Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg kan jo skjønne at T er litt tilbakeholden - man blir vel prega av alt dere har vært gjennom for å få til dette her og tør kanskje ikke tro at det er sant. Men jeg syns holdninga di er helt super - om det ikke skulle gå bra så KAN dere bli gravide, og det er jo flott i seg selv! Men selvsagt skal denne spiren klamre seg fast og vokse seg stor og sterk i de neste månedene! :Nikke:

Ellers er det ikke uvanlig med magevondt den første tida, men det vet du vel sikkert fra før...jeg trodde mensen kom i flere uker etter den positive testen jeg da...Turde heller ikke stole helt på at det virkelig var en spire inni der... :sjenert:

Syns du gjør klokt i å ta deg en fridag jeg - både for forkjølelsen og stresset. Sikkert godt for både deg og magen å få litt tid til å summe seg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Gratulerer så mye Holly! Dette var fantastiske nyheter på en regnfull dag. Nå skal jeg krysse alt av fingre og tær for at denne lille spiren skal klamre seg fast :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Gratulerer så utrolig mye, Holly! :-D

For noen fantastiske nyheter! :grine2:

Dette unner jeg dere virkelig. Håper spirer klorer seg godt fast. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MÅ gratulere her inne og! :klem:

GRATULERER SÅ MASSE!

Blir kjempespennede å følge med dagboken din fremmover!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Så bra!!!! :grine:

Der ser du, det går ann trass negative legesvar!

Skal bli koselig å følge deg gjennom svangerskapet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Holly! :):legrine:

Håper du får et ukomplisert og lykkelig svangerskap. Gleder meg til å følge med på deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, Holly Hobbie og T!!!! :smilyblomst::hoppe::smilorange::babysmokk::tommelsmil::klappe::klem:

Dette var kjempenyheter!!! Har jo fulgt med i dagboka di og prøvinga. At det nå lykkes for dere å bli gravide, er virkelig fortjent! Lykke til med svangerskapet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...