Pi@ Skrevet 5. juli 2006 #1561 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Hest som må bruke solkrem , ikke så rart egentlig. Den ene hunden min er lys og hun blir solbrent på snuta, så jeg har faktisk brukt solkrem på henne . Endret 5. juli 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 #1562 Del Skrevet 5. juli 2006 Du får huske på at venninna di sannsynligvis har mye annet å fokusere på i bryllupet sitt. Du kan jo si du har fått streptokokker eller noe sånt, og går på pencilin? Da kan du jo ikke drikke. Hvis du vil fortelle familien først, så ville jeg gjort det. Om venninna misstenker noe, så får hun bare gjøre det til du er klar til å si det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1563 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei jenter! Ja, vi faar se om jeg kanskje skal klare aa skjule det likevel... Saa nettopp noen bilder av meg fra utdrikningslaget, fra stranden, og jeg hadde saa tykke laar paa noen av bildene! Og naa er det jo for sent aa slanke seg... Er ikke sur for at jeg er gravid altsaa, bare fordi jeg har saa stygge laar! Ser ikke saerlig kul ut hverken bakfra eller forfra i badedrakt. Hvertfall ikke ved siden av modellaktige jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2006 #1564 Del Skrevet 5. juli 2006 Kjenner til det. Jeg fant ut i dag at jeg har lagt på meg 3 kilo. Når jeg så vekta følte jeg meg som en liten julegris! Som om jeg ikke veide nok fra før! Jeg er jo "heldig" som kan trene da. Håper kiropraktor gir meg grønt lys for trening i morgen, for nå er det ingen bønn. uff...det skal ikke være lett å nå idealvekt, nei. Det viktigste for deg nå, er jo å ta vare på spiren, men jeg skjønne veldig godt at du ikke synes det er noe gøy med de bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1565 Del Skrevet 5. juli 2006 3 kilo ekstra er litt kjipt. Men samtdidig veldig overkommelig hvis du vil gaa dem ned. Men jeg kan jo trene jeg ogsaa! Har ikke blitt noe saerlig paa nesten to uker, pg.a. det dumme viruset, men naa som det er borte skal jeg begynne saa smaatt igjen. Og i Norge blir det mange turer med hunden, og kanskje en del svoemming (haaper bare vannet holder seg varmt!). Puppene er skikkelig vonde i dag, forresten! Men det tar jeg som et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. juli 2006 #1566 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, det er litt kjipt. Men jeg skal ikke tenke for mye på vekten, for når man jobber med det jeg gjør får man sterkere og mere muskler. Tror jeg får satse på å gå ned i klesstørrelse i stedet. En del fett må bort, og ideelt sett vil jeg ned 10 kilo. Ømme pupper? Det er jo bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. juli 2006 #1567 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei Jeg tok ultralyd i uke 5 på på Volvat hos en spesialist!Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1568 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei Jeg tok ultralyd i uke 5 på på Volvat hos en spesialist!Lykke til! ← Takk for det, Jens! Naa har jeg booket time i morgen hos den vanlige spesialisten min, saa da haaper jeg han kan ta en kjapp ultralyd! Saeria: 10 kilo?? Sikker paa at du trenger det? Jeg har gaatt ned 10 kilo en gang, det var ganske vanskelig...men alt gaar, bare man vil! Men jeg har alltid tenkt paa deg som veldig slank, jeg! Var bittelitt kvalm i natt, men ikke i morges. Tok paa meg sportsbh'en i dag morges, for de vanlige er ikke saerlig behagelige akkurat naa...Tror jeg skal proeve aa komme meg innom Marks & Sparks for aa kjoepe en maternity bra i dag, en saann uten spiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1569 Del Skrevet 6. juli 2006 Er betryggende og kos med tidlig UL! Er formen fin idag? Planer for helgen? Kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1570 Del Skrevet 6. juli 2006 Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1571 Del Skrevet 6. juli 2006 Er betryggende og kos med tidlig UL! Er formen fin idag? Planer for helgen? Kose deg masse! ← Ja, gleder meg til UL, Epica! Dvs...jeg gruer meg litt ogsaa, for noen ganger tror jeg at jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, selv med 4 positive tester.. Planer for helgen: loerdag skal jeg til massasje av skuldrene/nakken, etter ordre fra fysioterapeuten, og paa kvelden skal vi grille hos noen venner som har en soet liten datter paa to aar. Soendag setter jeg kursen for Norge! Gleder meg masse til Norges"ferien" (en ukes ferie blir det jo): til aa treffe den lille nevoen min, til aa se resten av familien, moete venner, bade, spise is, gaa turer med hunden, til aa dra paa hytta, til aa fortelle dem den store nyheten... Ha en finfin dag! ← Takk det samme, Kverula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. juli 2006 #1572 Del Skrevet 6. juli 2006 Bare innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. juli 2006 #1573 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du vennen... Det er ikke BARE 4 positive tester som beviser at det bor en liten spire i magen din altså.. Ømme pupper, og har du hatt mensen i det siste??? Skjønner godt at du ikke helt klarer å tro på det, men det ER en liten en der inne, det er jeg helt sikker på!! Men en UL er jo aldri å forakte den, man får jo tross alt SE den lille der inne da. Håper du koser deg i varmen!! Edit: glemte noe... Så kos å få se lille nye nevø da!! Gleder du deg?? Endret 6. juli 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1574 Del Skrevet 6. juli 2006 Var visst hele 5 tester... Maatte ta en til naa isted, er jo tross alt over en uke siden jeg tok en (logisk tenkning, hvor er du?!)...Men den var til gjengjeld kjempepositiv, saa naa begynner det virkelig aa gaa opp for meg! Ja, jeg gleder meg kjempemasse til aa se lillegutten! Han er bare saa nydelig, en utrolig pen baby. Men saa har han veldig pene foreldre ogsaa (sier den stolte stoeresoester). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1575 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du, det slo meg plustselig når jeg leste tittelen på dagboka di akkurat nå - at vår lille er "made in Sweden". Det har jeg ikke tenkt på før! Høres ut som du gleder deg veldig til Norges-besøk - skjønner godt at du venter på å fortelle om graviditeten - og selvsagt også til alle de andre planene du har for turen! :-D Endret 6. juli 2006 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. juli 2006 #1576 Del Skrevet 6. juli 2006 Så deilig det må bli med norgesbesøk og så moro å fortelle nyheten deres! Skjønner godt at du gleder deg! Og ja, jeg skjønner godt at det tar tid å forstå at man faktisk er gravid, selv om symptomene faktisk er ganske så tydelige og testen(e) positiv(e). Men det kommer nok gradvis, jeg synes fortsatt det er temmelig uvirkelig innimellom. Når det gjelder bryllupet: Kan du ikke ta kontakt med serveringspersonalet på forhånd og be om å bli servert alkoholfritt uten at det bemerkes? Det gjorde jeg ved et kundearrangement, og det gikk veldig bra. Hadde noe som så ut som vin (men alkofri vin smaker ikke godt) i glasset hele kvelden og fikk også musserende å drikke. Det er garantert ikke første gangen de er ute for sånne tilfeller! Forresten, hvordan er erfaringene dine med MBT skoa? Jeg lurer på å kjøpe meg sånne i USA i sommer, for de er vel en god del rimligere der enn her. Hvis jeg ikke rekker å skrive noe mer i morgen, så vil jeg samtidig ønske deg en super sommer! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #1577 Del Skrevet 6. juli 2006 Her kjem eg nok til å følge mykje med framover, vi ventar ein liten i mars vi også!!! Kor langt er du på veg? I forhold til første dag i siste mens er eg 5 veker på veg.. Har du link til gode termin-kalkulatorar? Greier ikkje heilt å fatte at eg er gravid eg heller.. Det er deilig, men veldig uverkeleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2006 #1578 Del Skrevet 6. juli 2006 Saeria: 10 kilo?? Sikker paa at du trenger det? Jeg har gaatt ned 10 kilo en gang, det var ganske vanskelig...men alt gaar, bare man vil! Men jeg har alltid tenkt paa deg som veldig slank, jeg! :-D Takk. Jeg har vært slank nesten hele livet mitt, men etter jeg passerte noen og tjue så begynte jeg å legge mer på meg. De siste måneders vektøkning kan nok skyldes p-sprøyten. Jeg har revurdert planen om ant. kilo litt. Jeg tror jeg vil gå for å måle kroppen etter klærne. Muskler veier mer enn fett, men tar litt mindre plass. Derfor vil jeg heller ned et par buksestørrelser. Få bort litt rumpe, mage og lårfett. Var bittelitt kvalm i natt, men ikke i morges. Tok paa meg sportsbh'en i dag morges, for de vanlige er ikke saerlig behagelige akkurat naa...Tror jeg skal proeve aa komme meg innom Marks & Sparks for aa kjoepe en maternity bra i dag, en saann uten spiler. ← Spileløs BH er nok ikke så dumt, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. juli 2006 #1579 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmm.. jeg la merke til en ting. Så vi hadde IKM på samme dag. Ifølge babyverden er jeg akkurat 6 uker på vei idag. Hvorfor er ikke du det? Sikkert et sikkelig dumt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1580 Del Skrevet 6. juli 2006 Saeria: Ja, muskler er bra!! Mer muskler oeker forbrenningen ogsaa, saa det er enda en bonus (pluss at det ser bra ut, da!). Marthepia: Hvor lang syklus har du? Jeg tok utgangspunkt i 28 dager, siden mine to siste sykluser var det. Saa, med utgangspunkt i foerste datoen for forrige mens, altsaa 28. mai, ble terminen ca. 5 mars. Babyverden sier 6. mars, en annen kalkulator sier 4. mars og legen sa 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå