Pi@ Skrevet 25. mai 2006 #1241 Skrevet 25. mai 2006 Så spennende, gleder meg til å høre om hvordan skoene fungerer. De blå var en av de fineste
Holly Hobbie Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #1242 Skrevet 25. mai 2006 Så spennende, gleder meg til å høre om hvordan skoene fungerer. De blå var en av de fineste ← Takk for komplimentet! Dagen i dag har vaert ganske typisk hittil - skikkelig busy paa morgenen, men saa dabber det gradvis av ut over dagen. Det er da jeg burde vaere kreativ, sette opp intervjuer og slikt, men ofte begynner tankene aa vandre over til helt andre ting… Som oftest ting som "naar kommer T og jeg til aa lykkes med Prosjekt Baby," eller "hva maa jeg ordne til utdrikningslaget" eller "naa maa jeg huske paa aa rydde/stovesuge etc. til x og y kommer paa besok." Tror jeg kunne gjort unna jobben min paa fem timer, altsaa halvparten av tiden jeg bruker paa jobb, uten at kvaliteten hadde gaatt ned. Skulle gjerne gaatt ned i loenn for aa jobbe mindre, men ingen faar jobbe deltid her… I dag har jeg hvertfall vaert handlekraftig - i ordets bokstavelige betydning - og kjopt MBT-sko og noen decleor-produkter for sensitiv hud (salg, heldigvis). Skoene er gode aa gaa i, man skal visst ikke bruke dem mer enn en time om gangen i begynnelsen. Haaper de blir en suksess! Ellers har jeg bestilt en pakke med en lav-gi-slankebok, salsatreningsdvd, oppskriftsbok og treningsbaand, samt pedometer, saa naa skal jeg komme i form! Skal bare en tur til Frankrike forest! I kveld skal jeg forsoeke aa stoevsuge litt, samt begynne aa pakke til turen. Og lage torsk til middag.
Holly Hobbie Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1243 Skrevet 26. mai 2006 Gjesp....endelig fredag! Er naa paa jobb, og er skikkelig fredagstrett. Var kvalm i dag morges, etter at jeg spiste en skive med nugatti og drakk en kopp kakao (var nok skikkelig sjokosjokk! ) men naa er jeg bedre... Her regner det, og jeg har ikke saa mye aa gjoere forelopig. I kveld skal det pakkes!!
Holly Hobbie Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1246 Skrevet 26. mai 2006 Takk for hilsener! Samme til dere! Tenk, i morgen paa denne tiden er jeg i Frankrike...Skal bli ganske varmt og fint vaer, saa jeg skal ta med meg noen nye sommerklaer jeg fikk av mamma fra Noa Noa - et lyst, mingroent skjoert og en kjempesoet topp i samme farge. Gleder meg til Paris, til hotellene vi skal bo paa, til romantiske middager... Kommer hjem tirsdag kveld. Da faar vi besok av bestevenninnen min ogsaa, hun har en konferanse paa onsdag hun skal paa. Paa torsdag eller onsdag kommer et vennepar av mamma og pappa, saa neste uke blir nok en travel uke!
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2006 #1247 Skrevet 26. mai 2006 Den Paristuren misunner jeg deg! Det høres bare så deilig ut, kos dere masse!!! Det var leit å høre om negativt resultat på testen.... SAkal du fortsette på medisinene du tar (husker ikke hva de heter)?
Holly Hobbie Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #1248 Skrevet 26. mai 2006 Den Paristuren misunner jeg deg! Det høres bare så deilig ut, kos dere masse!!! Det var leit å høre om negativt resultat på testen.... SAkal du fortsette på medisinene du tar (husker ikke hva de heter)? ← Ja, Paris (og Normandie) blir bra! Deilig med en ferie i ny og ne (eller annenhver uke for min del! ). Jeg skal ikke ta clomid neste syklus nei, selv om jeg responderte bra paa dem. Er jo ikke noen vits naar testen var saa daarlig, og jeg ikke kan gaa paa clomid mer enn seks sykluser til sammen....saa naa aner jeg ikke hva neste skritt er! Haaper T blir ordentlig undersoekt og at legen kanskje kan gi ham clomid (pergotime), slik som bl.a. Eponas mann fikk (ja, det kan virke paa menn ogsaa! ). Og at ginseng, litt kaffe, mindre alkohol og ingen varme bad skal gjoere sitt! Tror kanskje stress spiller inn ogsaa, T er nemlig veldig under press for tiden, med ny stilling paa jobben - prestasjonene hans blir maalt hver bidige dag, og naa som markedet svinger saa veldig er det ikke lett....Proever aa kose masse med ham og faa ham til aa slappe av hjemme hvertfall! Ogsaa skal han proeve refleksologi han ogsaaa!
Pi@ Skrevet 26. mai 2006 #1249 Skrevet 26. mai 2006 Du må ha havnet i den mest frustrerende situasjonen jeg kan tenke meg. Først har du venta på mannen og når han endelig er klar så kommer det her . Av og til så blir jeg veldig redd for at det samme skal skje med oss, når vi endelig begynner å prøve, men så tenker jeg at da er vi to sammen om situasjonen og at det dermed kan bli lettere å takle. Det er veldig fint å lese om at dere tar så godt vare på hverandre og finner på mange fine ting sammen. God tur til Frankrike Holly Hobbie. Kos dere.
Fjellrypa Skrevet 28. mai 2006 #1255 Skrevet 28. mai 2006 Håper dere har hatt en superkoselig, avslappende og romantisk helg!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #1256 Skrevet 29. mai 2006 Hei på deg! Nå er det lenge siden jeg har oppdatert meg her hos deg, men uten tilgang på pc'n blir det jo litt vanskelig dessverre. Har ikke fått oppdatert meg på hvordan det går med prøvingen deres, bortsett fra at jeg leser over her at det ikke ser så bra ut. Håper det har snudd seg til neste gang jeg titter innom. Nå koser dere dere i France etter det jeg kan skjønne - nyt dagene og hverandre!
Holly Hobbie Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1258 Skrevet 31. mai 2006 Hei alle sammen! Tusen takk for koselig besok! Innom med en kort oppdatering - Frankrike var kjempekos! Normandie var superromantisk, og Paris var flott. Var mest i Normandie, bodde i en liten landsby rett ved et slott og tre meter fra Seinen, hadde nydelig vaer alle dagene og noet alt sammen. Fikk mensen den 28., altsaa dag 28, saa da proever vi igjen denne maaneden! Rett etter at vi kom hjem fikk vi besok av venninnen min, hun er naa dratt til konferansen sin. I dag eller i morgen kommer noen venner av foreldrene mine. Saa her er det fullt kjoer! Masse aa gjoere paa jobben ogsaa. Tilbake snart
Prada Skrevet 31. mai 2006 #1259 Skrevet 31. mai 2006 Så flott at det var en velykket tur! Deilig med romantiske helger... Lykke til med neste PP, håper det løser seg for dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå