Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Det er umulig å gjøre alle til lags, så bare ignorer legedama, du! Høres ut som et veldig fint oppleg, synes nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen, koselig med saa masse besok! :klem:

Ja, jeg blaaser i legedamen. Snakket litt med vennninnen min om henne, og det er visst ikke saa uvanlig oppfoersel for henne... Hun har visst masse penger, men bruker desto mer, saa derfor er hun alltid blakk. Men naa har jeg proevd aa gjoere ting ganske rimelige, saa da faar det holde.

Fant nettopp ut at jeg har skrevet 1.325 artikler siden jeg begynte i jobben min! :overrasket: Naa er ikke alle like omfattende, da, saa det hoeres kanskje mer ut enn det er.

Endelig sol ute - skal ta meg lunsj snart og kose meg i solskinnet (om det varer!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1325 artikler :overrasket: og jeg har brukt snart 2år på èn :overrasket:

Godt at du klarer å heve deg over hun legedama. Som alle andre sier så er det alltid noen som klager. Hvis det ikke er bra nok så kunne hun gjort det sjøl :frustrert:, sier jeg! Det viktigste er jo bruden og at hun får en kjempefin dag, og med det opplegget du har snekra sammen så kan jeg ikke skjønne annet )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1325 artikler  :overrasket: og jeg har brukt snart 2år på èn  :overrasket:

Godt at du klarer å heve deg over hun legedama. Som alle andre sier så er det alltid noen som klager. Hvis det ikke er bra nok så kunne hun gjort det sjøl  :frustrert:, sier jeg! Det viktigste er jo bruden og at hun får en kjempefin dag, og med det opplegget du har snekra sammen så kan jeg ikke skjønne annet )

He he, naar det gjelder artiklene mine saa er nok din ene hundre hakk bedre naar det gjelder baade kvalitet og lengde! :ler:

Legedamen fornekter seg ikke, hun sendte en skikkelig teit mail til alle i dag, men jeg blaaser i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Noen mennesker eier ikke antenner - legedama di høres ut som en sånn en.

Må si meg imponert over dine 1325 artikler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Takket vaere Xavias tips har han hvertfall begynt aa drikke kaffe (han er visst ikke saa allergisk som han trodde!  :ler:  )

:mrgreen::tommelsmil:

Så bra! Ja, man må jo bare prøve alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal teste til helga jeg og!! Så vet du det lissom ;) Skal nok titte innom her ja!

Og ho dama får bare styre med sitt, høres ut som de fleste vet hvordan hun er og ingen bryr seg..

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Gleder meg masse til dere skal teste til helgen! :Hehe:

Håper, håper håper at dere begge får de resultatene dere aller helst ønsker dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: for kvelden. Syns du har vært kjempeflink til å planlegge utdrikkingslag; det er IKKE lett, det vet jeg godt... Og legedama kan skylde seg selv om hun ikke klarer å være litt mer økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker eier ikke antenner - legedama di høres ut som en sånn en.

Må si meg imponert over dine 1325 artikler!

Nei, antenner tror jeg ikke hun har... :ler: Ikke av den sosiale sorten, hvertfall! ;) Er litt imponert over at jeg har skrevet saa mange artikler selv, men noen ganger kan det ta 15 minutter aa skrive en (oftest mer, da), saa med ti timer paa jobb hver dag har jeg tid nok til aa skrive en del (og litt kg... :sjenert: ).

Skal teste til helga jeg og!! Så vet du det lissom ;) Skal nok titte innom her ja!

Og ho dama får bare styre med sitt, høres ut som de fleste vet hvordan hun er og ingen bryr seg..

Ha en flott kveld!

Oi, jeg faar oenske deg lykke til, da! Spennende! Jeg er nittini prosent sikker paa at jeg ikke er gravid, saa jeg venter egentlig bare paa mensen naa. Har litt mensmurringer, men ikke paa langt naer saa mye som i forrige syklus. Puppene er litt stoerre enn vanlig, men ikke saa vonde som forrige gang de heller, saa jeg tar det med ro (men haaper jo selvsagt mensen ikke kommer! ;) ).

Gleder meg masse til dere skal teste til helgen!  :Hehe:

Håper, håper håper at dere begge får de resultatene dere aller helst ønsker dere! :klem:

Tusen takk Xavia, jeg haaper jeg ogsaa, men toer ikke tro... :klem:

Innom med en  :klem: for kvelden. Syns du har vært kjempeflink til å planlegge utdrikkingslag; det er IKKE lett, det vet jeg godt... Og legedama kan skylde seg selv om hun ikke klarer å være litt mer økonomisk.

Ja, tilbake til den teite legedamen - hun har tjener visst veldig bra, men hun er ikke saa flink til aa planlegge oekonomien sin, visstnok. Har bestemt seg for aa pusse opp et nesten nytt kjoekken i det nye huset sitt, og det for et stort belop. Ogsaa var hun nettopp paa luksusferie med kjaeresten...Er ikke lett, nei! ;) En :klem: til deg ogsaa, og til dere andre som kom paa besok!

Har nettopp spist kyllingmiddag og T vasker badene :overrasket::klappe: Skal visstnok vaske dusjen min ogsaa! :overrasket::overrasket:

Saa skal vi se paa Poirot, og lese norsk paa sengen (Ts ide det ogsaa! :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin dag! :klem: Jeg skjønner at du ikke er så optimistisk når det kommer til IKM, men jeg heier nå veldig på deg likevel jeg altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikkningslaget hørtes fantastisk ut! Jeg hadde satt veldig pris på noe sånt! Og hvis noen av mine venner ikke hadde likt det, så hadde det vært deres tap!

Synes det viktigste er at bruden blir fornøyd, og at de fleste har råd til å være med, og det høres det ut som du har klart med glans! :klem:

Blir spennende å komme hjem på søndag og høre hvordan det har gått med testing! Det høres hvertfall veldig spennede ut, selv om du ikke tror at det er noe denne gangen!

Du får ha en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1325 artikler høres veldig mye ut! :klappe: for deg!

Godt å høre at du ikke har så mye vondt som sist syklus. Jeg blir borte over helga, men krysser fingrene for at jeg kommer tilbake til gode nyheter her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, takk for besok! :kose:

Har vaert litt fravaerende her i dag, for jeg fikk et migreneanfall. :tristbla: Merket at jeg saa noen rare boelger med det ene oeyet i dag morges, og hypokonder som jeg er, saa ble jeg skikkelig engstelig for at noe alvorlig var galt med synet. Fikk legetime paa timen, men innen legetimen begynte var symptomene borte. Legen undersoekte oynene og tok blodtrykket, men ingenting var galt, heldigvis. Men jeg hadde sannsynligvis migrene, sa hun. I det jeg gaar ut av legekontoret, merker jeg en skikkelig hodepine. Dro tilbake paa jobben, men holdt ikke ut der saa lenge ettersom hodepinen bare ble verre, saa da dro jeg heller hjem og la meg under dynen. Sov fra klokken tolv til klokken fem! :overrasket: Det var deilig aa faa hvilt ut litt, hvertfall! Haaper ikke dette migreneanfallet betyr at jeg blir mye plaget, for det er noe skikkelig herk! :sur:

Naa er planen aa ta en dusj, saa kommer T hjem og vi skal spise en pizza. Tenkte aa ta det lettvint i dag, selv om jeg tidligere hadde planer om aa lage hjemmelaget gulrotsuppe...

Naa hopper jeg i dusjen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paa jobb i dag. Har fortsatt hodepine, men er mye mer uthvilt. :)

Tok en test i dag morges, for jeg hadde en saann supersensitiv en liggende, som kan tas opptil fire dager foer ikm, og den var negativ, som ventet. Da blir det hvertfall noen glass med vin paa meg i Frankrike! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Epona

Synd med negativ suspersensitiv test.. Men det er håp helt til mensen kommer vet du!! :)

Migrene er kjipt.. Jeg har migreneanfall med ujevne mellomrom. Heldigvis er det veldig sjelden.

Jeg pleier å få såkalt aura (forvarsel) i form av synesforstyrrelser, det var det du opplevde nå med bølgene forran øyet. Hos meg begynner det med at jeg ikke ser akurat det jeg ser på men ser alt annet rundt, og så ser jeg siksak-lyn akkurat der jeg har fokuset, og så flyter alt mer og mer ut og jeg ser bare mindre og mindre, og en gang så jeg faktisk ingenting.. I tillegg blir jeg mer og mer kvalm og dårlig etter hvert som synsforstyrrelsene øker. Senere kommer hodepinen, men den kommer faktisk ikke alltid.

Nå vet du i hvertfall hva som skjer hvis du opplever aura igjen! Det beste botemiddelet for meg er søvn i et helt mørkt rom. Min migrene er alltid stressutløst, men det kan visst være flere årsaker til det. Og når anfallet kommer, er det ikke noe annet å gjøre enn å slippe det man har i hendene og gå og legge seg.

Takk for tips om sko foresen, har aldri hørt om sånne sko, men dette skal jeg jammen finne ut av! :Nikke:

Ha en flotters dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leste om det jeg ogsaa, og du har rett i at det var aura. Mystisk navn! :ler: Det hjalp skikkelig aa sove, og selv om jeg har litt hodepine i dag ogsaa, saa er det mye bedre. Var nok stress og hormoner (pms) som utloeste det...

Her er forresten en link til MBT: http://www.swissmasai.no/

Skal proeve aa skaffe meg de skoene snart...men der de selger dem her i byen ligger saa langt unna kontoret, saa det er ikke saa lett aa faa til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal teste sånne MBT sko jeg også. Så det var en forhandler ikke så langt unna der jeg bor. Det var faktisk en kollega av meg som tipsa meg om slike sko for et par uker sida. Jeg får så vondt i ryggen på jobb, sjølom jeg har veldig gode joggesko. Eneste jeg synes er litt synd er at jeg synes ikke skoene så så fine ut :forvirret:. Funker det så er vel det det viktigste.

Kjedelig med den negative testen, sjølom det var forventa. Det er alltid skuffende når man håper veldig sterkt. Godt dere har andre ting å glede dere til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naa akkurat anskaffet meg MBT-sko, i modellen Wave (de lyseblaa), og skal holde dere oppdatert om hvordan de funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...