AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg har Coop sitt Mastercard. Nå trenger jeg å få satt over fra mastercardet til min konto. Det står at man kan gjøre det i nettbanken, men finner ingen sånn funksjon. Noen som har dette og vet? Anonymkode: 2715b...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 Det burde du ikke gjøre. Rentene begynner å løpe med en gang, og er så høye at du rakst mister kontrollen. La det være, og finn andre løsnginger. Ikke ta dumme valg du kommer til å angre på. Anonymkode: 2d97e...f89 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det burde du ikke gjøre. Rentene begynner å løpe med en gang, og er så høye at du rakst mister kontrollen. La det være, og finn andre løsnginger. Ikke ta dumme valg du kommer til å angre på. Anonymkode: 2d97e...f89 Jeg forstår at det er utfordrende å svare på det en spør om i stedet for å komme med sånne selvsagte råd. Du vet ikke noe om meg annet enn det jeg har skrevet. I tillegg kan du med fordel sette deg inn i fordelene til akkurat det kortet før du svarer. TS Anonymkode: 2715b...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har Coop sitt Mastercard. Nå trenger jeg å få satt over fra mastercardet til min konto. Det står at man kan gjøre det i nettbanken, men finner ingen sånn funksjon. Noen som har dette og vet? Anonymkode: 2715b...a9a Har forsøkt å overføre penger fra medlemskort i Obs. til konto, men har ikkje lykkest. Har Trumfkort innlagd på Visakortet som ofte verf nyttet ved betaling v/ kiwi, bensinstasjoner. etc. Får idag 1 % rabatt på varer kjøpg på Obs hver gang ein drar opp dette medlemskortet, og er som "musa pisser i haver". De som tjener på medlemkortet er aksjonere. Alle slike medlemskort burde vert brent, og rabatten innbakt i varene så alle kunder kan nyte godt av den. Anonymkode: 28dc8...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 31. juli 2023 #5 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg regner med at du kan gjøre det hvis du logger deg på nettbanken. Det er kanskje ikke din vanlige nettbank, men nettbanken hvor Coop-kortet er registrert. Jeg har ikke et slikt kort, men ser at på denne lenken kan du logge deg inn i coops nettbank. Regner meg at du har kan overføre penger til endre kontoer ved å registrere en betaling til ønsket konto. https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Del Skrevet 31. juli 2023 aksase skrev (26 minutter siden): Jeg regner med at du kan gjøre det hvis du logger deg på nettbanken. Det er kanskje ikke din vanlige nettbank, men nettbanken hvor Coop-kortet er registrert. Jeg har ikke et slikt kort, men ser at på denne lenken kan du logge deg inn i coops nettbank. Regner meg at du har kan overføre penger til endre kontoer ved å registrere en betaling til ønsket konto. https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/ Ja det står at det går fint an. Men jeg har prøvd både appen og nettbank via PC, og finner ikke muligheten «overføre» 🤔 TS Anonymkode: 2715b...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har forsøkt å overføre penger fra medlemskort i Obs. til konto, men har ikkje lykkest. Har Trumfkort innlagd på Visakortet som ofte verf nyttet ved betaling v/ kiwi, bensinstasjoner. etc. Får idag 1 % rabatt på varer kjøpg på Obs hver gang ein drar opp dette medlemskortet, og er som "musa pisser i haver". De som tjener på medlemkortet er aksjonere. Alle slike medlemskort burde vert brent, og rabatten innbakt i varene så alle kunder kan nyte godt av den. Anonymkode: 28dc8...ef8 Ja det får jeg til når jeg logger inn på Min side på Coop på pc. Altså overføre medlemsbonusen. Og i appen til Spar kan jeg bruke bonusen eller overføre til konto. Men dette er altså Coop Mastercard 🤔 TS Anonymkode: 2715b...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 31. juli 2023 #8 Del Skrevet 31. juli 2023 Du må logge inn på coop nettbank for å kunne overføre til annen konto. https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/sporsmal-og-svar/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Del Skrevet 31. juli 2023 C-girl skrev (37 minutter siden): Du må logge inn på coop nettbank for å kunne overføre til annen konto. https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/coop-mastercard/sporsmal-og-svar/ Prøvd. Finner ikke noen steder der inni at man kan overføre. TS Anonymkode: 2715b...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg trykker på overfør... Logger inn i nettbanken via telefon, trykker på "flere valg", velger "overføring". Anonymkode: 53e39...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 31. juli 2023 #11 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det står at det går fint an. Men jeg har prøvd både appen og nettbank via PC, og finner ikke muligheten «overføre» 🤔 TS Anonymkode: 2715b...a9a Overføre fungerer bare om du har en konto ois amme bank. Prøv betale og legg inn kontonr Endret 31. juli 2023 av smilo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 1. august 2023 #12 Del Skrevet 1. august 2023 smilo skrev (11 timer siden): Overføre fungerer bare om du har en konto ois amme bank. Prøv betale og legg inn kontonr Coop er ikke en ordinær bank, så ingen har konto i samme bank som coop mastercard. I min coop nettbank er det enkelt å finne dette valget: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #13 Del Skrevet 3. august 2023 Ti T Usen skrev (På 1.8.2023 den 10.01): Coop er ikke en ordinær bank, så ingen har konto i samme bank som coop mastercard. I min coop nettbank er det enkelt å finne dette valget: Takk. Den poppa opp dagen etter. Problemet var at jeg kun har hatt kort og ikke logget meg inn i Coop nettbank tidligere. Tok litt tid å få all good antakelig 😊 TS Anonymkode: 2715b...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #14 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 18.08): Jeg forstår at det er utfordrende å svare på det en spør om i stedet for å komme med sånne selvsagte råd. Du vet ikke noe om meg annet enn det jeg har skrevet. I tillegg kan du med fordel sette deg inn i fordelene til akkurat det kortet før du svarer. TS Anonymkode: 2715b...a9a Ved overføring fra kortet til konto får du jo ikke én eneste fordel. Anonymkode: 050e5...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #15 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ved overføring fra kortet til konto får du jo ikke én eneste fordel. Anonymkode: 050e5...437 Jo. Man kan få betalt regningene sine. Av og til en kjempestor fordel:) Anonymkode: 5cba5...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå