Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Takket være den lille bleiediskusjonen har jeg virkelig begynt å tenke på ulike former for bleier :ler:. Pi@-bleiehjerne :legrine:.

Så herlig med ferie, nå må du virkelig kose deg og slappe av :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takket være den lille bleiediskusjonen har jeg virkelig begynt å tenke på ulike former for bleier :ler:. Pi@-bleiehjerne  :legrine:.

Så herlig med ferie, nå må du virkelig kose deg og slappe av  :sjarmor:

:klem:

:ler: Jeg har visst blitt litt bleiefiksert i det siste jeg ogsaa, ogsaa jeg som lovet min ikke-saa-babyglade venninne aa ikke bli saann opphengt mum-zilla! :ler: Godt jeg har kg, saa jeg slipper aa belemre andre med denslags! ;)

Naa snakket jeg akkurat med T, og han er landet og snart paa bussen! :hoppe: Saa da drar jeg om en times tid og henter ham paa stasjonen. Blir herlig aa se ham igjen!

Oensker alle mine kjaere kg-venner en riktig god helg dersom jeg ikke faar tatt runden min (som er blitt ganske omfattende og derfor litt vanskelig aa gjennomfoere, dessverre). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også Holly! Kos deg med din kjære T i vakre solfylte sommer-Norge! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på...det var ikke personlig ment det jeg skrev i innlegget over. Synes ikke du er sånn i det hele tatt. Det var bare så bra det uttrykket. Ler ennå faktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en riktig god helg du også! :klem:

Kose dere masse med hverandre, ferie og liten spire i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ferie, Holly! Høres deilig ut med noen dager på hytta og å endelig få se mannen igjen. Kose dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var du havnet så langt nede på siden her at jeg nesten ikke så deg! :overrasket: Du pleier jo å ligge godt på topp du!

Kos deg masse i helgen med T og familien!

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Har ikke fått med meg dette før nå jeg, Holly, selv om jeg pleier å sniklese litt hos deg av og til. Men uansett:

GRATULERER SÅ MYE!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::kose::hoppe::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen! Takk for gratulasjon, Bjørnsdatter!

Er bare såvidt innom før vi drar avgårde - så nå er jeg ikke på nett før neste søndag. Gleder meg til hytta nå!

Ha en kjempefin uke alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...