Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. juni 2006 #1461 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer så mye Holly Hobbie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk, MrsPotter! Maa hoppe litt jeg ogsaa, selv om jeg er litt sliten. Var og handlet i sted, og kjoepte inn masse godsaker. Er ikke noe kvalm (ennaa?), saa det meste frister fremdeles. Skal sette maten paa plass og deretter ta meg en lur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. juni 2006 #1463 Del Skrevet 28. juni 2006 Så herlige nyheter Holly!!! Der kan du se... du trodde at dere ikke hadde noen sjanse denne mnd..og akkurat da satt spiren som den skulle!! Krysser fingre og tær for at alt går strålende, og at den lille made-in-scotland baby'n kommer i mars! Kjempeglad på dine vegne! Dere har vært kjempeheldige som fikk så raskt klaff!! Supre nyheter!!! Good fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 28. juni 2006 Ja, det er jo livets ironi noen ganger...ting skjer naar man minst venter det! Vi har vaert veldig heldige som slapp aa proeve saa lenge. Hadde jo forestilt meg aa vaere proever i evigheter...og kanskje maatte ty til IVF. Men - vi er kommet veldig kort. Jeg toer aa si til meg selv at jeg er gravid, men ikke at vi skal ha barn - foerst maa jeg se beviset av en levende, sprellende spire paa en skjerm, tror jeg. Har sovet litt, og er fortsatt trett, men naa maa jeg faa ryddet, satt paa en klesvask og begynne paa middag snart. Kjoepte masse frukt, baer og groent, tror jeg skal lage en pastarett og servere oekologiske jordbaer til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #1465 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer!!!! Her driv eg og giftar meg, og så går du hen og blir gravid! Fantastisk! Gratulerer så mykje! Håpar på spiring hos meg også snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 28. juni 2006 #1466 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer med spire i magen Herlig at det har klaffet for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. juni 2006 #1467 Del Skrevet 28. juni 2006 Får litt lyst på en bebis til selv, jeg, av å lese dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1468 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg fikk en veldig overraskende nyhet i sted. Jeg er blitt tante! Og ikke naa nettopp, men i mars!! Broren min hadde ikke turt aa fortelle meg det, men til slutt orket ikke mamma aa baere paa hemmeligheten lenger og ringte meg isted. Broren min og moren til barnet var sammen i fjor sommer, og hun ble altsaa gravid. Han ville at hun skulle ta abort, men hun ville beholde. De er 23 naa og begge studerer, han i utlandet. Saa det har ikke vaert lett for ham (og for henne sikkert). Hun er visst en kjempesoet jente, og babyen er visst nydelig. Han faar se henne saa mye han vil. Naa skal mamma og pappa arrangere barnedaap i august! Ble helt satt ut, jeg. Begynte aa graate paa telefonen, og det gjorde mamma ogsaa. Ikke fordi vi var lei oss, men jeg ble bare saa sjokkert! Og mamma, som hadde en vond opplevelse da hun var veldig ung som ligner paa dette, har tatt det veldig tungt. Men naa begynner hun aa glede seg over det som har skjedd. Tror broren min fortsatt synes det er litt vanskelig, men jeg tror det skal gaa bra. Jeg gleder meg hvertfall masse til aa se den lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #1469 Del Skrevet 28. juni 2006 Herregud!! Gratulerer så masse!!! Tante Holly!! Klarte du å la være å si noe om spiren når du snakket med mamman din da? Det tror jeg ikke jeg hadde klart altså! Jeg ble også tante uten å vite om det første gang, bestefaren min ringte og sa at "nå har du blitt tante", og jeg sa "nei, det har jeg ikke" og trodde ikke på han i det hele tatt. Da var jeg 10 år og det var min mye eldre halvbror som bodde langt borte som ble pappa. Nå må jeg gå, skal kjøre til toget hvert øyeblikk, men jeg må si jeg er superspent på hva nytt som møter meg her neste gang jeg er på nett!! Her skjer det jo ting i en suuuuuperfart om dagen!!! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. juni 2006 #1470 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer som "nybakt" tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 28. juni 2006 #1471 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei vennen.. gratulerer så mye!! Da gikk det jo fint for deg også! jeg trodde jo også at jeg skulle holde på i evigheter, og ty til hjelp med tanke på PCOS og greier... men det gikk fin fint allikevel.. og nå har vi en nyydelig tulle som snart går her hjemme! Gled deg... du skal nå oppleve noe helt fantastisk!! Kos deg med graviditeten, der ikke så mange ganger man opplever noe slikt i livet! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1472 Del Skrevet 28. juni 2006 Oj - det må ha vært litt av en overraskelse! Men det virker jo som om det har blitt tatt positivt i mot, selvom omstendighetene kanskje ikke har vært så lette. Gratulerer som tante da! Ellers må jeg bare skrive en kommentar til det at du ikke tør tenke at dere skal ha barn, bare at du er gravid. Vet du, selv for meg - som har en baby i magen som spreller og dunker i meg dagen lang og er 6 uker unna terminen - er det helt uvirkelig at vi faktisk skal ha barn. Jeg VET jo at han kommer snart, og har masser av følelser for han allerede, men han er likevel ikke virkelig. Så at du ikke klarer å tro helt på dette før UL, DET har jeg stor forståelse for. Jeg klarte ikke å vente helt til ordinær UL med å se spiren, så jeg var på privat UL i uke 8. Veldig godt å se det lille hjertet som banket og den 3,5 cm lille spiren. Ble litt mer virkelig og mye mer trygt da syns jeg. ÅH - du går spennende tider i møte - jeg gleder meg virkelig med deg, Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. juni 2006 #1473 Del Skrevet 28. juni 2006 weeeeheee,,, her var det gode nyheter... Gratulerer!! Så gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. juni 2006 #1474 Del Skrevet 28. juni 2006 Oi! Skjønner godt at du ble sjokkert ja! Gratulerer tante Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juni 2006 #1475 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerar så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. juni 2006 #1476 Del Skrevet 29. juni 2006 Signerer Kverula Og masse gratulerer igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. juni 2006 #1477 Del Skrevet 29. juni 2006 Velkommen til nabolaget Holly Gratulerer som tante! Torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #1478 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei Nytt fjes titter frem i dagboka di. Så at dagboken din inne på prøverforumet var blitt flyttet, og da ble jeg jo litt nysgjerrig. Vi er selv i oppstart på prøvingen, og da er det jo spennende å følge noen ny-gravide Men for en overraskelse å ha blitt tante da Men gratulerer så mye!! Gleder meg til å følge deg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. juni 2006 #1479 Del Skrevet 29. juni 2006 Gratulerer som tante Holly Hobbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1480 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei hei alle sammen! Naa har jeg sett bilder av den lille - utrolig nydelig og prikk lik pappaen da han var liten, bortsett fra oeyenfargen og at han er litt rundere enn broren min var. Ser ogsaa mye av pappa i ham! Skal snakke med broren min i dag, bildene kom i en mail og han sa han haapet jeg var glad for det som har skjedd og at han hadde syntes det var vanskelig aa si det til meg. Jeg har tenkt meg en tur paa Baby Gap i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå