Gå til innhold

På hvilke områder skulle du ønske partneren din var annerledes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg litt på vaner, livsstil, interesser, livssyn, politisk syn osv. Hvor føler du at dere ikke er en helt skikkelig match? Enten det er typer feriedestinasjoner, mat som spises, interesser du skulle ønske dere delte osv.

Anonymkode: 8d2f3...f78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er ikke glad i å reise på ferieturer med fly. Så jeg reiser da ofte alene. Men nå koser jeg meg også alene på tur. Så innerst inne ville jeg nok ikke forandre det heller. 

Kunne ønske at alle fiser aldri luktet. Det er vel eneste aberet med gubben😅

Anonymkode: 3ae9a...e22

Skrevet

Skulle ønske at han kunne stole litt mer på sine egne avgjørelser, i steden for å få bekreftelse fra meg av og til. Han er litt lite selvstendig på den måten.

..... og så skulle jeg ønske at han sluttet å snorke..... 🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske han ble litt sikrere på hva han vil i framtida. 

Anonymkode: a0e31...1db

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har reisejobb og er borte 6 mndr. i året. Han er heller ikke noe glad i sol og varme. Han vil gjerne være hjemme når han er hjemme og har ikke helt forståelse for at jeg og ungene også kunne tenke oss litt ut i verden.. 

I tillegg har har han dårlig musikksmak. Hører bare på ræl fra 90-tallet.. 

Anonymkode: a3399...998

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske parteneren la mer vekt på å ta vare på egen helse, og endret livstilen. Sluttet å røke

Hadde bedre forståelse av personleg økonomisk planlegging !

Anonymkode: efce5...ec7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At han var litt mindre lukket og litt mere spontan

Anonymkode: 89c8e...64e

AnonymBruker
Skrevet

At han heller var en kvinne.

Vet det ikke er innenfor etterspurt tema, men måtte bare. 

Anonymkode: 73da3...0a2

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke ble så lett fornærmet. Og ikke gjentok seg selv 100 ganger. 

Anonymkode: 7aa34...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske at hun så tid likt som meg. Skulle ønske hun hadde respekt for andres tid og se at det er frekt å ikke skynde seg når mange andre står å venter, og at jeg synes det er flaut å melde hver gang at vi aldri engang har dratt hjemmefra når de andre sitter ved bordet og venter på maten. Forstå at prosesser kan foregå parallelt og ikke alt trenger å foregå etter hverandre. Som å først sette rundstykkene i ovnen og så ta ut av oppvaskmaskinen mens rundstykkene stekes, istedenfor å først ta ut av oppvaskmaskinen for så sette inn rundstykkene.

Anonymkode: 4678e...584

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skulle ønske han taklet stress på en litt bedre måte. Han fyrer seg veldig opp i situasjoner som er krevende, og da stresser han også meg opp. Til tider såpass at jeg tipper over min tålegrense. Fyrer meg også opp så det brått smeller tilbake en temmelig klar melding. Da blir han veldig rolig og spak, og blir plutselig Mr. Cool, som takler alt veldig sindig, fordi han da forstår at han har trukket meg for langt, og vil ha sin kone tilbake i balanse. Siden han har den evnen til å roe seg helt ned, hvorfor gjør han det ikke heller det fra starten av tenker jeg ofte. Vi har snakket om det 1000 ganger, men neste utfordring skjer det samme, og det er vel omtrent på 50/50 om jeg takler det eller det går over min tålegrense og det smeller tilbake. 

Han ville kanskje svare at han skulle ønske at jeg taklet hans  under stress- "armer, ben og kjeften går" 10 av 10 ganger. 😄

Men... vi takler hverandre sier han, og det er noe i det også. Han er ikke perfekt, jeg er ikke perfekt, men sammen er vi ganske bra. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske han hadde en mindre nevrotisk, mindre angstfylt og mer positiv personlighet. Jeg får ofte ideer og innfall om ting jeg har lyst til å gjøre, lage etc, og min første innskytelse er jo alltid å dele det med han. Hans første kommentar er alltid negativ. Alltid. Han ser alltid begrensninger der jeg ser muligheter. Det hemmer oss begge. 

Anonymkode: 0666f...886

• Hjerte 1
Skrevet

Ingenting. Vi er ekstremt like og kompatible. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne sett at han var litt «mykere», han kan være litt voldsom og brå. Skulle også ønske han var flinkere til å kommunisere. 

Anonymkode: 960c2...38b

AnonymBruker
Skrevet

At han forstår at han ikke er feilfri, og at han kan slutte å snakke om å gjøre det slutt for hver lille krangel eller diskusjon. 

Anonymkode: 5b9bc...422

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske han var mer glad i sex og flinkere til å gi (oppriktige og spontane) komplimenter.
Ellers er han perfekt.

Anonymkode: 0e33c...b23

Skrevet

At han kunne/ville planlegge mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette:

-At hun brydde seg mindre, ikke var opptatt av fortiden min med andre damer før henne.

-At hun var mer positiv og heiet mer på andre mennesker i omgivelsene.

-At hun generelt var mer snill.

Anonymkode: 9ec43...111

AnonymBruker
Skrevet

Hun skulle helst vært yngre, tightere og med mer spretten rumpe. Andre ting er ikke så viktig. 

Anonymkode: 3465e...dd2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske han trente litt mer, og tok litt bedre vare på kroppen sin. 

Jeg skulle ønske han var litt mindre samvittighetsfull.. han klarer ikke si nei verken på jobben eller om noen spør ham om en tjeneste, og det går ut over familien. Kjempeirriterende når han sier ja til å gjøre en tjeneste for noen på kveldstid, uten å tenke på at da dømmer han meg til å være hjemme og passe ungene. 

Han kunne også vært litt mer glad i å gå på fjelltur. 

Anonymkode: 831c7...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...