymkode: 050e5...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ved overføring fra kortet til konto får du jo ikke én eneste fordel.

Anonymkode: 050e5...437

Jo. Man kan få betalt regningene sine. Av og til en kjempestor fordel:)

Anonymkode: 5cba5...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...