Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #1441 Skrevet 28. juni 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! :icon_smile: :icon_razz: :-D Her har jeg vært helt distre og i min egen verden noen dager, og så har du testa positivt uten at jeg har fått det med meg engang! Men sååå sinnsykt gla jeg ble på dine vegne nå altså! Jeg hadde så på følelsen at det ville skje noe for dere denne mnd, og jeg hadde rett jo!!! Skjønner godt at det er litt vanskelig å skjønne både for deg og T, det er jo tross alt en kjempenyhet! Er så gla, så gla så gla jeg nå! Kommer til å tenke på deg i hele dag! Er det noen som fortjener dette, så er det hvertfall dere!!!!! STOOOOOOOR til deg!
Lizzie Skrevet 28. juni 2006 #1443 Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer så masse, dette var virkelig koselige nyheter! Lykke til!
Pi@ Skrevet 28. juni 2006 #1444 Skrevet 28. juni 2006 Jeg må innom å litt for deg og T i dag også. Jeg er såååå glad på deres veiene. 5 prøveperioder er ikke lang tid før det klaffa.
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1446 Skrevet 28. juni 2006 Blir nok en gang overveldet av alle de koselige hilsenene fra dere! Beklager at jeg ikke faar takket hver og en av dere, men jeg setter stooooor pris paa besokene deres! I dag "skulker" jeg altsaa, skjoent jeg foeler meg ikke tipptopp. Hadde jeg gjort det hadde jeg gladelig gaatt paa jobb. Tror jeg trenger denne dagen til aa hente meg inn. Saa mye som skjer oppe i hodet, og i kroppen ogsaa selvsagt! Er egentlig ikke spesielt redd for aa miste, men jeg vet jo at det er vanlig. Proever ikke aa tenke for mye paa det, for det er jo saa lite man kan gjoere fra eller til. Vi har bestemt oss for aa vente til norgesferien med aa si det til familien. Det er bare noen uker til, men jeg tror ikke vi klarer aa holde det hemmelig paa hytta med foreldrene mine og svigerforeldrene i en uke. Haaper jeg klarer aa holde det hemmelig den uken jeg er alene hos mamma og pappa for aa jobbe, jeg er nemlig verdens verste paa aa holde hemmeligheter.... Jeg gruer meg litt til aa fortelle bestevenninnen min, for hun uttalte paa soendag at hun hater gravide! Og hun kommer til aa bli "kjempesint" paa venninner som blir det, for gravide er saa kjedelige, og smaabarnsmoedre er det verste hun vet! Hun skal gifte seg i sommer, og mannen hennes er visst ganske keen paa barn, men hun vil visst vente mange aar...Ja ja. Jeg skal vaere forlover for henne, saa da sitter vi vel ganske naer hverandre i bryllupet, og jeg skal jo ikke drikke alkohol...kanskje snakke med serveringspersonalet og be dem gi meg alkoholfri eller noe som ser ut som vin? Ellers har jeg en stikk motsatt venninne, hun gifter seg ogsaa i sommer, og skal begynne aa proeve i hoest. Hun sendte meg faktisk en e-mail for to dager siden, altsaa dagen jeg tok den foerste testen, og spurte om jeg hadde blitt gravid ennaa? Men jeg vil ikke fortelle henne det, for jeg vil jo at familien skal faa vite det foerst. Om jeg IKKE hadde vaert gravid, saa tror jeg at jeg hadde blitt rimelig irritert paa henne for det spoersmaalet der....ikke det mest hyggelige aa faa naar man er proever. Dessuten er det jo litt frekt! Man maa vel kunne vente til folk forteller slikt selv? Nok om det. Jeg er bare saa lettet og glad, selv om det naa dukker opp en haug av spoersmaal, tanker og bekymringer. Men jeg skal virkelig proeve aa nyte aa vaere gravid, det er jo et ufattelig stort mirakel! Naa skal jeg bli supermedlem igjen slik at jeg faar babyticker jeg ogsaa! Og flyttet dagboken min!
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1447 Skrevet 28. juni 2006 Der kom Kamille med postmannen, herlig! Og tickeren er paa plass, tittelen paa dagboken er forandret og dagboken er flyttet. Det foeles fortsatt litt rart!
Impala Skrevet 28. juni 2006 #1448 Skrevet 28. juni 2006 Skjønner godt at du "skulker" jeg. Man må jo lytte til kroppen. Jeg mener at man trenger ikke å være "dødssyk" for å være hjemme fra jobb. Angående den mailen fra venninna si så tror jeg ikke alle vet hvordan vi som prøver har det. Hun mente det helt sikkert i beste mening. Ha en fortsatt fin dag
Daria Skrevet 28. juni 2006 #1450 Skrevet 28. juni 2006 Har sniklest her noen måneder, så nå må jeg stikke hodet fram og si: Gratulerer! Så koselig at dere har lykkes
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #1451 Skrevet 28. juni 2006 Næmmen! Så koselig å lese at du er GRAVID! Gratulerer så masse med spire i magen! Nå som du er i graviditetsbøkene blir det myyye lettere å følge skikkelig med...
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1452 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Yamaha: Neida, hun mener nok ikke noe vondt med det. Har veldig lyst til aa fortelle de gode nyhetene, men venter til jeg treffer henne i sommer. Foeler meg forresten syk nok her jeg sitter, har skikkelig hodepine og vondt overalt. Saa jeg har ikke daarlig samvittighet. Ha en fin dag du ogsaa! HildeSol: tusen takk! Bellatrix: takk takk! Fant dette paa Babyverden: Unnfangelsen finner sted omkring: 11. juni, 2006 Hjertet begynner å slå: 6. juli, 2006 Embryoet beveger seg: 30. juli, 2006 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 6. august, 2006 Alle indre organer er ferdig formet: 6. august, 2006 Risikoen for spontanabort avtar: 20. august, 2006 Kvalmen avtar for de fleste: 27. august, 2006 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 3. september, 2006 Fosteret svelger og tisser: 17. september, 2006 Tid for ultralyd: 24. september, 2006 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 1. oktober, 2006 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 15. oktober, 2006 Fosteret begynner å høre: 5. november, 2006 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 3. desember, 2006 Mange fostre legger seg med hodet ned: 7. januar, 2007 Svangerskapspermisjonen begynner: 11. februar, 2007 Antatt termindato: 6. mars, 2007 Endret 28. juni 2006 av Holly Hobbie
Arkana Skrevet 28. juni 2006 #1453 Skrevet 28. juni 2006 Jeg visste det ville klaffe for dere! Selv om du rakk å bli lei så gikk det faktisk ganske raskt.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1454 Skrevet 28. juni 2006 Så herlig med ticker og flytting av dagbok, endring at tittel - jah, i det hele tatt! :grine2: Moro med den oversikten fra babyverden - fulgte godt med på den i starten jeg også! Tenk - den største utviklingen av fosteret vil skje allerede i ÅR, etter nyttår skal h*n bare "godgjøre" seg!
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1455 Skrevet 28. juni 2006 Jeg visste det ville klaffe for dere! Selv om du rakk å bli lei så gikk det faktisk ganske raskt. ← Uff, ja, jeg var visst litt vel utaalmodig... Så herlig med ticker og flytting av dagbok, endring at tittel - jah, i det hele tatt! :grine2: Moro med den oversikten fra babyverden - fulgte godt med på den i starten jeg også! Tenk - den største utviklingen av fosteret vil skje allerede i ÅR, etter nyttår skal h*n bare "godgjøre" seg! ← Ja, det er herlig! Synes timingen er saa bra - blir saa goey aa ha baby neste sommer! Og slippe aa gaa hoeygravid i varmen! Ikke at det er saa veldig varmt her borte, da! Begynner aa lure paa hvorfor jeg har nesten konstant oerebetennelse og faar saa lett vondt i halsen. Sikkert stress. Men hvordan kan jeg unngaa det? Hmm. Tror ogsaa jeg er oemfiendtlig for aircondition paa jobben. Sitter og fryser store deler av dagen. Men siden jeg er den eneste som er kald, saa skrur gutta paa airconditionen med en gang jeg har skrudd den av...lurer paa hva jeg kan gjoere med det. Skal begynne aa ta med meg mer klaer paa jobben, hvertfall.
Hilde Skrevet 28. juni 2006 #1456 Skrevet 28. juni 2006 Så fantastisk! Jeg har vært snikleser en stund, og her kommer første spor..
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1457 Skrevet 28. juni 2006 Naa har jeg bestilt legetime! Skal inn ti over fire paa mandag. Jeg spurte legesekretaeren om ikke det var litt vel tidlig, men hun syntes ikke det! Har tenkt aa sende et kort/brev til spesialisten og fortelle om nyheten og takke for hjelpen. Ser jo ikke ut som vi trenger timen vi har hos ham paa mandag.
Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #1458 Skrevet 28. juni 2006 Hei igjen snuppa! Godt at du får slappet av litt i dag, det kan jeg tenke meg at du trenger. Hun venninnen din høres litt spesi ut! Jeg har venninner som ikke er klare for barn ennå jeg også altså, men å uttale noe sånt da! Du får motbevise utsagnet hennes ved å ikke bli en sånn kjip småbarnsmor da vet du. Broren min og kona ble fortalt fra "alle" hold at når babyen kom, da var livet over. Det har de motbevist som bare det, og de skjønner ikke hva folk mener. De har ikke sluttet å leve, reise, være kjærester osv, og det tror jeg er viktig. Vel, masse god bedring og ha en fortsatt fin dag!
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1459 Skrevet 28. juni 2006 Så fantastisk! Jeg har vært snikleser en stund, og her kommer første spor.. ← Hei Newt! Hyggelig at du sier "hei"! Hei igjen snuppa! Godt at du får slappet av litt i dag, det kan jeg tenke meg at du trenger. Hun venninnen din høres litt spesi ut! Jeg har venninner som ikke er klare for barn ennå jeg også altså, men å uttale noe sånt da! Du får motbevise utsagnet hennes ved å ikke bli en sånn kjip småbarnsmor da vet du. Broren min og kona ble fortalt fra "alle" hold at når babyen kom, da var livet over. Det har de motbevist som bare det, og de skjønner ikke hva folk mener. De har ikke sluttet å leve, reise, være kjærester osv, og det tror jeg er viktig. Vel, masse god bedring og ha en fortsatt fin dag! ← Altsaa, ja, jeg er litt sjokkert over det bestevenninnen min sa. Men hun sa det ikke direkte til meg, men mens alle paa utdrikningslaget var samlet paa soendag. Tror hun vil virke litt "toeff" noen ganger. Faar bare overse det, og se hvordan hun reagerer naar hun faar vite om det. Men det er jo litt trist at jeg ikke gleder meg til aa dele dette med bestevenninnen min... Nei, faar ut og hente bilen paa verkstedet.
Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #1460 Skrevet 28. juni 2006 Altsaa, ja, jeg er litt sjokkert over det bestevenninnen min sa. Men hun sa det ikke direkte til meg, men mens alle paa utdrikningslaget var samlet paa soendag. Tror hun vil virke litt "toeff" noen ganger. Faar bare overse det, og se hvordan hun reagerer naar hun faar vite om det. Men det er jo litt trist at jeg ikke gleder meg til aa dele dette med bestevenninnen min... ← Det skjønner jeg veldig godt! Bestevenninner bør jo stille opp og bli glade når sånt skjer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå