AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg tenker å ta en liten dose sobril før jeg legger meg i kveld. Hvor lenge må jeg vente med å drikke alkohol hvis jeg tar 15mg? Har planer om å dra ut i morgen. Anonymkode: 077fd...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Dette bør du egentlig snakke med din egen lege om. Årsaken er at det er så utrolig individuelt, både mht tid for nedbryting av Sobril og toleranse for kombinasjon med alkohol. Med rester av Sobril i kroppen risikerer du en helt annen opplevelse av alkohol (tåle mindre, blackout, osv) Endret 31. juli 2023 av isw 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 Er absolutt ingen lege, men hadde du vært venninna mi som spurte om råd, fordi jeg har resept på sobril selv, så hadde jeg sakt til henne at det går nok fint. Det verste som skjer er vel bare at du får total blackout og har ingen kontroll på deg selv eller hva du gjør. Anonymkode: 643ce...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 Benzo i kombinasjon med alkohol er ikke til å spøke med. Om det er noen mulighet for å velge vekk alkoholen ville jeg gjort det. Ville tatt kontakt med lege for å få et best mulig svar på hvor lang tid det tar før benzoen er ute av kroppen. Anonymkode: 77267...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Del Skrevet 31. juli 2023 Du kan godt drikke dagen etter en sobril. Bør ikke kombineres. Men du kombinerer ikle når du drikker dagen etter. Anonymkode: 24102...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Del Skrevet 31. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan godt drikke dagen etter en sobril. Bør ikke kombineres. Men du kombinerer ikle når du drikker dagen etter. Anonymkode: 24102...cd2 https://rusinfo.no/2020/08/hvor-lenge-er-sobril-i-kroppen/#:~:text=Halveringstid%3A Halveringstiden for Sobril er,blodet etter 5 x halveringstiden. Halveringstid: Halveringstiden for Sobril er 10 – 15 timer. Halveringstiden er den tiden det tar før konsentrasjonen av legemidlet i blodplasma synker til det halve. I praksis så er medisinen ute av blodet etter 5 x halveringstiden. Altså vil TS ha sobril/Oxazepam i kroppen i morgen kveld på fest dersom hun tar idag. Anonymkode: 643ce...15d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Del Skrevet 31. juli 2023 Om det går ca 24 timer i mellom sobril og alkohol, så tror jeg at det skal gå veldig fint. Anonymkode: 46432...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Del Skrevet 31. juli 2023 Nei, nei, ikke bland. 15 mg er jo også en ganske stor dose Anonymkode: c2e3b...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, nei, ikke bland. 15 mg er jo også en ganske stor dose Anonymkode: c2e3b...fe5 Det er slett ikke. 10 er den minste tabletten som finnes. Da er ikke 15 mg stort. Dropper å si noe om kombinasjonen, men sier heller noe om at enkelte har et alkoholinntak som er en bekymring i seg selv når de er ute. Må man drikke seg sanseløs? Anonymkode: 8298d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): https://rusinfo.no/2020/08/hvor-lenge-er-sobril-i-kroppen/#:~:text=Halveringstid%3A Halveringstiden for Sobril er,blodet etter 5 x halveringstiden. Halveringstid: Halveringstiden for Sobril er 10 – 15 timer. Halveringstiden er den tiden det tar før konsentrasjonen av legemidlet i blodplasma synker til det halve. I praksis så er medisinen ute av blodet etter 5 x halveringstiden. Altså vil TS ha sobril/Oxazepam i kroppen i morgen kveld på fest dersom hun tar idag. Anonymkode: 643ce...15d Går fint. Gjort selv, flere ganger oppgjennom årene. Tar som god fisk folk ikke drikker seg sjanseløse. Anonymkode: 24102...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Del Skrevet 31. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Går fint. Gjort selv, flere ganger oppgjennom årene. Tar som god fisk folk ikke drikker seg sjanseløse. Anonymkode: 24102...cd2 Sanseløse, mener du vel. Og det tar ikke jeg som god fisk at folk ikke gjør. Vi bor i Norge 🤷♀️ Her er generelt folk dritings med fedme. Anonymkode: 643ce...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sanseløse, mener du vel. Og det tar ikke jeg som god fisk at folk ikke gjør. Vi bor i Norge 🤷♀️ Her er generelt folk dritings med fedme. Anonymkode: 643ce...15d Ordbok gjør som Ordbok vil. Anonymkode: 24102...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå