Holly Hobbie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #1201 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Også kalt "Oslo Vest-bunaden"... ← Isowen: tror du tar feil der. Det er forresten beltestakken som kalles Oslo 3-bunaden (ikke Oslo Vest), ikke Vest-Telemark... Men takk for "festlig" kommentar. Det var litt feil tidspunkt aa gjoere narr av bunaden min... --- Naa har vi lest masse om redusert motilitet. Noen leger mener det er ingenting aa gjoere og det er best aa gaa rett paa ICSI, mens andre mener kosttilskudd og medisiner kan hjelpe. Takket vaere Xavias tips har han hvertfall begynt aa drikke kaffe (han er visst ikke saa allergisk som han trodde! ) og har bestemt seg for aa ikke ta noen varme bad (han er engelsk, og de er jo glade i aa bade. Pleier aa ta seg et bad hver loerdag. I tillegg til aa dusje ellers, selvsagt!). Han skal ikke drikke mye paa en gang, men bare ta seg noen faa glass i helgene. Ellers tror han kanskje all syklingen ikke er bra? Men dette finner vi ikke noe informasjon om. Han er ganske stresset for tiden, saa det kan jo spille inn, kanskje. Vi haaper legen kan komme med mer informasjon i juni! Skal ringe legen min i dag og spoerre om jeg skal fortsette aa ta clomid. Naa skal jeg lese litt inne hos Leo. Og kanskje sende pm til Epona. Faar se hva jeg har tid til...er heldigvis ikke altfor travelt paa jobb i dag. Endret 19. mai 2006 av Holly Hobbie
Pi@ Skrevet 19. mai 2006 #1203 Skrevet 19. mai 2006 Jeg ble så lei meg på deres veiene. Det er liksom ikke grenser på hvor vanskelig det skulle bli for dere når mannen din først ble klar. Tenker mye på deg.
Holly Hobbie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #1204 Skrevet 19. mai 2006 Jeg ble så lei meg på deres veiene. Det er liksom ikke grenser på hvor vanskelig det skulle bli for dere når mannen din først ble klar. Tenker mye på deg. ← Det setter jeg stor pris paa, Pi@!
Holly Hobbie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #1206 Skrevet 19. mai 2006 T og jeg har bestemt oss for aa ha en skikkelig kosehelg! I morgen skal vi sykle inn til byen og spise lunsj paa yndlingsrestauranten til T, hvor de lager himmelsk thailandsk mat, og deretter skal vi paa Valvona & Crolla, en delikatessebutikk og kafe, og drikke kaffe og handle inn snadder til MGP!! Jeg skal kjoepe pensko til brudepikekjolen min ogsaa, og levere dem til farging. Vi maa nok innom Sainsbury's ogsaa, tenker jeg. Haaper bilen er klar til da! Naa tror jeg at jeg skal ta meg litt sushi til lunsj! *ble visst mye matprat *
monja Skrevet 19. mai 2006 #1207 Skrevet 19. mai 2006 Dere er så flinke til å gjøre noe sammen i helgene. Jeg blir helt imponert her jeg sitter. Og så høres det jo så idyllisk og romantisk ut Tror vi må ta lærdom av det der. Ja, vi skal på Da Vinci koden i kveld da, så det veier opp litt iallefall Håper dere får en god helg.
Saeria Skrevet 20. mai 2006 #1208 Skrevet 20. mai 2006 Så dumt med triste nyheter. Men du har nok rett. Med litt flaks, god medisinsk hjelp og gjerne litt hjelp fra oven, så går det nok skal dere se. Det er bra dere har valgt en kosehelg sammen. Ingenting er bedre enn det, når en vil ha fokus vekk fra ting som er litt leie. Dere får nyte hverandre og kose dere med god mat og MGP. Selv skal jeg prøve å overtale gubben til å se det med meg.
Holly Hobbie Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #1210 Skrevet 21. mai 2006 Monja, Saeria og Grooo: Har hatt en deilig helg. Sovet lenge (til halv ni, da, men det er lenge sammenlignet med kvart paa seks!) I gaar var vi innom byen og saa etter noen sko jeg trenger, vi fant modellen, men ikke str...Men skal ringe rundt i morgen. Saa spiste vi lunsj paa en koselig italiensk restaurant, vi delte en pizza og spiste masse salat. Ettermiddagen gikk med til aa lete etter et skap til aa oppbevare porselen og slikt som bare tar opp plass paa kjoekkenet. Vi dro til yndlingsmoebelbutikken vaar og fant ikke noe skap; men vi fant en slags hoey, smal krakk til aa sette planter og slikt paa, en kjempekul lampe (som vi har satt paa krakken), et lite, hvitmalt skap paa salg og noen soete, hvitmalte ender som naa staar i vinduskarmen i stuen. Om kvelden dro vi til et mannlig vennepar av oss som bor nede i gaten, og diskuterte MGP og drakk et glass vin, foer vi vendte hjemover til selve finalen og reker. Koste oss masse selvom verken UK eller Norge fikk noe saerlig med poeng... De har saa daarlig smak i resten av Europa! I dag har vi tatt det veldig med ro. Skulle egentlig paa sykkeltur, men T klarte aa brekke noekkelen til sykkelrommet, saa det ble litt vanskelig...Tok bilen isteden. Det er oerten ting aa gjoere i huset, saa denne ettermiddagen/kvelden maa nok brukes til husarbeid...men det blir bra naar det er gjort! Ha en fin kveld, alle sammen!
Pepita Skrevet 21. mai 2006 #1211 Skrevet 21. mai 2006 Høres ut som en knall helg, ha en fortsatt flott søndag!
Holly Hobbie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1212 Skrevet 22. mai 2006 MissS: Endelig begynner utdrikningslaget aa ta form! Da blir det piknik/grilling paa stranden med leker og kanskje en fotograf som tar bilder (maa snakke med ham om pris), deretter spa med en times behandling paa hver, saa middag paa en trendy restaurant, saa ut paa noen barer, muligens ogsaa en times salsadansing med instruktoer. De fleste kan komme, det er jo bra! Naa begynner jeg ogsaa aa glede meg mer og mer til Frankrike! Paa loerdag drar vi til Paris, vi skal bo i Normandie, men innom Paris igjen siste natten. I Normandie skal vi bo paa et skikkelig luksushotell - det samme som foreldrene til T var paa foerste natten av bryllupsreisen sin for over foerti aar siden! Gleder meg vilt til kanskje litt varmere vaer! Og til aa spise fransk gourmetmat!
Holly Hobbie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1213 Skrevet 22. mai 2006 IKM er forresten paa loerdag, har jeg funnet ut...Kommer til aa teste paa soendag dersom ikke mensen er kommet.
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #1214 Skrevet 22. mai 2006 Åh, det høres ut som en fantastisk deilig tur til Frankrike! Håper været blir bra og varmen kommer.
Pi@ Skrevet 22. mai 2006 #1215 Skrevet 22. mai 2006 Enig med Fjellrypa, det høres ut som en veldig fin tur.
April Skrevet 22. mai 2006 #1216 Skrevet 22. mai 2006 Såå flinke dere er som finner på ting i helgene. Det tror jeg vi må bli bedre til også. Det er viktig å ta vare på hverandre i en travel hverdag! Håper det klaffer snart for dere, men det viktigste er vel ikke å stresse for mye. Ikke at det er så veldig lett når man først har bestemt seg for noe sånt.. Ha en fin mandagskveld! Stor klem
Holly Hobbie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #1217 Skrevet 22. mai 2006 Hei April, Fjellrypa og Pi@! Takk for hilsener! April: flinke og flinke - vi har jo "bare" hverandre aa tenke paa forelopig, saa vi benytter oss av det mens vi kan! --- Har hatt en stort sett ok dag, men en av jentene som kommer i utdrikningslaget er virkelig helt pyton! Hun ringte meg opp i dag, for foerste gang, og hadde masse kritikk paa lager! Hun er sur for at ikke alle skal bo paa hotell (jeg tar ikke inn paa hotell naar jeg bor her i byen, og skal ha bruden her ogsaa), og vil ikke paa spa...selv om de kan velge mellom to prisklasser (dyreste er 450 kroner, billigste litt over 200), etc. etc. Alt var liksom galt! Alle de andre er veldig positive, men ikke henne. Hun paasto at det ble for dyrt, men jeg proever virkelig aa gjoere det overkommelig. Skjoenner ikke helt at leger har saa daarlig raad, jeg... Huff. Glad jeg sannsynligvis slipper aa arrangere flere utdrikningslag!
Siam Skrevet 22. mai 2006 #1218 Skrevet 22. mai 2006 Hm, ja det er egentlig litt stress å arrangere utdrikninslag. Jeg gjennomførte et forrige helg. Det er umulig å gjøre alle fornøyd, tenk på bruden først og fremst, de andre er det ikke så nøye med. Lykke til, det blir sikkert kjempefint. Det høres helt fantastisk ut med en tur til Frankrike nå. Jeg vil også reise!!! Men vi har ikke penger til det nå. Vi får nok vente til vi skal til Kroatia i september. Det blir nok bra det også. Ha en fin uke!
Saeria Skrevet 22. mai 2006 #1219 Skrevet 22. mai 2006 Det er alltid noen som bare MÅ klage. Hvis det blir for dyrt for legedama, så kan hu la være. Hvis ikke får a holde kjeft. Så det så! Jeg synes opplegget ditt høres helt herlig ut. Hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått et sånt utdrikkingslag.
Pepita Skrevet 23. mai 2006 #1220 Skrevet 23. mai 2006 Synes opplegget på utdrikkingslaget høres kjempebra ut jeg også! Så be den legedama holde kjeft bare!!! Krysser for ingen mens før søndag og positiv test!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå