Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

:vinke:

Tog vel overstaatt. Var koselig. Hundrevis av nordmenn, flesteparten studenter, ropte hurra og marsjerte i bunader og annen finstas. Vi endte opp i Princes Street Gardens, hvor det var en kort gudstjeneste med sang og taler. Fin tale fra studentpresten, fikk taarer i oeynene begge to!

Saa spiste vi en is hver foer jeg gikk tilbake til kontoret.

Vet ikke om vi skal ut i kveld, det er masse nordmenn ute og feirer, men tror kanskje det blir like hyggelig med en god middag hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen :flagg:

Så spennende med el. Jeg hadde og dag en på 1. mai og kjente tydelig el i går. Vet at det ikke klaffer for oss denne mnd, for vi har nok ikke :humpe: nok rundt el tider :ler: Krysser fingre for dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 60 sider! Håper EL kom da den skulle, og at du slipper så mye vondt fram mot IKM denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeoenskninger og hilsener, jenter.

Akkurat i dag trenger jeg det. Vi har faatt resultatet fra saedtest nr. 2 - og det var daarlige nyheter. Motiliteten er enda lavere enn forrige gang, og jeg lurer paa hvor dette baerer...T skal snakke med legen om et kvarter og faar vite mer da. Blir det ICSI da, mon tro? :grine: Det er vel fortsatt haap, enten paa den eller andre maaten, men dette er visst ikke saa enkelt som vi trodde det skulle bli... :sur::frustrert::grine:

Skjoenner det ikke helt, jeg. Mannen min er slank, sporty, aldri syk...og resten av familien hans er fruktbare saa det holder. :forvirret:

Synes synd paa T naa, og litt synd paa meg selv. Men vi skal klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som det trengs både :klem: og babystøv her idag ja!

*drysser babystøv*

Dere har visst virkelig fått deres dose av problemer forstår jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper legen har noen gode råd til mannen din, ofte kan det jo gjøres noe for å forbedre kvaliteten.

Håper det ordner seg (eller har ordnet seg uten att dere vet det enda...) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Dette går nok bra. Dere har nettopp begynt å prøve og er unge begge to, og det finnes hjelp å få om dere trenger det. Selvsagt er det håp, masse håp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Det var triste nyheter! :klem:

Jeg har hørt at Pergo kan gis til menn med dårlig sædkvalitet/mobilitet. Menre at mannen til Epona har gått på det... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bunadskjorten var visst baade vasket og stroeket, hadde bare glemt det bort!  :ler:  Saa naa sitter jeg her i den vakre Vest-Telemarkbunaden min! *leter etter bunadsmileyen*

Også kalt "Oslo Vest-bunaden"... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Takk for omtanken fra dere her inne! :klem: Er saa godt aa faa ting ut her, er jo ikke noe vi snakker om med andre enn oss selv!

Uansett tror vi fortsatt at vi skal klare det til slutt, om vi saa maa gjennom icsi, iv feller eller (forhaapentligvis) mindre kompliserte prosedyrer. Med legevitenskapen, en god porsjon flaks og Guds vilje saa haaper vi at ting gaar vaar vei snart!

Men det er frustrerende. Vi trodde jo alt var greit naa, ogsaa plutselig faar vi motstridende beskjed. T foeler seg litt knekt, og kommer sikkert til aa foele seg litt nedfor mht dette til han har snakket med legen. Vi maa vente til midten av juni med videre legetimer for T, for da virker forsikringen hans.

Haapet er jo ikke ute for denne syklusen, men jeg tviler paa at vi har klart det denne gang. I morgen skal jeg spoerre legen om det er noen vits aa fortsette paa clomid til vi vet mer om Ts svoemmere.

Xavia - :klem: husker at mannen til Epona fikk pergo. Haaper det er en mulighet.

Missbumblebee - :klem: han snakket bare med fastlegen, ikke spesialisten. Noen verdier var bedre enn forrige gang, mens motiliteten var gaatt ned fra 38% til 15%. Vi faar se hva spesialisten sier!

Prada - :klem: Ja, det er fortsatt haap denne syklusen, selv om jeg har bestemt meg for aa ikke haape saa mye denne gang...

Arkana: :klem: Ja, jeg er glad for at vi begynte aa proeve mens vi ennaa ikke er "utgamle"! Vi har jo ikke panikk tidsmessig.

MissS og Pi@ - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da! Det var leit å høre. Håper spesialisten kan komme med noen gode innspill. Leo sin mann har vel også fått bedret sædkvaliteten ganske så mye etter behandling, så det er håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...